تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797819672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با افزایش نرخ ها ، ارزان ترین سفرهایی که میشه رفت کجاست ؟


واضح آرشیو وب فارسی::

 

اگر از افراد زیادی بپرسید که چرا در چند سال اخیر سفر خارجی نرفته اند در بیشتر پاسخ ها با این مورد رو به رو خواهید شد که افزایش نرخ ها موجب شده تا آنها نتوانند هزینه سفر را مهیا کنند؛ اما سوال اصلی اینجاست که آیا واقعاً نمی توان سفر ارزان را تجربه کرد؟

همین ابتدا بد نیست که بدانید شرکت هایی به عنوان برگزارکننده تور داخلی و خارجی نظیر تایسیز پرواز مشغول به فعالیت هستند که در این سال ها تورهای داخلی و خارجی متعددی شامل تور باکو، تور ارمنستان، تور وان، تور تایلند، تور هند، تور آنتالیا و... را با مناسب ترین قیمت و بالاترین امکانات به صورت تور زمینی و تورهوایی برای گردشگران و مسافران عزیز در نظر می گیرند تا آن ها بتوانند سفری راحت و لذت بخش را با هزینه های منصفانه تجربه کنند. 

تور وان با تایسیز پرواز

یکی از تورهایی که توسط این مجموعه برای مسافرین عزیز در نظر گرفته شده است تور وانمیباشد که قطعاً برای مسافران بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود؛ برای افرادی که میخواهند یک سفر مقرون به صرفه ولی خارجی را تجربه کنند تور وان بسیار گزینه ایده آلی به شمار می‌رود و به عنوان یکی از شهرهای ترکیه محسوب می شود که گردشگران ایرانی زیادی در سال به آن سفر می کنند و اگر می خواهید یکی از بهترین سفرهای خود را تجربه کنید حتماً قبل از اینکه تور وان را انتخاب کنید اطلاعاتی در خصوص شهر وان به دست بیاورید و با جاذبه های گردشگری وان آشنا شوید. 

 



دلایل مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند تا تور وان را انتخاب کنید و این شهر را برای مقصد گردشگری تان در نظر بگیرید که می‌توان به اصلی‌ترین آنها یعنی مقرون به صرفه بودن، عدم نیاز به ویزا، مسافت مناسب و جاذبه های گردشگری متعدد آن اشاره کرد. در شهر وان دیدنی ها و جاذبه های بسیار زیادی در کنار مراکز خرید متعدد وجود دارد که شما می توانید علاوه بر بازدید و لذت بردن از آنها بلکه خریدهای با قیمت های مناسب نیز انجام بدهید. 

البته برای اینکه در شرایط اقتصادی کنونی سفرهای کم هزینه تری در اختیار گردشگران قرار بگیرد تور زمینی نیز با قیمت مناسب در تایسیز پرواز برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است. اگر تمایل به استفاده از تور هوایی ندارید می توانید از تورهای مختلف زمینی نظیر تور باکو، تور وان و.... استفاده کنید. 

سفر زمینی به باکو راحت و ارزان 

بسیاری از گردشگران و مسافران در سال های اخیر به دلیل اینکه قیمت ارز با افزایش چشمگیری روبرو شده است از سفر خارجی منصرف می شوند چرا که تقریباً با در نظر گرفتن هزینه های بلیط هواپیما، رزرو هتل، استفاده از امکانات جابجایی و... هزینه کلی سفر بسیار افزایش داشته و سعی می کنند سفر را نادیده بگیرند و به مقصد های نزدیک تر و داخلی بسنده کنند. 

 



 اما آیا واقعاً نمی توان سفر خارجی ارزان قیمت و جذاب را تجربه کرد؟ خوشبختانه وجود تورهای زمینی در شرایط کنونی موجب می شود تا سفرهای با قیمت تقریباً ارزان و منصفانه را تجربه کرد. یکی از بهترین و مناسب ترین تورهای خارجی که توسط تایسیز پرواز برای گردشگران عزیز در نظر گرفته شده تور باکو میباشد. 

سفر با تور مزیت های متعددی دارد که می‌توان به کاهش اتلاف وقت، امنیت بیشتر مسافر، افزایش اطلاعات به درست ترین شکل، کاهش استرس و... اشاره کرد البته در سفر با تور نیازی نیست برای خدمات متنوعی مثل رزرو هتل، تهیه غذا کاری انجام بدهید بلکه توسط مسئولین تور در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

پایتخت زیبا و دیدنی آذربایجان باکو میباشد که دارای جاذبه های دیدنی تاریخی و مدرن زیادی می باشد و در آن دیدنی های متعددی به چشم می‌خورد که می‌توانید با تور باکواز آنها دیدن کنید و معروفترین آنها نظیر قلعه دختر، ایچری شهر، برج های شعله، قطار کابلی باکو، خیابان شهدا، دروازه مراد ،چشم باکو، بلوار باکو، کاخ شروان‌شاهان، میدان فواره، موزه کتاب های مینیاتوری باکو، یانار داغ، حمام های قدیمی، معبد آتشکده، مرکز فرهنگی حیدر علیف و... می باشد. تورهای باکو در تایسیز پرواز به صورت زمینی با هتل های مختلف و مدت اقامت متغیر به بهترین قیمتها برای مسافران عزیز در نظر گرفته شده است که میتوان با کلیک بر روی هر کدام از تورها از جزئیات آن ها مطلع گردید. 

سفر به ارمنستان 

یکی دیگر از مقاصد گردشگری که برای ایرانیان بسیار جذاب بوده سفر به ارمنستان است و به دلیل داشتن مردم مهمان نواز و تاریخ سه هزار ساله در سال گردشگران بسیار زیادی در سراسر دنیا ارمنستان را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند. ارمنستان از نظر وسعت تقریبا کوچک است اما تاریخی نسبتا کهن دارد. سفر به ارمنستان خاطرات بسیار زیبایی را برایتان رقم می زند و میتوانید در طول سفر از هوای خوش و دیدن منظره های جذاب استفاده کنید. 

 



ارمنستان از نظر وضعیت آب و هوایی به عنوان یکی از کشورهای سرد دنیا محسوب می شود که سردترین زمان های آن به فصل زمستان و پاییز اشاره دارد و اگر قصد سفر در چنین فصولی به ارمنستان را داشته باشید حتما باید لباس گرم با خودتان ببرید اما در ماههای تیر و مرداد و ماه های اردیبهشت تا مهر با هوای نسبتا گرمی روبرو خواهید بود.

با استفاده از تور ارمنستان می توانید از جاذبه های متعدد و بی نظیر آن دیدن کنید؛ دریاچه سوان یکی از این جاهای دیدنی می باشد که توریست ها این دریاچه را همانند یک آینه بزرگ می بینند که آسمان را به خوبی نشان می دهد و قطعاً از تغییر رنگ همزمان دریاچه با تغییر رنگ آسمان زیبایی بی نظیری را خواهید دید. البته در فصول سرد این دریاچه یخ میزند و امکان اسکی بر روی آن وجود دارد اما این کار باید با احتیاط انجام شود چرا که ممکن است یخ ها بشکنند و مشکلاتی را به وجود بیاورند؛ در هر صورت جزء دیدنی های بسیار جذاب ارمنستان می باشد. 

شما میتوانید با تور ارمنستان و سفر به ایروان از جاهای دیدنی و بینظیر آن همانند لاورز پارک ایروان، بازار ورنیساژ ایروان، کاسکاد ایروان، میدان جمهوری و... دیدن کنید و از سفرتان لذت ببرید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن