تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796640397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه آن چیزی که باید در مورد بچینگ پلانت بدانید


واضح آرشیو وب فارسی::



بتن را می توان به عنوان یکی از مهم ترین مصالح مورد نیاز در ساخت و ساز دانست. اما شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصولا بتن چطور تولید می شود؟ در این مورد باید گفت که هسته مرکزی که برای تولیدات بتن مورد استفاده قرار می گیرد، بچینگ پلانت می باشد. بچینگ پلانت به عنوان محیطی شناخته می شود که دپوی مصالح در آن انجام شده و این مصالح از طریق نوار نقاله به میکسرهای مخصوص منتقل می شوند. همچنین یک دیگ یا میکسر به عنوان تجهیزاتی شناخته می شود که برای اختلاط بتن با شن، ماسه، سنگدانه و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و دوباره وارد محیط مرتبط می شود.

ما در این مقاله قصد داریم شما را همراهی کنیم تا در مورد بچینگ پلانت اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در خصوص خدمات ارائه شده از سوی شرکت عمران محور صنعت تاویژ با شما صحبت خواهیم کرد. همچنین در خصوص گروه تولیدی صنعتی پناهی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

با بچینگ پلانت بیشتر آشنا شوید

همانطور که در قسمت قبلی با شما در میان گذاشتیم، بچینگ پلانت به عنوان یک دستگاه ابزاری شناخته می شود که مواد تشکیل دهنده بتن را با یکدیگر مخلوط کرده و در تولید بتن از آن استفاده می شود. نسبت های مربوط به میزان اجزای بتن باید بر اساس نوع نیاز و میزان مقاومتی باشد که مورد نیاز است. همچنین دوام کافی از دیگر موارد مورد نیاز می باشد. از مهم ترین عوامل مرتبط با اختلاط بتن می باشد را می توان اختلاط به صورت وزنی یا حجمی دانست. محاسبه های مربوط به میزان وسایل مورد نیاز باید بر اساس عوامل مختلف تعیین شود. از مهم ترین این عوامل می توان به اسلامپ های مورد نظر و همچنین میزان آب لازم و هوای مورد نیاز اشاره کرد. میزان سیمان و غیره بر اساس این شرایط باید مخلوط شوند. با توجه به تمامی ویژگی های بیان شده، باید گفت که بچینگ پلانت نقش بسیار مهمی را در عمران و ساخت دارد و از این روی شرکت عمران محور صنعت تاوریژ نسبت به ارائه انواع بچینگ پلانت اقدام کرده است. در این مورد با شما در ادامه همراه هستیم.

با انواع بچینگ پلانت بیشتر آشنا شوید

بچینگ پلانت ها در انواع کاربری تولید می شوند و با عناوین بچینگ پلانت ثابت، بچینگ پلانت سیار (موبایل) و بچینگ پلانت پرتابل شناخته می شود که در ادامه همین مقاله اطلاعاتی را در این مورد با شما به اشتراک می گذاریم.

بچینگ پلانت ثابت

بیشترین میزان استفاده از بچینگ پلانت را می توان محصولات ثابت دانست. در واقع این سری از انواع بچینگ پلانت با ابعاد و ظرفیت های گوناگون در دسترس شما قرار داده می شود و شما می توانید از این محصولات استفاده کنید. در نظر داشته باشید که میزان حجم تولیدی بتن در این روش بسیار زیاد بوده و همچنین شما می توانید در بسیاری از برج های بلند مرتبه و یا ساختمان های مسکونی از این نمونه بچینگ پلانت استفاده داشته باشید.

بچینگ پلانت موبایل

بچینگ پلانت سیار یا موبایل به عنوان یکی از تجهیزات جدید به شمار می رود و مزایای بسیار زیادی دارد. قابلیت حمل آسان به عنوان یکی از مهم ترین این ویژگی ها به شمار می رود. همچنین می توان گفت که نیازی به فندانسیون در این محصول وجود نداشته و انتقال بچینگ به محل مربوط به بتن ریزی با سادگی بسیار زیادی همراه بوده و در طول مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود. میان استهلاک بسیار پایینی که این محصول دارد و توجیه اقتصادی بسیار بالا نیز باعث شده است تا از بچینگ پلانت موبایل بیشتر استفاده شود. همچنین راندمان کاری این محصول بسیار بالا می باشد.

بچینگ پلانت پرتابل

بچینگ پلانت پرتابل نیز به عنوان یکی دیگر از انواع پلانت ها به شمار می رود. این محصول از لحاظ ساختار بسیار کم حجم بوده و از این روی می توان گفت که حمل و نقل یا راه اندازی محصول بسیار آسان انجام می شود. همچنین باید در نظر داشته باشید که قابلیت نصب این محصول بر روی کفی تریلی وجود داشته و همچنین شما می توانید بدون نیاز به تانکر کارگاهی از این محصول استفاده داشته باشید. در صورتی که قصد دارید بتن خشک به کار ببرید، بچینگ پلانت پرتابل می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد.

البته نباید از یاد برد که بچینگ ها خود در دو نوع تولید می شوند که برای تولید بتن خشک و تر مورد استفاده می باشند. در نظر داشته باشید که این محصول بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید شده و در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. در صورتی که سوالی در خصوص خرید این محصولات داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط بوده و سوالات خود را بپرسید. تمامی خدمات مربوط به بچینگ پلانت از سوی شرکت عمران محور صنعت تاوریژ در دسترس شما قرار خواهد گرفت. همچنین ارائه مشاوره رایگان را می توان از دیگر دلایلی دانست که باعث شده است بسیاری از مصرف کنندگان از این خدمات استفاده داشته باشند.



سایر خدمات شرکت عمران محور صنعت تاوریژ

شرکت عمران محور صنعت تاورِیژ نسبت به ارائه خدمات و محصولاتی در زمینه بچینگ پلانت ثابت، پرتابل و موبایل در حال فعالیت بوده و شما می توانید این محصولات را از این شرکت خریداری کنید. همچنین خدمات مربوط به میکسر و پارکینگ نیز از سوی این شرکت ارائه می شود. باید در نظر داشته باشید که گروه تولیدی صنعتی پناهی با همکاری این شرکت در زمینه تولید انواع محصولات مورد نیاز شما کار می کند و در صورت تمایل می توانید از خدمات و محصولات این شرکت استفاده کنید. ارائه خدمات به صورت حرفه ای و توسط متمخصصین باعث شده است تا کاربران بسیاری نسبت به استفاده از آن اقدام کنند.

 

نتیجه گیری

امروزه استفاده از بتن برای ساختمان سازی و عمران بسیار گسترده شده است و با درک نیاز مشتریان ایرانی، شرکت عمران محور صنعت تارویژ نسبت به تولید بچینگ پلانت اقدام کرده است که در این زمینه اطلاعاتی را با شما به اشتراک گذاشتیم. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. همچنین نباید از یاد برد که سایر خدمات این شرکت می تواند در راستای ساخت و ساز ایمن و با بهترین کیفیت در دسترس شما باشد.








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1339]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن