تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797912116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوشمزه ترین بستنی ها با ورق استیل!


واضح آرشیو وب فارسی::

آیا تاکنون برایتان پیش آمده که وقتی لذت خوردن یک بستنی خوشمزه را تجربه می‌کنید، به این فکر کنید که بستنی چه مراحلی را جهت تولید پشت‌سر گذاشته و یا چه استانداردهایی در مسیر تولید بستنی لحاظ شده تا در نهایت شما از خوردن آن لذت ببرید؟. بستنی محصولی است که در برندهای مختلف تولید شده و این امکان وجود دارد که کاربران برندهای مختلفی را امتحان کنند؛ بنابراین شرکت‌های تولیدکننده بستنی همواره به‌دنبال به‌روزترین تجهیزات در تولید بستنی باکیفیت هستند. حتما برایتان جالب خواهد بود اگر بدانید حتی ورقی که در ساخت دستگاه بستنی ساز استفاده می‌شود، در کیفیت بستنی نقش دارد؛ به همین خاطر است که خرید ورق استیل برای ساخت تجهیزات صنعتی بهداشتی به فراوانی انجام می‌شود. در ادامه ضمن بررسی تأثیر دستگاه و تجهیزات در تولید بستنی، راجع‌به خرید ورق استیل نیز صحبت می‌کنیم.‌


images_1657696710.png

خرید ورق استیل و نقش آن در ساخت دستگاه‌های بستنی ساز

پیش از این که راجع‌به خرید ورق استیل صحبت کنیم، بهتر است کمی با لزوم استفاده از این ورق در صنعت تولید بستنی آشنا شوید. تولیدکنندگان بستنی همواره به‌دنبال آن هستند که بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌ها را برای بخش تولیدی خود تهیه کنند. با توجه به نحوه تولید بستنی در این دستگاه‌ها، سطح کیفی تجهیزات تولیدکننده از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این دستگاه‌ها ابتدا شیر را جوشانده و پس از این که کمی خنک شد، افزودنی‌های دیگر را به آن اضافه کنند. پس از آن نیز با توجه به استفاده از سیستم خنک‌کننده، مایع شیر را منجمد می‌سازند. به عبارتی این دستگاه‌ها مدام در معرض سرد و گرد شدن هستند؛ به همین خاطر انتظار می‌رود که متریال استفاده شده در ساخت دستگاه‌ها کیفیت بالا و سازگاری داشته باشد.

از طرفی بستنی یک ماده خوراکی است و نقش مستقیمی در سلامت انسان دارد. با توجه به این مسئله، مخازن و دستگاه‌های تولیدکننده بستنی باید از فلزات باکیفیت و دارای تأییدیه سازمان بهداشت تولید شوند‌. خرید ورق استیل یک انتخاب ایده‌آل برای ساخت دستگاه‌های بستنی است؛ چون این آلیاژ دارای ترکیب خنثی بوده و با مایع شیر واکنش نمی‌دهد. به این ترتیب تغییری در خواص شیر حاصل نمی‌شود.‌ ضمن این که ورق استیل آلیاژی ضد استهلاک بوده و برای استفاده‌های طولانی مدت بسیار مناسب است. این ورق‌ها در برخورد با اجسام دیگر و انبساط و انقباض دچار فرورفتگی یا برجستگی نمی‌شوند. شست‌وشو و نظافت این متریال نیز بسیار راحت است. در کل می‌توان گفت استفاده از ورق استیل در تولید دستگاه‌های تولیدکننده بستنی راندمان این دستگاه را افزایش داده و بر کیفیت محصول خوراکی آن یعنی بستنی می‌افزاید.

ورق استیل چیست؟

حال که با اهمیت خرید ورق استیل برای تولید دستگاه‌های بستنی ساز آشنا شدید، بهتر است کمی تخصصی‌تر به بررسی چیستی ورق استیل بپردازیم. ورق‌های استیل جزو پرکاربردترین آلیاژها در ساخت تجهیزات دیزاین هستند و علاوه بر جنبه‌های زیبایی آن‌چنان کیفیت و استقامت دارند که در صنعت تولیدات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.‌ این محصول فولادی دارای ترکیبات متنوعی است و ترکیب پایه انواع مختلف آن را آهن و کربن تشکیل می‌دهد. می‌توان گفت استحکام و مقاومت ورق‌های استیل به‌دلیل وجود آلیاژ آهن و کربن است. هرچه میزان کربن در این محصولات فولادی بیشتر شود، مقاومت آن نیز افزایش می‌یابد. هرچند ترکیبات دیگر نیز در افزایش سختی این ورق بی‌تأثیر نیستند. با توجه به آن که آلیاژهای مختلفی در طراحی ورق استیل به کار می‌رود، می‌توان خواص مکانیکی مختلفی از این ورق‌ها انتظار داشت. همین ویژگی سبب افزایش کاربری ورق استیل در صنایع مختلف شده است.


images_1657696735.png

انواع ورق استیل

خرید ورق استیل در انواع و ابعاد مختلف متناسب با نیاز کاربری انجام می‌شود. از آن‌جا که ممکن است با تمام انواع این ورق و ویژگی‌های آن آشنایی نداشته باشید، لازم است قبل از خرید ورق با کارشناسان و متخصصین این حوزه مشورت کنید. ورق‌های استیل بر اساس نوع آلیاژ دسته‌بندی می‌شوند. برای ساخت دستگاه تولیدکننده بستنی نیز از ورق استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ استفاده می‌شود. در کل ورق‌های سری ۳۰۰ معروف‌ترین مدل ورق‌های استیل هستند. ورق‌های سری ۳۰۰ ضد زنگ بوده و مقاومت بیشتری دارند. گذشته از این که ورق‌های استیل بر اساس نوع و ترکیب آلیاژ دسته‌بندی می‌شوند، می‌توان از لحاظ ظاهری این ورق‌ها را در انواع ورق استیل طرح‌دار، ورق استیل طلایی، ورق استیل رنگی رزگلد آینه‌ای، رزگلد خش‌دار، شامپاینی آینه‌دار و غیره جای داد. هر یک از این ورق‌ها کاربردهای منحصر به فرد خود را دارند.

مزایای خرید ورق استیل

ورق‌های استیل با ویژگی‌های فوق‌العاده در انواع مات و براق، ضد زنگ، نسوز، دارای روکش، مقاومت بالا در برابر خوردگی، استحکام بالا در برابر هرگونه ضربه، خواص مکانیکی فوق‌العاده، سطح مقاومتی بسیار عالی در برابر حرارت و دمای بالا و پایین و ویژگی‌های بسیار دیگر عرضه می‌شوند‌. در کنار تمام این مزایا جالب است بدانید که ورق‌های استیل قابل بازیافت هستند. همین ویژگی‌ها و مزایا کاربردهای بی‌نظیری در بخش‌های صنعتی و غیر صنعتی به ورق‌های استیل بخشیده است. با توجه به ویژگی‌هایی برای ورق استیل به‌خصوص ورق‌های استیل سری ۳۰۰ برشمردیم، استفاده از آن‌ها برای ساخت تجهیزات آشپزخانه و دستگاه‌های آشپزخانه صنعتی از جمله دستگاه تولیدکننده بستنی قابل‌توجیه و ایده‌آل است.

نکته:  در مورد دستگاه‌های تولیدکننده بستنی یک نکته را در نظر داشته باشید. ورق استیل بیشتر در ساخت بدنه و مخزن این دستگاه‌ها استفاده می‌شود؛ بنابراین آلیاژهای دیگر نیز متناسب با نوع کاربری در سیستم‌ها و بخش‌های صنعتی مختلف استفاده می‌شود. اگر همین دستگاه‌های بستنی ساز را در نظر بگیریم، از آلیاژ آلومینیوم به دلیل قابلیت انتقال دما جهت خنک‌کننده در سیستم‌های خنک‌‎کننده دستگاه بستنی ساز استفاده می‌شود.

خرید ورق استیل


images_1657696743.png

یکی از فاکتورهای مهم در خرید انواع  ورق استیل قیمت آن است. قیمت این ورق‌ها با توجه به فاکتورهای مختلفی از جمله: جنس، نوع آلیاژ به کار رفته، کیفیت، ابعاد، اندازه ورق و قیمت جهانی فولاد مشخص می‌شود. در کنار تمام این فاکتورها خرید از یک منبع معتبر نیز به صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری کمک می‌کند. شما می‌توانید برای خرید انواع ورق استیل به سایت مجموعه پارس پریزن مراجعه کنید. کارشناسان فروش این مجموعه با سال‌ها تجربه خدمات مشاوره باکیفیتی را در این حوزه ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با خرید ورق استیل و خرید ورق آلومینیوم از پارس پریزن یک خرید مطمئن و مقرون به‌صرفه را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

تجربه یک خرید حرفه ای : https://parsparizan.com






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 339]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن