تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797943678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳۴ پروژه بنیاد مسکن طی دهه فجر در استان سمنان افتتاح می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان: ۳۴ پروژه بنیاد مسکن طی دهه فجر در استان سمنان افتتاح می‌شود


۳۴ پروژه بنیاد مسکن طی دهه فجر در استان سمنان افتتاح می‌شود
سمنان - مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان از افتتاح ۳۴ پروژه طی دهه فجر در استان خبر داد و گفت: برای این طرح‌ها ۶۴ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
علیرضا فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی دهه فجر سال جاری ۳۴ پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از محل اعتبارات ملی، استانی و اعتبار بند ب ماده شش برنامه ششم، در هشت شهرستان استان سمنان افتتاح می‌شود، ابراز داشت: برای این طرح‌ها ۶۴ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: در دامغان شش پروژه بااعتبار شش میلیارد و ۸۰۸ میلیون ریال برای بهسازی و اصلاح معابر شامل جدول‌گذاری، آسفالت و سنگفرش معابر در روستاهای معلمان، حسینان، رشم، زرین‌آباد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید. مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان بابیان اینکه یک واحد مسکونی احداثی در روستای برم شهرستان دامغان از محل اعتبارات بازسازی ناشی از حوادث سیل و بارندگی فروردین ۹۸ نیز به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز داشت: به نمایندگی از ۸۸۸ واحد تعمیری در دامغان یک واحد مسکونی تعمیری در روستای فیروزآباد از محل اعتبارات بازسازی ناشی از حوادث سیل و بارندگی در فروردین ماه ۹۸ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فلاحی بابیان اینکه در شاهرود ۹ پروژه به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال افتتاح می‌شود، تصریح کرد: بهسازی و اصلاح معابر روستایی شامل عملیات جدول‌گذاری، خیابان‌سازی و آسفالت، سنگفرش و اجرای دیوار حائل سنگی در روستاهای الیکائی، نگارمن، دستجرد، تاش، ده‌خیر، اسدآباد، فرح‌آباد، حسین‌آباد ساغری از جمله این طرح‌ها را شامل می‌شود.

وی بابیان اینکه بیشترین طرح‌های افتتاحی را شاهرود به خود اختصاص داده است، افزود: بهره‌برداری یک واحد مسکونی احداثی در مجن از محل اعتبارات بازسازی ناشی از حوادث سیل و بارندگی فروردین ۹۸ نیز طی دهه فجر انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان بابیان اینکه هفت پروژه به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال نیز در میامی افتتاح خواهد شد، ابراز داشت: بهسازی و اصلاح معابر روستاهای ری‌آباد، نام نیک، حق الخواجه، عباس‌آباد، تلوبین، نردین شامل جدول‌گذاری و آسفالت و همچنین شن‌ریزی معابر روستاهای کلاته اسد، کلاته میر اعلم، کمردار، مسیح آباد نیز اجرایی می‌شود.

فلاحی بابیان اینکه دو پروژه به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۸۳ میلیون ریال برای مهدی‌شهر اجرا شده است، تصریح کرد: بهسازی و اصلاح معابر روستای چاشم و روستای هدف گردشگری ملاده شامل عملیات آسفالت، اجرای سنگ فرش معابر و واش بتن و اجرای دیوار سنگی از جمله این طرح‌ها را شامل می‌شود.

وی بابیان اینکه چهار پروژه به مبلغ هشت میلیارد و ۸۸۴ میلیون ریال برای سمنان منظور شده است، افزود: بهسازی و اصلاح معابر روستاهای جام، دو زهیر، کندو، حسن‌آباد شامل اجرای آسفالت از جمله این طرح‌ها خواهد بود. مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان بابیان اینکه سه پروژه به مبلغ شش میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال برای سرخه اختصاص داده‌شده است، ابراز داشت: بهسازی و اصلاح معابر روستاهای لاسجرد، اروانه، مؤمن آباد شامل عملیات اجرای آسفالت در دهه فجر اجرایی می‌شود.

فلاحی بابیان اینکه در آرادان نیز دو پروژه به مبلغ یک میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال افتتاح می‌شود، تصریح کرد: بهسازی و اصلاح معابر روستاهای داورآباد، حسین‌آباد کردها در دهه مبارک فجر انجام می‌شود. وی بابیان اینکه گرمسار یک پروژه به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال خواهد داشت، افزود: بهسازی و اصلاح معابر روستای ملیجان پایین همراه با اجرای آسفالت بخشی از اقدامات بنیاد مسکن طی دهه فجر امسال خواهد بود.

کد خبر 4839945









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن