تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797680606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی صرافی کوکوین یکی از صرافی های محبوب ارز دیجیتال | akharinnews


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: معرفی صرافی کوکوین یکی از صرافی های محبوب ارز دیجیتال



معرفی صرافی کوکوین یکی از صرافی های محبوب ارز دیجیتال برای معامله ارزهای دیجیتال ما نیازمند یک پلتفرم برای خرید و فروش و تبدیل رمز ارزها به یکدیگر هستیم، با توجه به نظر بسیاری از کارشناسان، بهترین صرافی برای معامله و مبادله ارز های دیجیتال برای ایرانیان، صرافی کوکوین است. یکی از سوالاتی که معامله گران بازارهای ارز دیجیتال همیشه می‌پرسند این است که بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان کدام است؟ صرافی کوکوین یا کوینکس؟ قبلا درباره صرافی کوینکس به طور مفصل صحبت کردیم. حال می‌خواهیم نگاهی نزدیکتر به صرافی کوکوین بیاندزیم.  صرافی کوکوین پلتفرمی پرطرفدار است که افراد بسیاری از سرتاسر جهان برای معاملات خود از این پلتفرم استفاده می‌کنند. طراحی کاربری صرافی کوکوین شباهت زیادی به صرافی بایننس دارد و از این رو جذابیت ویژه ای برای کاربران دارد. پس از رشد و فراگیر شدن معاملات ارزهای دیجیتال در جهان مردم ایران نیز علاقه‌مند به فعالیت در این بازار فوق ‌العاده شدند. اگر شما نیز به این بازار علاقه‌مند هستید، باید بدانید که دراین بازار شما با یک وجه بسیار جذاب و دلچسب و یک وجه بسیار ویرانگر مواجه خواهید شد. سود یا ضرر؟
http://www.akharinnews.com/images/1401/04/06/pasted%20image%200.png
بازار کریپتوکارنسی بازاری با پتانسیل سودسازی بالا و همچنین با ریسک بالا است. از این رو تمامی افراد که علاقه‌مند به فعالیت در این بازاراند بایستی ابتدا به طور کامل از طریق منابع تخصصی و موثق آموزش ببینند تا از ضررهای سنگین و ریسک بالای این بازار جلوگیری کنند. در مطالب بالا اشاره شد که کوکوین صرافی مناسبی برای ایرانیان است؛ چرا با وجود صرافی بایننس ما از این صرافی استفاده نمیکنیم؟ صرافی بایننس بهترین و بزرگترین صرافی موجود درجهان است که گردش مالی این صرافی در روز به میلیون ها دلار میرسد، مدیران این صرافی در نوامبر 2018 کاربران خود را مجبور به احراز هویت کرد و درصورتی که کشور محل زندگی کاربران در لیست تحریم قرار داشت کاربران بایستی به طور کامل از این صرافی خداحافظی کنند. همانطور که می‌دانید کشور ایران در تحریم های شدید اقتصادی و بین المللی قرار دارد از این رو دسترسی کاربران ایرانی غیرممکن واقع شد و تمامی کاربران ایرانی مجبور به تغییر پلتفرم معاملاتی خود شدند. قبلا اشاره شد که صرافی کوکوین شباهت زیادی به صرافی BINANCE دارد و از این رو پس از اجباری شدن احراز هویت در این صرافی، یکی از گزینه های محبوب معامله‌گران بین صرافی های دیگر صرافی کوکوین است. چرا ما نیازمند یک صرافی هستیم؟
http://www.akharinnews.com/images/1401/04/06/pasted%20image%201.png
اگر شما از علاقه‌مندان و کاربران جدید این بازار هستید، باید بدانید که تمامی معاملات اعم از خرید و فروش و تبدیل ارزها به یکدیگر در صرافی انجام می‌شود. زیرا معامله‌گران برای آنکه به خریداران و فروشندگان دسترسی داشته باشند، نیازمند یک پلتفرم واسطه هستند. صرافی به شما این امکان را می‌دهد تا با خریداران و فروشندگان ارتباط داشته باشید و بتوانید ارز مد نظر خود را معامله کنید. در ایران صرافی‌های بسیاری وجود دارند که همانند صرافی‌های خارجی خدماتی همچون خرید و فروش و امکان معامله بین کاربران را ایجاد می‌کند، اما صرافی های موجود در ایران دارای یک مشکل‌اند، این صرافی ها اغلب از ارزهای معروف یا فقط تعداد کمی از ارزهای موجود در جهان پشتیبانی می‌کنند، از این رو محبوبیت صرافی های خارجی بیشتر است. در مطالب قبلی خواندیم که ایران در لیست تحریم قرار دارد و اکثر صرافی‌های خارجی به همین دلیل اجازه عضویت به کاربران ساکن در ایران را نمی‌دهند. صرافی کوکوین برای حل این مشکل پیش قدم شده و امکان ثبت‌نام بدون احراز هویت را قرار داده است تا کاربران بتوانند بدون احراز هویت و ترس از دست دادن دارایی‌هایشان در این بازار فعالیت کنند. شما می‌توانید بدون احراز هویت در طول یک روز حداکثر ۱ بیت کوین برداشت کنید. صرافی های دیگری نیز وجود دارند که امکان فعالیت بدون احراز هویت را به کاربران ایرانی می‌دهد. شما می‌توانید با خواندن مقالات مختلف صرافی های دیگر را نیز بررسی کنید. مزایای صرافی کوکوین به نسبت دیگر صرافی‌ها چیست؟
http://www.akharinnews.com/images/1401/04/06/pasted%20image%202.png
صرافی کوکوین در کشور هنگ کنگ قرار دارد و از ستامپر 2017  تا کنون به عنوان پلتفرم معاملاتی فعالیت می‌کند. در حال حاضر صرافی کوکوین از ۱۰۰  کشور مختلف کاربر دارد و این سبب می‌شود تا حجم معاملات بالایی داشته باشد و در بین 10 صرافی منتخب سایت کوین مارکت کپ قرار بگیرد. بالا بودن حجم معاملات باعث افزایش اعتبارصرافی و افزایش سرعت معاملات می‌شود. نصب صرافی کوکوین روی موبایل یکی از ویژگی های صرافی کوکوین این است که نرم افزار موبایل آن برای اندروید و آی او اس بسیار کاربرپسند است. برای نصب صرافی کوکوین روی موبایل می‌توانید از گوگل پلی و اپ استور استفاده کنید. این فرآیند بسیار آسان است و با اندکی دانش رایانه‌ای می‌توان آن را آموخت و به راحتی به تمامی بخش های مختلف این صرافی اعم از مشاهده دارایی، معاملات دوطرفه و.. دسترسی داشت.   کوین های پشتیبانی شده در صرافی به یاد دارید که مشکل صرافی های ایرانی پشتیبانی نکردن از تعداد بالایی ارز بود، خوشبختانه صرافی کوکوین از تعداد بسیار زیادی رمز ارز که بالغ بر 500 ارز است پشتیبانی میکند.این قابلیت کوکوین سبب محبوبیت بالای این صرافی بین کاربران شده است. امکان معاملات دو طرفه  امکان معاملات دوطرفه یا همان فیوچرز نیز از دیگر قابلیت های این صرافی هنگ کنگی است. همچنین شما میتوانید برای معاملات خود از اهرم استفاده کنید. درصورتی که علاقه‌مند به ثبت نام در این صرافی شده‌اید پیشنهاد میکنم صفحه بررسی و آموزش ثبت نام صرافی کوکوین را مشاهده کنید. کارمزد در صرافی کوکوین صرافی کوکوین بابت خرید و فروش رمز ارزها از معامله‌گران، کارمزد کمی دریافت می‌کند. با اینکه این صرافی یکی از صرافی های مقرون به صرفه محسوب می‌شود، اما صرافی کوکوین برای برخی از ارزهای خود کارمزد کمتری نیز قرار داده است. تایید دو مرحله ای در صرافی کوکوین شما با فعال کردن تایید دو مرحله ای در صرافی کوکوین، درصورتی که تلفن همراه خود را گم کنید و یا به هر دلیلی به آن دسترسی نداشته باشید می‌توانید با وارد کردن کد  Google Authentication به آن دسترسی داشته باشید. البته باید توجه داشته باشید ٰکه تعداد زیادی از کاربران Google Authentication را فقط روی تلفن همراه خود دارند، درصورتی که گوشی شما به طور کل از دسترس خارج شود، برای برگرداندن حساب خودتان باید در صرافی کوکوین احراز هویت کنید.  





یکشنبه, 02 مرداد 1401 ساعت 12:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن