تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796979672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکانات ویژه نرم افزار حسابداری فینتو


واضح آرشیو وب فارسی::

باور کردنی نیست که به راحتی به اینترنت وصل می‌شویم، نرم افزار حسابداری خود را از این طریق بالا می‌آوریم و بی درنگ تمامی حساب‌ها، هزینه‌ها، درآمد‌ها و دیگر موارد مالی و حسابداری مربوطه را در نرم‌افزار ثبت می‌کنیم. بر کسی پوشیده نیست که اولین و مهم‌ترین مزیت استفاده از نرم‌افزار‌های تحت وب برای مدیریت حسابداری، این است که همیشه و همه جا، مستقل از مکان و زمان به حساب‌های خود دسترسی خواهید داشت. اما چرا این روز‌ها نرم‌افزار‌های حسابداری ابری مورد توجه و استقبال خیل عظیمی از افراد قرار گرفته‌اند؟ کدام ویژگی این دسته از نرم‌افزار‌های مالی و حسابداری توجه بیشتری به خود جلب کرده است؟ اگر این سوال‌ها ذهن شما را هم به خود مشغول کرده است، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در ادامه با ما همراه باشید.

چرا نرم افزار حسابداری آنلاین؟

برای هر یک از کسب‌و‌کار‌هایی که فعالیت دارند، نرم‌افزار‌های حسابداری متنوعی با امکانات مختص به خود طراحی و ارائه شده‌اند. نرم‌افزار‌های حسابداری ابری و آنلاین این روز‌ها مورد استفاده بسیاری از اصناف کوچک و بزرگ قرار گرفته‌اند. اما به نظر شما چه دلایلی وجود دارد تا مخاطبان را مجاب کند که به سمت استفاده از ابزار‌های حسابداری آنلاین سوق پیدا کنند؟

در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره خواهیم نمود:

  • در نرم‌افزار‌های حسابداری آنلاین، مخاطبان در هر مکان و زمانی، به راحتی به حساب‌های خود دسترسی خواهند داشت و همچون گذشته الزامی به حضور در شرکت برای دسترسی به حساب‌ها نخواهند داشت.
  • تجربه استفاده از این دست نرم‌افزا‌های مالی به کاربران ثابت کرده است که امنیت سیستم حسابداری ابری به مراتب بالا‌تر از نسخه‌های نصبی و آفلاین است.
  • با توجه به اینکه نرم‌افزار‌های حسابداری تحت وب امکان دسترسی کاربران را از طریق مرور‌گر وب فراهم می‌سازد، نیازی به نصب نرم‌افزار جداگانه‌ای برای دسترسی به حساب‌های خود نخواهند داشت.
  • چنانچه کسب‌و‌کار شما چندین شعبه یا شریک تجاری داشته باشد، هر یک به راحتی می‌توانند وارد سیستم شده و حساب‌های خود را ثبت و بررسی نمایند. این در حالی است که با قابلیت سطح دسترسی می‌توانید برای هر یک از اعضا و افراد مشخص کنید که صرفا به کدام اطلاعات دسترسی داشته باشند.
  • امکان صدور فاکتور خرید یا فروش به صورت آنلاین و ارسال آن از طریق لینک.

این دقیقا همان مهم‌ترین ویژگی این دسته از نرم‌افزار‌ها به شمار می‌رود. در ادامه با ما همراه شوید تا درخصوص این ویژگی حیرت‌انگیز صحبت کنیم.

لینک فاکتور فروش در نرم افزار حسابداری فینتو

 امکان صدور فاکتور آنلاین، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیاز‌ صاحبین کسب‌و‌کار و مشاغل بعد از شیوع و همه گیری ویروس کرونا است. صاحبین مشاغل می‌خواهند بدون محدودیت زمان و مکان و با هر دستگاهی، به راحتی فاکتور خرید و فروش خود را صادر و برای مشتریان ارسال نمایند. جالب توجه است که فینتو برای شما شرایطی را فراهم آورده است که در هر ساعت از شبانه روز، فاکتور خود را صادر و با حذف پروسه‌ی کاغذ بازی و حذف احتمالات خطای دستی، لینک فاکتور فروش را برای مشتری خود ارسال کنید.

ارسال لینک فاکتور چه مزیتی دارد؟

حذف کاغذ

با استفاده از لینک فاکتور، عملا فاکتور‌های کاغذی در فرآیند‌های خرید و فروش حذف می‌شود. فاکتور ارسال شده، اطلاعات زیر را پوشش می‌دهد.

از دیگر مزایای فاکتور در فینتو می‌توان به موارد  زیر اشاره کرد:

  • تعیین هزینه‌ی حمل در هر فاکتور
  • اضافه کردن کالا‌ها و خدمات به صورت مجزا در هر فاکتور
  • درج شرح برای هر قلم کالا و خدمت به صورت مجزا
  • تعیین مقدار عوارض و مالیات
  • درج انواع تخفیفات ریالی و درصدی
  • ایجاد شماره فاکتور بعدی به دلخواه مشتری
  • درج اطلاعات فروشنده در بالای فاکتور
  • درج امضاء فروشنده و خریدار در فاکتور
  • درج لوگو در فاکتور

امکانات منحصر به فرد نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

 

قابلیت اتصال به حقوق و دستمزد فینتو

حسابداری فینتو میتواند با اتصال به نرم افزار حقوق و دستمزد فینتو، سند حسابداری حقوق را بصورت خودکار برای شما ثبت کند تا درگیر ثبت اسناد طولانی نشوید.

گزارش گیری متنوع و حرفه ای

به کمک حسابداری ابری فینتو می توانید سلامت مالی کسب و کارتان را بررسی نموده و جریان نقدی آن را به طور لحظه ای کنترل کنید.

رابط برنامه نویسی (API)

به کمک رابط برنامه نویسی (API) می توانید نرم افزار های سازمانی و فروشگاه های آنلاین خود را به راحتی به نرم افزار حسابداری فینتو متصل نمایید.

انبارداری

از طریق سیستم انبارداری و انبارگردانی فینتو میتوانید به‌راحتی موجودی انبار و مغایرت ها را بررسی کرده و انبار های خود را با انواع روش های کنترل موجودی مدیریت کنید.

فینتو

در این مقاله تلاش کردیم تا در خصوص بر‌جسته‌ترین ویژگی نرم‌‌افزار حسابداری ابری فینتو، یعنی لینک فاکتور فروش اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. همانطور که میدانید ثبت و ارسال فاکتور فروش بر بستر ابر و از طریق اینترنت، بسیار آسان‌تر و مطمئن‌تر از نسخه فیزیکی آن است. چرا که برای ارسال نسخه فیزیکی فاکتور‌ها، علاوه بر زمان‌بر بودن و هزینه‌ای که برای ارسال آن متحمل می‌شوید، تضمینی برای به موقع رسیدن فاکتور وجود ندارد که این امر می‌تواند تداخل جدی در روند کاری بوجود آورد. نرم افزار حسابداری ابری فینتو در این راه شما را با ارسال آنلاین و مطمئن فاکتور همراهی می‌کند. فینتو تمامی امکانات یک فاکتور فروش را با ارسال لینک فاکتور به شما ارائه می‌دهد؛ حتی بیشتر! انتخاب با شماست!






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 993]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن