تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796902094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهاجرت به ترکیه و ثبت شرکت در ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی::

 

سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در ترکیه

قانون سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در ترکیه به سرمایه‌گذاران بین المللی اجازه می‌دهد تا از حقوق و تعهدات مشابهی با سرمایه گذاران بومی برای ثبت شرکت در ترکیه برخوردار باشند. شرایط سرمایه گذاری در ترکیه و انتقال سهام مانند شرایطی است که برای سرمایه گذاران بومی اعمال می شود. برای ثبت شرکت در ترکیه، سرمایه گذاران بین المللی می توانند انواع شرکتی را که در قانون تجارت ترکیه (TCC) تعیین شده است، اقدام نمایند. این قانون رویکرد حاکمیت شرکتی را مطابقت با استانداردهای بین المللی ارائه می دهد.



ترکیه اصلاحاتی را با هدف تسهیل در انجام تجارت به منظور بهبود محیط سرمایه گذاری در ترکیه، حذف تشریفات اداری در مسیر ثبت شرکت در ترکیه و به حداقل رساندن هزینه ها و رویه ها آغاز کرده است. برای این منظور، ثبت شرکت در ترکیه در حال حاضر فقط در ادارات ثبت تجارت مستقر در اتاق های بازرگانی انجام می شود و به گونه ای طراحی شده است که یک فرآیند تک مرحله ای باشد و در همان روز این پروسه تکمیل گردد.

انواع شرکت در ترکیه

قبل از تاسیس و ثبت شرکت در ترکیه، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه نوع شرکتی را تاسیس خواهید کرد. انواع شرکت با شخصیت حقوقی و غیر حقوقی  تحت TCC وجود دارد که بیان کننده این اصل است که شرکت ها می‌توانند تحت انواع زیر تأسیس شوند:

  • شرکت دارای شخصیت حقوقی
  • شرکت سهامی عام (JSC)
  • شرکت با مسئولیت محدود (LLC)

اگرچه برخی از آستانه های مالی (یعنی حداقل سرمایه) و ارگان ها با یکدیگر متفاوت هستند، اما رویه‌هایی که باید برای ثبت شرکت سهامی عام یا ثبت شرکت با مسئولیت محدود دنبال شود یکسان است.

  • شرکت دارای غیر شخصیت حقوقی
  • مشارکت عمومی
  • مشارکت محدود
  • مشارکت محدود از طریق سهام

اگرچه ممکن است ثبت شرکت در ترکیه بر اساس این پنج نوع مختلف صورت بگیرد، اما JSC و LLC رایج‌ترین انواع ثبت شرکت و سرمایه گذاری در ترکیه هستند که هم در اقتصاد جهانی و هم در ترکیه انتخاب و ترجیح داده می شوند.

مراحل ثبت شرکت در ترکیه چیست؟

قبل از اقدام برای ثبت شرکت در ترکیه شما بایستی موارد زیر را تعیین نمایید:

  • انتخاب نام شرکت
  • مشخص کردن تعداد سهامداران
  • ارائه اسناد و مدارک مربوط به آدرس شرکت ثبت شده
  • تعیین بودجه لازم برای سرمایه‌گذاری و تاسیس شرکت
  • توافقنامه ارشد ( Masters Agreement )
  • مشخص نمودن زمینه و حوزه فعالیتی بیزینس

مدارک لازم برای ثبت شرکت در ترکیه باید به صورت محضری باشد و شامل 3 نسخه از اصل اساسنامه، 2 نسخه از مدارک امضا، 2 نسخه از مدارک شناسایی مدیران شرکت، یک نسخه از گذرنامه هر سهامدار خارجی و 3 نسخه از برگه اطلاعیه نوع ثبت شرکت باشد. از دیگر الزامات، اصل رسید بانک است که ثابت کند 0.04 درصد سرمایه به سازمان رقابت (گواهی سپرده حداقل سرمایه) واریز شده است. به دلایل مالیاتی، شرکت باید گواهی ثبت را که حاوی شماره مالیات است، ارائه دهد.

شرایط اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری چیست؟

برای مهاجرت به ترکیه و واجد شرایط بودن برای شهروندی ترکیه، متقاضی اصلی باید یکی از شرایط سرمایه گذاری زیر را داشته باشد :

  • حداقل 400000 دلار در بخش املاک و مستغلات ترکیه سرمایه‌گذاری کنید.
  • حداقل 500000 دلار سرمایه ثابت سرمایه گذاری کنید.
  • حداقل 500000 دلار یا معادل آن ارز خارجی یا لیر ترکیه را به حساب بانکی ترکیه واریز کنید.
  • حداقل 500000 دلار یا معادل آن ارز خارجی یا لیر ترکیه در اوراق قرضه دولتی سپرده بگذارید.
  • حداقل 500000 دلار یا معادل آن ارز خارجی یا لیر ترکیه را در سهام صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات یا سهام صندوق سرمایه گذاری venture بسپارید.
  • حداقل 500000 دلار آمریکا یا معادل آن ارز خارجی یا لیر ترکیه را در یک سیستم بازنشستگی خصوصی برای حداقل دوره نگهداری سه سال سپرده بگذارید.
  • ایجاد شغل برای حداقل 50 نفر به تایید وزارت خانواده، کار و خدمات اجتماعی

متقاضی اصلی می‌تواند همسر، فرزندان تحت تکفل زیر 18 سال و فرزندان هر سنی که دارای معلولیت هستند را در درخواست خود شامل شود.

مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت ترکیه چیست؟

  • اصل و فتوکپی پاسپورت
  • اثبات درآمد
  • چهار عکس در اندازه پاسپورت
  • مدارک خرید ملک (در صورت وجود)
  • دعوت نامه توسط شرکت (در صورت وجود)
  • مدارک بیمه سلامت
  • اصل یا کپی گواهی ازدواج (در صورت وجود)
  • اصل یا کپی گواهی تولد (در صورت وجود)

مهاجرت به ترکیه

اگر مایل به اقامت در ترکیه و راه اندازی کسب و کار یا خرید ملک هستید، می توانید برای مجوز اقامت (Residence Permi) اقدام کنید. حداقل مقدار سرمایه گذاری مورد نیاز نیست. شما فقط باید ثابت کنید که مالک یک ملک هستید یا کسب و کار دارید و توانایی مالی کافی برای زندگی در کشور دارید.



افراد تحت تکفل شما (همسر و فرزندان تحت تکفل) ممکن است پس از دریافت مجوز اقامت خود برای ویزای خانواده درخواست دهند. این مجوز حداکثر برای دو سال صادر می‌شود و قابل تمدید است، مشروط بر اینکه هنوز کسب‌وکار را اداره می‌کنید یا ملکی دارید، حداقل 184 روز در سال در کشور اقامت داشته باشید، مقیم مالیاتی بوده‌اید و درآمد کافی برای حمایت خود و وابستگانتان را داشته باشید.

پس از 8 سال اقامت قانونی، می توانید برای یک اجازه اقامت طولانی مدت درخواست دهید که به شما امکان می‌دهد به طور نامحدود در این کشور زندگی کنید. برای واجد شرایط بودن، باید در 3 سال گذشته قبل از درخواست هیچ گونه کمک اجتماعی از مؤسسات دولتی دریافت نکرده باشید، منابع مالی کافی و پایدار داشته باشید و سابقه کیفری نداشته باشید.

به جای اجازه اقامت طولانی مدت، پس از تنها 5 سال اقامت قانونی با وقفه کلی کمتر از شش ماه، می توانید برای شهروندی اقدام کنید. شما باید ارتباط خود را با کشور ثابت کنید، به هیچ جرمی محکوم نشده باشید، بیماری جدی نداشته باشید و درآمد کافی برای حمایت از خود و افراد تحت تکفل خود داشته باشید. علاوه بر این، برای اثبات توانایی خود در صحبت کردن به زبان ترکی باید در یک مصاحبه شرکت کنید.

موسسه مهاجرتی آرال گام



مجموعه آرال گام (https://aralgam.com/)، یک مرکز تخصصی ارائه دهنده کلیه‌ی خدمات مربوط به مهاجرت به کشور ترکیه می باشد. همچنین شما می توانید خدماتی مانند، افتتاح حساب بانکی در ترکیه، خرید ملک در ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه، اجاره ملک در ترکیه، اخذ شهروندی کشور ترکیه، تحصیل در ترکیه، تحصیل پزشکی در ترکیه، افتتاح حساب بین المللی به صورت غیرحضوری را به راحتی با همکاری مجموعه آرال گام در کشور ترکیه انجام دهید. موسسه مهاجرتی آرال گام از مراجعه کنندگان جهت دریافت خدمات مشاوره استقبال نموده و این خدمات را به صورت رایگان در اختیار ایشان قرار می دهد.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن