تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797890102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شماره تلفن نمایندگی سامسونگ، ال جی، دوو، کنمور، زیرووات، آاگ دکتر آچار


واضح آرشیو وب فارسی::

بسیاری از ایرانیان لوازم خانگی خود را از برند های خارجی انتخاب و خریداری می کنند، لوازم خانگی خارجی محصولات با کیفیت با طول عمر بالایی هستند که در ایران طرفداران بسیار زیادیی دارند، از آن جایی که هر وسیلهٔ برقی می تواند به دلایل مختلفی همچون نوسانات برق، مشکلات داخلی و... دچار ایراد و خرابی شود، بدون هیچگونه نگرانی تعمیر آن را به مراکز معتبر و نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با گارانتی تعمیر شوند.

برند های معتبر لوازم خانگی خارجی جهت جلب رضایت مشتریان و نشان دادن کیفیت و مرغوبیت کالا دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند، در صورتی که عملکرد لوازم خانگی خارجی شما در برند های سامسونگ، ال جی، دوو، کنمور، زیرووات و آاگ دچار اختلال و مشکل شده است، از طریق تماس با شماره تلفن های درج شده در این مقاله می توانید از نمایندگی های معتبر درخواست اعزام تکنسین داشته باشید.

 

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی خارجی در تهران

دکتر آچار نمایندگی تعمیر لوازم خانگی خارجی در تهران است، این مرکز از طریق همکاری با تکنسین های متخصص و آموزش دیده به ارائه خدمات در زمینه نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی میپردازد.

در صورتی که گارانتی لوازم خانگی شما به پایان رسیده است برای استفاده از خدمات پس از فروش از تعمیرگاه دکتر آچار استفاده کنید، تمامی هزینه های دریافتی این مجموعه مقرون به صرفه بوده و تمامی خدماتی که توسط تکنسین های این مرکز انجام میشود دارای گارانتی 12 ماهه نیز میباشند.

شماره تلفن نمایندگی سامسونگ در تهران

برند سامسونگ یکی از مطرح ترین برند های جهانی و از پرطرفدار ترین برند ها در ایران است، محصولات این برند کره ای کیفیت بالایی داشته و در ساخت آن ها از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است، محصولات برند سامسونگ طول عمر بالایی داشته و دارای طراحی زیبا و مدرن نیز می باشند.

لوازم خانگی سامسونگ در ایران شامل محصولاتی نظیر ماشین لباسشویی، یخچال، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، سیستم های تهویه ای و لوازم پخت و پز می باشد، در صورتی که لوازم خانگی سامسونگ شما به دلایل مختلفی دچار اختلال شده است و نیاز به تکنسین های ماهر و متخصص دارید، با شماره نمایندگی سامسونگ در تهران 2263142 تماس حاصل فرمایید.

 

شماره تلفن نمایندگی ال جی در تهران

ال جی از دیگر برند های باکیفیت لوازم خانگی است که طرفداران بسیار زیادی دارد، لوازم خانگی ال جی دارای طول عمر نسبتا بالا بوده، رنگ بدنه لوازم خانگی ال جی مقاومت بالایی دارد، قطعات این لوازم خانگی به راحتی در دسترس بوده و بسیاری از مشکلاتی که در این لوازم خانگی به وجود می آیند به راحتی قابل تعمیر هستند.

شرکت ال جی به طراحی و ساخت یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و اجاق گاز می پردازد، در صورتی که لوازم خانگی ال جی شما دچار ایراد و خرابی شده است، تعمیر آن را به تکنسین های متخصص بسپارید، برای تماس با شماره تلفن نمایندگی ال جی در تهران با شماره 88444021 تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن نمایندگی دوو در تهران

دوو از دیگر برند های لوازم خانگی خارجی است که در کنار سامسونگ و ال جی طرفدارن بسیار زیادی در ایران دارد، لوازم خانگی برند دوو محصولات با کیفیتی هستند که دارای طراحی های زیبا بوده و قیمت مناسبی دارند، در ساخت آن ها نیز از فناوری های روز دنیا استفاده شده است، برند دوو به طراحی و تولید انواع لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، مایکروویو و سایر لوازم برقی می پردازد.

با توجه به این که برند دوو برندی با کیفیت است ممکن است به دلایلی همچون نوسانات برق و... دچار ایراد و خرابی شود، در صورتی که عملکرد لوازم خانگی دوو شما مختل شده و به درستی کار نمی کنند برای درخواست تکنسین از طریق شماره نمایندگی دوو 44320406 از نمایندگی دوو در تهران درخواست تکنسین بدهید.

 

شماره تلفن نمایندگی کنمور در تهران

کنمور از لوازم خانگی با کیفیت آمریکایی است، در ساخت محصولات کنمور از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده و محصولات این برند دارای طول عمر بالایی هستند، شرکت کنمور به طراحی و تولید لوازمی از جمله یخچال و فریزر، تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی می پردازد.

در صورتی که شما دارای یکی از لوازم خانگی برند کنمور هستید و لوازم خانگی تان دچار ایراد و خرابی شده و برای برطرف کردن مشکل نیاز به تکنسین دارید، می توانید با شماره تلفن نمایندگی کنمور در تهران 22631427 تماس بگیرید.

شماره تلفن نمایندگی زیرووات در تهران

زیرووات از دیگر برند های لوازم خانگی با کیفیت ایتالیایی است که طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد، لوازم خانگی برند زیرووات شامل یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، قهوه ساز و جاروبرقی است که افرادی که آن ها را خریده اند رضایت کافی از عملکرد این محصولات دارند.

در صورتی که لوازم خانگی زیرووات دارید و دستگاه تان دچار خرابی و مشکل شده است نگران نباشید و تعمیر آن را به تکنسین های متخصص نمایندگی های معتبر بسپارید، برای درخواست تکنسین با شماره تماس نمایندگی زیروات 88444021 تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن نمایندگی آاگ

برند آاگ برند لوارم خانگی تولید آلمان است که امروزه به یکی از بزرگترین برند های لوازم خانگی تبدیل شده است، استفاده مفید از فناوری های روز دنیا در تولید لوازم خانگی آاگ و کیفیت بالای این لوازم خانگی موجب رضایت بسیاری از مصرف کنندگان این برند شده است، برند آاگ به طراحی و تولید لوازم خانگی همچون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، ماکروفر، اجاق گاز و هود می پردازد.

تمامی لوازم خانگی برند آاگ در دو نوع مبله و توکار تولید و ساخته می شوند، در صورتی که شما نیز از مصرف کنندگان لوازم خانگی آاگ هستید و لوازم خانگی تان دچار مشکل و خرابی شده و برای تعمیر آن نیاز به تکنسین متخصص و آموزش دیده دارید می توانید برای درخواست تکنسین با شماره تلفن نمایندگی آاگ در تهران 44320406 تماس حاصل فرمایید.

در صورت خرابی هر یک از لوازم خانگی خود با نمایندگی مجاز تعمیر لوازم خانگی دکتر آچار در تهران با آدرس اینترنتی  drachar.comدرارتباط باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن