تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796994451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسپاتیفای (spotify) چیست؟ ویژگی های اصلی اسپاتیفای


واضح آرشیو وب فارسی::



اگر اهل شنیدن پادکست باشید احتمالاً نام این پلتفرم را شنیده‌اید. اسپاتیفای یکی از پرطرف‌دارترین برنامه­ها برای شنیدن انواع محتواهای صوتی از قبیل موسیقی، پادکست و موزیک ویدئو است که در سال ۲۰۰۶ میلادی توسط یک شرکت سوئدی طراحی و به بازار جهانی عرضه شد. ازآنجایی که در کل دنیا، حق نشر انواع محصولات برای تهیه کنندگان و خالقان این آثار صوتی بسیار با اهمیت است، اسپاتیفای توانسته با حفظ مالکیت قانونی و احترام به کپی‌رایت، محیط امنی را برای انتشار این محصولات هنری فراهم آورد و از سوی دیگر، این مسئله، کار را برای مخاطبین موسیقی و پادکست در سراسر دنیا بسیار آسان نموده است.

اسپاتیفای شامل چه بخش‌هایی است و چه ویژگی­هایی دارد؟

درصورتی‌که از علاقه­مندان به موزیک و پادکست‌های روز دنیا هستید و دوست دارید با شنیدن جدیدترین و پرطرف‌دارترین موسیقی­های سراسر دنیا لحظات زیبایی برای خود خلق کنید، استفاده از اسپاتیفای برای شما بسیار سودمند خواهد بود.

این نرم­افزار محبوب، دارای بخش­های فراوانی از جمله قابلیت پخش رایگان، کتابخانه، جستجو و دانلود موسیقی یا پادکست بر اساس نام خواننده / گوینده، نام آلبوم، نوع موسیقی و... است که اگر قصد خرید اکانت اسپاتیفای داشته باشید و نسخه غیر رایگان یا به‌اصطلاح premium آن را به شکل قانونی خریداری نمایید، می‌توانید از قابلیت­های بیشتری نیز استفاده نمایید. یکی دیگر از ویژگی­های منحصربه‌فرد اسپاتیفای، فهرست Discover Weekly است که همان‌طور که از اسمش پیداست، جدیدترین آثار صوتی تصویری یک هفته اخیر را از سراسر دنیا به نمایش می‌گذارد. اما نکته جالب ‌توجه این است که این لیست بر اساس علایق شخصی شما که توسط ربات اسپاتیفای شناسایی می‌شود، به‌روزرسانی و ارائه می‌گردد. علاوه بر این شما می­توانید لیست دلخواه خود را نیز تشکیل دهید و فراتر از آن فهرست موزیک­های موردعلاقه دیگران را نیز مشاهده نمایید که این موضوع می‌تواند شما را برای یافتن آثار محبوب خود در بین لیست افرادی که با شما علائق مشترکی دارند، یاری کند. 

چگونه می‌توانم از امکانات اسپاتیفای به طور کامل استفاده کنم؟

ازآنجایی‌که در حال حاضر به‌خاطر شرایط خاص کشور عزیزمان، امکان بهره­گیری کامل از برخی برنامه‌ها و پلتفرم­ها برای هم‌وطنانمان وجود ندارد، شاید برای شما هم این سؤال پیش‌آمده باشد که با وجود مزایای بسیار این سرویس، آیا می‌توان از تمام امکانات اسپاتیفای به طور تمام‌ و کمال استفاده کرد یا خیر. خبر خوب اینکه پاسخ این سؤال مثبت است و شما با خرید اکانت اسپاتیفای می‌توانید هم ‌زمان با سایر مخاطبین آثار موسیقی در سراسر دنیا، از گوش فرادادن به بهترین موزیک‌ها و دیدن موزیک ویدئوهای بیشتر هنرمندان پنج قاره جهان، لذت ببرید.

 

برای شروع، ابتدا باید وارد سایت اسپاتیفای شوید، یک حساب کاربری با ایمیل یا شناسه فیس‌بوک خود بسازید و در ادامه سطح دسترسی خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید از سطح رایگان این برنامه استفاده کنید که در این صورت، شما تعداد محدودی از محتواهای صوتی باکیفیت نه­چندان خوب در اختیار خواهید داشت که قابلیت استفاده به‌صورت آفلاین نیز وجود نخواهد داشت و قادر به دانلود کردن موزیک­ها نیز نخواهید بود. داشتن تبلیغات مزاحم در برخی از برنامه­ها و اپلیکیشن­ها، نیز از مسائلی است که شاید در ابتدای استفاده از سرویس­های مختلف کم­اهمیت به نظر بیاید، اما با استفاده مکرر و مداوم آن برنامه، بیشتر خود را نشان می­دهد. نسخه رایگان اسپاتیفای نیز دارای تبلیغات مختلفی است که مانند بسیاری از سرویس­های رایگان دیگر ممکن است هنگام استفاده خسته کننده باشد، درحالی ­که با خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای می­توانید بدون تبلیغات آزاردهنده، موسیقی یا پادکست مورد علاقه خود را بدون وقفه گوش دهید.

بنابراین اگر به­ صورت قانونی از طریق شرکت‌های مختلفی که در ایران مشغول به فعالیت هستند، اقدام به خرید اکانت اسپاتیفای نمایید، می­توانید صاحب یک اشتراک پریمیوم شوید و به این ‌ترتیب، محدودیت­های موجود در نسخه رایگان برای شما برداشته می­شود.

اگر از مجموعه­های معتبر اکانت اسپاتیفای را خریداری نمایید، آن شرکت موظف است تا پایان دوره اشتراک شما، پشتیبانی کامل را انجام داده و در صورت بروز مشکل می­توانید با شرکت مربوطه، تماس بگیرید. از سوی دیگر معمولاً بیشتر این شرکت‌ها طی نیم‌ساعته تا حداکثر ۲۴ ساعت می‌توانند اکانت شما را پریمیوم نمایند.

برای خرید اکانت اسپاتیفای چه مقدار باید هزینه کنم؟

این مسئله به متغیرهای مختلفی بستگی دارد. ازجمله اینکه بسته به ریجن   regionانتخابی اکانت شما که ممکن است آمریکا، کانادا، ترکیه، فرانسه، هند، انگلیس و... باشد هزینه شما متفاوت خواهد بود. عامل دیگر مدت زمانی است که شما می­خواهید از اکانت خود به شکل پریمیوم استفاده کنید: فقط برای چند ماه می­خواهید از این اشتراک استفاده کنید یا اکانت یک­ساله می­خواهید. میزان پشتیبانی و گارانتی خدمات شرکت فروشنده اکانت نیز از دیگر فاکتورهای مهم در قیمت تمام شده آن هست.

تهیه اشتراک از اک تیک

یکی از سایت های معروف در زمینه ی خرید اکانت اسپاتیفای spotify-acc.ir  و acctik.ir میباشد که شما میتوانید انواع اکانت های پرمیوم و اشتراک های اپلیکیشن ها و سایت های مختلف را تهیه کنید و برای امور های مختلف مثل یادگیری زبان انگلیسی، ابزارهای مختلف استفاده نمایید. حال با مشاهده سایت اک تیک بسیاری از محصولات این سری از اکانت ها را ببینید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1442]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن