تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796611420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای تخریب ساختمان های کلنگی از چه ابزاری می توان  استفاده کرد؟ | akharinnews


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: برای تخریب ساختمان های کلنگی از چه ابزاری می توان  استفاده کرد؟



برای تخریب ساختمان های کلنگی از چه ابزاری می توان  استفاده کرد؟ هیلتی بهترین ابزار تخریب ساختمان کلنگی 
وقتی نوبت به یافتن ابزار مناسب برای تخریب بتن و تخریب ساختمان های مستحکم کلنگی می‌رسد، می‌توانید برای ارائه راهنمایی‌های صحیح به متخصصان اعتماد کنید. 
زمانی که شما به دنبال حفاری در بتن هستید، چندی عملیات جداگانه وجود دارد که باید آنها را لحاظ کنید. برای استفاده از چکش‌های دایره ای شکل باید بدانید که این وسیله به ایجاد سوراخ‌های دورانی در شئ مربوطه می پردازد، در حالی که سایر ابزارهای برقی مانند هیلتی به شما کمک می‌کنند تا بتن را بشکنید. 
اگر از چکش برقی مانند هیلتی استفاده می‌کنید، یک قطعه کاغذ می‌تواند نیروی چکش را برای بهبود کارایی شما متمرکز کند تا مواد را سریع‌تر بشکند. مطمئن شوید که چکش خود را پس از ایجاد هر ترک حدود چند سانت به عقب ببرید. 
با اجاره هیلتی و خرید انواع ابزار متوجه خواهید شد که ابزارهای مختلف حالت های مختلف را در عملیات تخریب ارائه می دهند. سیستم‌های رابط مختلفی وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها بر روی ابزار چکش خود کار کنید. تجهیزات و ابزارهای مناسب تخریب بتن در ساختمان های کلنگی مانند هیلتی را برای حرفه ای ها می توان توصیه نمود و بهترین ابزار برای تخریب ساختمان های کلنگی است. چکش برقی و روش استفاده از آن ها را می توان از شرکت های مختلف که فعالیت در این زمینه دارند درخواست نمود. و اگر در خصوص اجاره هیلتی سوالی پیش آمد برای مطالعه بیشتر می توانید ما را همراهی نمایید. 




تخریب ساختمان و منازل کلنگی به منظور بازسازی یا نوسازی آن‌ها امری رایج است و از آنجایی که کشور ما جزو صادرکنندگان و تولیدکنندگان بزرگ در عرصه‌ی محصولات ساختمانی و سنگ و سرامیک و سیمان و غیره است، همواره حجم ساختمان و سازه‌هایی که به علت کهنه یا کلنگی بودن در بافت فرسوده و غیر فرسوده‌ی کشور تخریب می‌شوند بسیار زیاد است. هرساله نیز به دلیل تخریب ناایمن و بدون رعایت استاندارد‌ها و بهره گیری از ابزار درستُ جان بسیاری از افراد به خطر می‌افتد. اما ابزار مناسب جهت انجام تخریب‌ها در مقیاس و بافت‌های شهری مختلف چه چیزی است؟؛ با ما همراه باشید تا به بررسی و معرفی ابزار مناسب برای تخریب ساختمان‌های کلنگی با شما صحبت کنیم. 
 
انواع ابزار آلات تخریب ساختمان 
بسته به نوع روشی که برای تخریب ساختمان انتخاب می‌کنید، ابزار مورد استفاده تان تغییر خواهد کرد. این ابزار شامل موارد زیر می باشند: 
پتک: برای دیوار و سازه‌های کوچک و کم ارتفاع مناسب است. اما اگر می‌خواهید از اجزای کنده شده دوباره استفاده کنید پتک مناسبت‌تر است.  فرغون: برای حمل نخاله مورد نیاز است.  بیل: برای برداشتن نخاله از لبه‌ی صاف بیل باید استفاده شود.  کلنگ: برای کندن استفاده می‌شود.  چکش و تیشه 

قلم تخریب: برای تخریب ساختمان دچار دیوار مشترک شده اید؟؛ اگر دیوار بین شما و همسایه مشترک باشد نیاز است تا این جداسازی بسیار حساس توسط قلم تخریب صورت گیرد تا دچار صدمات ناگهانی جانی و مالی در کنار دیگر هزینه‌های تخریب ساختمان نشوید.  دیلم: از این وسیله برای بلند کردن اجسام استفاده می‌شود.  دستگاه فرز: تخریب‌های سطحی و کم مدنظر دارید؟؛ فرز برای این کار‌ها و میلگرد‌های آویزان نیز در بعضی اوقات برای تخریب ساختمان استفاده می‌گردد.  دریل و ضربه زن برقی  چکش تخریب (بتن کن): چکش‌های تخریب، بهترین وسیله‌ها برای تخریب در مقیاس کم تا زیاد هستند و بسته به نوع چکش در تخریب ساختمان استفاده می‌شوند. می توانید آن را یا با خرید و یا با اجاره هیلتی مورد استفاده قرار دهید. 

هوا برش با گاز اکسیژن  داربست فلزی: حفظ استحکام سازه در هنگام تخریب ساختمان و مواظب امنیت مردم و عابرین بودن از مهم‌ترین عوامل در هنگام تخریب ساختمان است. به همین دلیل از داربست فلزی برای نگهداری استحکام ساختمان در حال تخریب به صورت موقت استفاده می‌شود.  طناب و قرقره  بالابر: از بالابر در اندازه‌های مختلف برای آوردن دستگاه‌های تخریب ساختمان و انتقال ضایعات استفاده می‌گردد.  تیفور 

الوار چوبی و بشکه  بولدزور  توپ یا گوی تخریب  بیل مکانیکی  مواد منفجره: جهت تخریب ساختمان به طور یکجا از مواد منفجره استفاده می‌گردد. 

 


بهترین ابزار تخریب ساختمان کلنگی 
ساختمان های کلنگی به سازه‌هایی می‌گویند که معمولا ۱ تا ۳ طبقه بوده و فونداسیون و سازه شان استاندارد نیست و یا به هر دلی دیگر ارزش بازسازی ندارد و از نظر بازاری مزیت خوبی به جهت ساخت بنای جدید دارند. در عملیات تخریب ساختمان و برچیدن ساختمان‌های فرسوده باید تمام فعالیت‌ها طبق استانداردهای تعیین شده جین تخریب ساختمان توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان باشد. چاه‌های فرسوده در ساختمان‌های قدیمی بسیاراند که ممکن است با ساخت یک بنای جدید بدون پر شدن چاه قبلی موجب ریزش شوند؛ لازم است تا پس از تخریب ساختمان و قبل از اجرای عملیات ساخت، دست کم یک متر از چاه با آهک پر شده و مصالح ساختمانی هنگام تخریب ساختمان تفکیک شود. 
 
حال که به اطلاعات کاملی از ساختمان‌های کلنگی و تخریب ساختمان رسیدید باید بدانید وسایل زیادی برای تخریب نیاز اند که در بالا‌تر برای شما آوردیم. به طور کلی بر حسب حساسیت موقعیت سازه و سال ساخت آن ابزار‎های متفاوتی در هنگام تخریب استفاده می‌شوند که شامل موارد زیر می‌باشند: 
چکش تخریب و بتن کن (هیلتی، پیکور و غیره)  شیار زن  دریل بتن کن  پتک 

چکش  دیلم  پیچ گوشتی 
در کل به صرفه‌ترین و بهترین روش تخریب ساختمان به صورت تخریب از بالا به پایین است؛ اما اگر دیگر روش‌ها نیز برای شما حائز اهمیت است می‌توانیم به تخریب دستی، تخریب مکانیکی، گوی تخریب و انفجار سازه را نیز به شما پیشنهاد کنیم. همچنین شایان ذکر است که میتوانید از شرکت ها مختلف اجاره هیلتی یا همان چکش تخریب را درخواست نمایید. 





سه شنبه, 03 خرداد 1401 ساعت 12:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن