تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797010232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثیر صخامت کفپوش اپوکسی در برابر ضربه و موارد شیمیایی


واضح آرشیو وب فارسی::

 

چکیده : ضخامت کفپوش اپوکسی با توجه به نوع کاربری مورد نیاز متفاوت است. در واقع ضخامت این نوع کفپوش ها را باید بر اساس عوامل مختلفی همچون ترافیک و وضعیت بتن مشخص کرد. در حالت کلی ضخامت این نوع کفپوش ها نباید کمتر از ۲ میلی متر باشد.

 

ضخامت کفپوش اپوکسی چقدر باید باشد؟

برای مکان های مختلف نمی توان از یک نوع کفپوش با ضخامت یکسان استفاده کرد زیرا ضخامت کفپوش اپوکسی به عوامل مختلفی همچون نوع سطح و نوع کاربری بستگی دارد. همچنین فاکتورهای دیگری همچون مقاومت سطوح، ناهمواری و میزان صافی از دیگر عوامل تعیین ضخامت کفپوش هستند. برای مثال برای سطحی که فاقد شکاف و ناهمواری باشد می توان از کفپوش هایی با ضخامت کمتر استفاده کرد.

  • برای این کار لازم است لایه میانی معادل ۷۰۰ میکرون و لایه رویه ۳۰۰ میکرون باشد. در مقابل برای سطوحی که دارای  ناهمواری های زیادی هستند باید از کفپوش های با ضخامت بیشتر استفاده کنید. کفپوش اپوکسی از لایه های مختلفی تشکیل شده است. لایه رویه یکی از این لایه ها است که دارای رنگ می باشد. ضخامت لایه رویه معمولا بین ۳۰۰ الی ۱۰۰۰ میکرون متغیر است.

 از دیگر لایه های مهم این نوع کفپوش ها می توان به لایه میانی اشاره کرد. با استفاده از این لایه می توانید انواع شکاف ها و درزها را پر کنید. از لایه پرایمر که تحتانی ترین لایه کفپوش است با هدف تقویت چسبندگی سطوح و بتن ها استفاده می شود. در واقع لایه پرایمر هیچ گونه ضخامتی را بر روی سطح ایجاد نمی کند.



آیا اپوکسی های نازک مقاومت کمی دارند؟

ضخامت کفپوش های اپوکسی بر اساس عوامل مختلفی با یکدیگر تفاوت دارد. این  نوع کفپوش ها معمولا در دو نوع نازک و ضخیم قابل اجرا هستند. در صورتی که از هر کفپوش با ضخامت متناسب با مکان مورد نظر استفاده شود، کفپوش از کارایی و دوام بالایی برخوردار است.

در حالت کلی کفپوش های با ضخامت بالا نسبت به کفپوش های نازک مقاومت بالاتری دارند. این جمله به این معنا نیست که شما هرگز از کفپوش های نازک استفاده نکنید.

در صورتی که مکان مورد نظر شما از تردد کمتری برخوردار باشد می توانید کفپوش هایی با ضخامت کمتر را انتخاب کنید. استفاده از کفپوش هایی با ضخامت کمتر برای این مکان ها به نوعی باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. نکته قابل توجه این است که برای هر مکان از کفپوشی با ضخامت مناسب استفاده کنید. برای تعیین ضخامت کفپوش بهتر است از کارشناسان در این زمینه کمک بگیرید.



تفاوت مقاومت اپوکسی در لایه های نازک و ضخیم چیست؟

امروزه یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری را به خود درگیر کرده این است که مقاومت اپوکسی در لایه های نازک و ضخیم چه تفاوتی دارد. برای پاسخ به این سوال باید گفت به هر اندازه که ضخامت کفپوش اپوکسی بیشتر باشد، کفپوش از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است. کفپوش های نازک در برابر رفت و آمد و برخورد اجسام دچار خراش و آسیب دیدگی خواهند شد. در مقابل کفپوش های ضخیم در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی مقاومت بسیار بالایی دارند.

با انتخاب گروه آریو رنگ مطمئن باشید که کفپوش های شما از ضخامت مناسب برخوردارند و استاندارد هستند.کارشناسان این گروه متناسب با فضای مورد نظر شما از کفپوش هایی با ضخامت مناسب استفاده می کنند. استفاده از کفپوش هایی با ضخامت نا مناسب از نظر اقتصادی به صرفه نیست، چرا که شما را محتمل هزینه های اضافی خواهد کرد. با یک انتخاب درست و اصولی همچون آریو رنگ از نتیجه کار خود آسوده خیال خواهید بود.



ضخامت کفپوش اپوکسی به تردد بستگی دارد!

یکی از عواملی که نقش بسیار مهمی در تعیین ضخامت کفپوش اپوکسی دارد نوع کاربری آن است. همچنین ضخامت این نوع کفپوش ها به طور قابل توجهی به نوع تردد بستگی دارد. انتخاب کفپوش های اپوکسی ۲ میلی متری بهترین گزینه برای سطوحی است که دارای رفت و آمدهای معمولی افراد و گذاشتن اجسام معمولی هستند. استفاده از این نوع کفپوش ها برای این سطوح از نظر اقتصادی بسیار مناسب است. برای مکان هایی همچون پارکینگ های مسکونی نیازی به کفپوش های اپوکسی بسیار ضخیم نیست.  

برای مکان هایی که در آن ها ترد بیشتر باشد و یا وسایل نقلیه سنگین در آن ها  رفت و آمد می کنند، از کفپوش هایی با ضخامت بالای دو تا پنج میلی متر استفاده می شود. گروه نام آشنای آریو رنگ برای اغلب سطوح از کفپوش هایی با ضخامت های بین دو تا پنج میلی متر استفاده می کند. این کار به نوعی موجب می شود تا کفپوش ها فشارهای وارده را به خوبی تحمل کنند.

مقاومت بالای فیزیکی و شیمیایی کفپوش های اپوکسی آریو رنگ دماوند
 

از کاربردهای بسیار مهم کفپوش های اپوکسی استفاده از آن ها در صنایع داروسازی، صنایع غذایی، صنایع تولید مواد آرایشی و بهداشتی، انبارهای صنعتی، صنایع الکترونیک و ... است.

برای این مکان ها نمی توان از کفپوش های بی کیفیت استفاده کرد. در صورتی که قصد خرید کفپوش های اپوکسی را دارید ما به شما گروه آریو رنگ دماوند را پیشنهاد می کنیم.

 این گروه نام آشنا از مواد با کیفیت و مقاوم برای ساخت این کفپوش ها استفاده می کند. همچنین کفپوش های تولیدی این گروه حرفه ای از مقاومت بالای فیزیکی و شیمیایی برخورد ار هستند. به گونه ای که در صورت کاربری صحیح شما می توانید از این کفپوش ها برای مدت های طولانی استفاده کنید. آریو رنگ دماوند از نیروهای متخصص و مجرب برای اجرای این نوع کفپوش ها بهره می برد. در واقع با انتخاب این تیم نام آشنا هیچ گونه نگرانی در رابطه با نصب و اجرای این کفپوش ها نخواهید است.

کارشناسان این گروه ضخامت کفپوش اپوکسی را بر اساس نوع کاربری و تردد محل تعیین می کنند. مشاوره کارشناسان به شما کمک می کند تا از کفپوش هایی با ضخامت مناسب برای فضای مورد نظر خود استفاده کنید. تعیین ضخامت مناسب از یک طرف باعث صرفه جویی در هزینه های اقتصادی می شود و از طرف دیگر در دوام و طول عمر آن نقش بسیار مهمی دارد.

تأثیر کف سازی و زیر سازی در ضخامت کفپوش اپوکسی

بهتر است بدانید کفپوش های اپوکسی قبل از نصب به یک زیر سازی مناسب نیاز دارند. این زیر سازی باید به صورت اصولی و توسط افراد مجرب و ماهر انجام شود. همچنین لازم است زیرسازی بر اساس جنس و شرایط کف صورت بگیرد. نتیجه نهایی کار و ضخامت این نوع کفپوش ها به نوعی به نحوه زیر سازی بستگی دارد.

در واقع  ضخامت این نوع کفپوش ها تابعی از کاربری نهایی آن ها است. همچنین شرایط و نوع زیر سازی نیز تأثیر بسیار زیادی بر روی ضخامت این نوع کفپوش ها دارند. وجود هر گونه زبری و ناهمواری در سطح زیرین بر روی ضخامت اپوکسی تأثیر گذار است. در صورتی که ناهمواری های سطح زیرین به درستی صاف نشوند، به ناچار باید از کفپوش هایی با ضخامت بیشتر استفاده کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن