تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796403644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگی های فروش محصولات تکنما


واضح آرشیو وب فارسی::

شرکت ارتباط سازان پیشرو تک نما و یا به اختصار تک نما، شرکتی است که از سال 1380 هجری شمسی به تولید و عرضه آیفون های تصویری (انواع درب باز کن) در ایران مشغول است. این شرکت یکی از پیشرو ترین شرکت های ایرانی در عرصه تولید انواع درب باز کن ها به شمار می رود. گفتنی است که شرکت تک نما  در طول این سال‌ها تنها به تولید محصولاتی چون انواع درب باز کن بسنده نکرده است. بلکه این شرکت به طراحی و تولید محصولاتی چون صندوق های فروشگاهی نیز مشغول است. به گفته نمایندگان این شرکت، تک نما به منظور تولید و طراحی محصولات دیجیتالی که بازار ایران به آن ها احتیاج دارد شکل گرفته و تاسیس شده است.

یکی از مهم ترین عواملی که باعث اعتبار بخشیدن به هویت یک شرکت و محصولات تولیدی آن می گردد، خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی مناسب از محصولات و خریداران محصولات یک شرکت است. با این اوصاف در ادامه به معرفی برخی از معتبرترین نمایندگی های فروش محصولات شرکت تکنما خواهیم پرداخت.


images_1660048059.jpg

نمایندگان فروش تک نما

شرکت تک نما دارای نمایندگان متعددی در سطح کشور می باشد که برخی از این نمایندگی ها به دلیل اینکه زیر نظر خود شرکت تک نما هستند، به عنوان نمایندگان اصلی شناخته می شوند. نمایندگی های دیگر این شرکت نیز به فروش و تعمیر و نصب برخی از محصولات این شرکت مشغول هستند.

فروشگاه لایت هوم

یکی از نمایندگان فروش اینترنتی محصولات شرکت تک نما سایت لایت هوم است. لایت هوم یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش این نوع محصولات به شکل اینترنتی است. این سایت پنل ها، مانیتور ها و دیگر محصولات شرکت تک نما را به فروش می رساند.

یکی از مزیت هایی که با خرید اینترنتی و استفاده از سایت لایت هوم از آن بهره می بریم، این است که در این سایت می توان جزییات محصولات را به طور کامل بررسی نمود و همچنین محصولات را با دیگر محصولات نیز مقایسه کرد. در نهایت نیز با مقایسه قیمت ها محصول مورد نظر را خریداری کرد. مراجعه به لینک زیر برای خرید و مشاهده انواع آیفون تصویری تکنما در لایت هوم

https://www.lighthome.ir/526-taknama-video-door-phone

فروشگاه الکام

یکی دیگر از نمایندگان شرک تک نما که در استان البرز قرار دارد الکام است. الکام به تعمیر و سرویس و خدمات پس از فروش شرکت تک نما در سطح استان البرز مشغول است. الکام یکی از قدیمی ترین نمایندگان تک نما برای تعمیر و سرویس های پس از فروش آیفون های تصویری در البرز است که نزدیک به 25 سال تجربه در انجام این کار دارد.

فروشگاه دی سی ای کالا

دی سی ای کالا فروشگاهی اینترنتی است که تاسیس آن به سال 1388 باز می گردد. این فروشگاه از با سابقه ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه سیستم های نظارتی و حفاظتی و برق ساختمانی در ایران است. فروشگاه دی سی ای کالا یک فروشگاه اینترنتی و در عین حال حضوری می باشد. همچنین این فروشگاه دارای یکی از قوی ترین تیم های فروش در زمینه درب باز کن ها و یا همان آیفون های تصویری است. این فروشگاه درباره کامل و صحیح بودن اطلاعاتی که درباره محصولات در سایت فروشگاه قرار می گیرد و یا به گوش مشتری می رسد حساسیت ویژه ای دارد و برای هر بخش از این فروشگاه متخصصانی مربوط به محصولات آن بخش را استخدام کرده است.

یکی دیگر از ویژگی های فروشگاه اینترنتی دی سی کالا مورد تایید بودن نمایندگی این فروشگاه برای تولید کنندگان محصولات مختلف است. به بیان دیگر با خرید از این فروشگاه مشکلاتی نظیر پشتیبانی نکردن محصول توسط شرکت تولید کننده را نخواهید داشت. توجه کنید که با خرید از فروشگاه هایی که مورد تایید شرکت های تولید کننده نیستند، خدمات پس از فروش این محصولات اعتبار خود را از دست می دهد.

علاوه بر این‌ها فروشگاه دی سی ای کالا از یک تیم قدرتمند برای نصب و خدمات پس از فروش محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسند، برخوردار است. اگر در کرج یا تهران زندگی می کنید و نیاز به تیمی برای نصب اصولی درب باز کن ها و یا دیگر محصولات شرکت تک نما دارید، می توانید درخواست خود را برای دی سی ای کالا ارسال کنید. حتی اگر خارج از تهران و یا کرج هستید و باز هم نیاز به افرادی برای نصب محصولات تک نما دارید می توانید با دی سی ای کالا در ارتباط باشید، چرا که فروشگاه دی سی ای کالا با تیم های قدرتمندی که در جای جای کشور به خدمات پس از فروش و یا نصب این نوع محصولات مشغول هستند همکاری می کند.


images_1660048080.jpg

اگر تجربه خرید اینترنتی را داشته باشید می دانید که مشکلاتی همچون لغو شدن خرید به علت نا موجود بودن محصول و یا دیر کرد در تحویل محصول از جمله مشکلاتی است که بسیار اتفاق می افتد. اما در فروشگاه دی سی ای کالا این مشکلات مطلقا وجود ندارد، چرا که تقریبا تمام محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی مشاهده خواهید کرد در انبار وجود دارند. حسن دیگر موجود بودن تمام اجناس در انبار این فروشگاه این است که سرعت تحویل محصولات بسیار بالا است، به طوری که اگر در تهران محصولی را سفارش دهید به طور معمول در همان روز به دست شما خواهد رسید.

از مزایای خرید آیفون تصویری تکنما در دی سی ای کالا این است که خرید از این فروشگاه از ضمانت برگشت وجه  تا هفت روز، در صورتی که محصول فروخته شده آسیب ندیده باشد برخوردار است. همچنین برای راحتی و اطمینان خاطر خریداران، می توانید پس از تحویل گرفتن محصولات بهای آن را درب منزل بپردازید.

کلام پایانی

اگر قصد خرید محصولات شرکت تک نما را دارید بهتر است قبل از خرید از فروشگاه ها، تحقیقات خود را درباره فروشگاه کامل کنید. چرا که خرید از فروشگاه های نا معتبر که تنها از نام تک نما برای جذب مشتری استفاده می کنند، می تواند تبعاتی مانند از دست دادن گارانتی و یا خدمات پس از فروش این شرکت را به همراه داشته باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 418]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن