تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797919986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاهای دیدنی اروپا که حتما باید ببیند


واضح آرشیو وب فارسی::

 

جاهای دیدنی اروپا که حتما باید ببیند آرزوی هر انسانی است که به قاره اروپا برای یک بار هم شده سفر کند.اما قبل از سفر کردن به این کشور ابتدا باید لیستی از جاهای دیدنی و مکان های جذاب این کشور اماده کنید. تا از سفر خود لذت ببرید. اروپا دومین قاره کوچک زمین بعد از اقیانویسه می باشد. که دارای جاذبه های دیدنی بسیار زیاد می باشد.

هر ساله گردشگران و توریست های زیادی به اروپا سفر می‌کنند.و از جاذبه های دیدنی و زیبای این قاره لذت می برند. شهرهای مهم و تاریخی بسیار زیادی در این قاره قرار گرفته شده است. رم، اتن، لندن، پاریس، در قلب اروپا قرار گرفته است .

جاذبه های دیدنی این قاره کم نمی باشند. یکی از جاذبه های مهم قاره اروپا برج ایفل در فرانسه، کولوسئوم درایتالیا، ساگرادا فامیلیا در اسپانیا،موزه لوور در پاریس، کاخ باکینکهام در انگلیس، آکروپولیس یونان، موزه ونکوک دز امستردام،رشته کوه های آلپ ،برج کج پیزا درایتالیا، استون هنج درویلت شایر بریتانیا،از جاذبه های دیدنی این قاره اروپا می باشد.برای اطلاع بیشتر از جاهای دیدنی اروپا می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

اگر قصد سفر به اروپا را دارید حتما سری به مقاله اخذ ویزا شینگن نیز بزنید

کولوسئوم در رم

بهترین جاهای اروپاکولوسئوم در ایتالیا یکی از مشهورترین جاذبه های ایتالیا می باشد .که گردشگران زیادی رو جلب می کند که در مرکز شهر رم قرار گرفته است. کولوسئوم ایتالیا بنای بسیار عظیمی دارد که ظرفیت ۸۰ هزار تماشاگر را دارد.موزه لوودر پاریس، این موزه یکی از مکان های مورد علاقه عاشقان هنر و تاریخ و فرهنگ است. یکی از بزرگترین جاذبه‌های تاریخی به حساب می آید و پر بازدیدترین موزه جهان می باشد

.این موزه آثار دیدنی زیاد از معروف ترین و مشهور ترین هنرمندان را در خود جا داده است.کاخ باکینگهام در انگلیس، این کاخ سکونت گاه خاندان سلطنتی در لندن به شمار می رود و بسیار دیدنی و جذاب می باشد. که بیشتر جذابیت آن به خاطر نیروهای امنیتی آن می باشد که در بیرون از کاخ به شکل رسمی و بدون هیچ حرکتی ایستاده‌اند و مورد توجه و علاقه گردشگران قرار دارد.

آکروپولیس یونان این ارگ تاریخی در بیرون آتن و روی یک تپه سنگی مشرف به شهر قرار گرفته است .یونان کشوری است که ریشه در تاریخ و مهد رخدادهای مهم تاریخی داشته است.این تپه سنگی ویرانه های چندین بنای باستانی مهم رادر خود جا داده است.


جاهای دیدنی اروپا

برج ایفل در پاریس

مکان های دیدنی اروپا برج ایفل درپاریس در فضای سبز و بسیار وسیعی به نام چپ د مارس در پاریس قرار دارد که در سه سطح و ۸۱ طبقه بنا شده و بسیار زیبا و دیدنی می باشد که همه ما علاقمند به دیدن برج ایفل می باشیم این برج بلند ترین بنای پاریس و بلندترین بنای جهان است. کلیسای نوتردام یکی دیگر از مکان های دیدنی اروپا می باشد.

معروف ترین کلیسای که در شهر پاریس و جود دارد ارتفاع هر یک از برج های این کلیسا در حدود ۷۰ متر و ارتفاع مناره ان حدود ۹۰ متر می باشد که این کلیسا بسیار زیبا و دیدنی می باشد.نمای داخلی و خارجی ان از مجسمه چوبی و سنگی می باشد.ساعت نجومی شهر قدیمی پراک بی شک یک معجزه می باشد به همین دلیل اولین اولویت گردشگران در اروپا گردی به حساب می اید زنگ این ساعت بسیار شگفت انگیز است .

که در راس هر ساعت شروع به نواختن می کند. در پنجره هایی که بالای ساعت قرار گرفته مجسمه های بسیار زیبا به چشم می خورد که این مجسمه ها به شکل حواریون و نمادهایی از مرگ و غرور و حرص و طمع را در یک مجموعه در خود جا داده است .هر ساله صد ها هزار گردشگر از سراسر دنیا برای دیدن این ساعت دست ساخته و شگفت انگیز گرد هم می ایند.تا پس از یک ساعت انتظار زنگ ساعت را با گوش های خودشان بشنوند و لذت ببرند.

قصد سفر به اروپا را دارید سری به تور ارزان اروپا نیز بزنید

ساگرادا فامیلیا بارسلون

جاذبه های دیدنی اروپا ساگرادا فامیلیا بارسلون کلیسایی معروف در شهر بارسلون است که علاوه بر مکان مذهبی از جاذبه های گردشگری شهر بارسلون می باشد . رشته کوه های الپ، یکی از مهم ترین و زیباترین جاذبه اروپا می باشد که گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.رشته کوه های الپ برای افرادی که ب ورزش زمستانی و طبیعت علاقه دارن بسیار جذاب و دیدنی می باشد.

کانال های بروخه،به عنوان دو راه ارتباطی شهر می باشد.و دارای کانال های آبی می باشد که به شهر زیبایی و جذابیت داده است.و عبور و مرور کشتی های تجاری برای جابه جایی کالا های ضروری در انجا صورت می گیرد. باغ های تیوولی یکی از دیدنی ترین و زیباترین باغ های اروپا می باشد.برای هر انسانی که عاشق طبیعت و قدم زدن در پارک است این مکان بسیار عالی می باشد.این باغ بسیار سرسبز است در این باغ کنسرت انجام می شود و همچنین بازیهای تفریحی و گروهی در این باغ به زیبایی انجام می شود و مناسب برای همه گردشگران در هر سن و سالی می باشد. اگر روزی به اروپا سفر کردید دیدن این باغ را به شما پیشنهاد می دهیم.

استون هنج در ویلت شایر

بهترین مکان های دیدنی اروپا یکی دیگر از مکان های دیدنی اروپا طاق پیروزی می باشد طاق پیروزی دومین طاق نصرت جهان نام گرفته است.که نام بسیاری از قهرمانان فرانسه بر روی ان حک شده است این طلاق شباهت زیادی به دروازهای ورودی دارد و بیشتر بخاطر یادبود سربازانی ک در جنگ کشته شدن ساخته شده است.

برای احترام به این سربازان این طاق ساخته شده است .قبرستان پرلاشز در شهر پاریس یک مکان گردشگری معرف است که بسیار مورد علاقه گردشگران قرار دارد این قبرستان خیلی قدیمی می باشد و ارامگاه افراد بسیار معروفی چون ساموئل هانمن، ژان فرانسوا، کلود شابرول ،صادق هدایت و غیره در این قبرستان به خاک سپرده شدن.این قبرستان وسعت بسیار زیادی دارد و از وپژگی خاص این قبرستان طرح هایی است که هنرمندان در این قبرستان انجام داده اند.

 استون هنج در ویلت شایر ،یک بنایی است ک متعلق ب دوره پیش از تاریخ و از عجیب ترین جاذبه اروپا می باشد.سنگ های این مجموعه از بناهای عصر برنزی و نوسنگی می باشد که شامل چند صد قبرستان هم می باشد. صعود با راه اهن اروپا ،یکی دیگر از موارد حذف نشدنی گردران در اروپا می باشد.

 این راه اهن کوهستانی دست ساز و بسیار شگفت انگیز می باشد این قطار در ارتفاع حیرت انگیز می باشد با شیبی که در برخی از مناطق به حدود ۲۵درجه می رسد و از کوه ها بالا می رود و در اروپا مرتفع ترین راه اهن می باشد که بسیار حیرت اور است.

اگر اهل گشت و گذار هستید حتما سری به تور ارزان استانبول نیز بزنید


قلعه ماهیگیر بوداپست

قلعه ماهیگیر بوداپست

جاذبه های گردشگری اروپا قلعه ماهیگیر بوداپست یک قلعه در کنار ساحل و روی تپه و در نزدیکی کلیسای ماتیاش یکی از مشهورترین مناظر بوداپست می باشد. از جمله جاذبه های گردشگری که سالانه سیل عظیمی از گردشگران و مهمان ها را به خود جلب می کند.بوداپست مرکز فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، صنعتی به حساب می اید.

جمعیت این کشور بسیار زیاد می باشد. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری اروپا رم_چشمه تروی می باشد . بسیار زیبا و دیدنی می باشد گردشگران زیادی برای دیدن این چشمه به رم و ایتالیا سفر می کنند.یک مجسمه سنگی زیبا در ان وجود دارد که اگر بازدید کنندگان سکه ای در این چشمه پرتاب کنند روزی دوبار به رم برمیگردن. اروپا بروکسل اتمی یک مجسمه دیدنی در اروپا می باشد این مجسمه فلزی بلند ۳۳۵ تنی می باشد که بر روی این مجسمه شکل و شمایل از یک اتم است.این مجسمه زیبا برای نمایشگاه ساخته شده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 700]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن