تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797625326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرسوم‌ترین قالب‌های نیوجرسی بتنی در پروژه‌های عمرانی


واضح آرشیو وب فارسی::

 

با افزایش جمعیت، ساخت و ساز ساختمانی در سطح شهر نیز افزایش یافته است. به احتمال زیاد، در هنگام تردد در سطح شهر با بلوک‌های بتنی بزرگی مواجه شده‌اید. این بلوک‌ها در پروژه‌های عمرانی و شهرسازی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرند، پیمانکاران برای افزایش ایمنی کارگران در حین انجام کار و همچنین برای جلوگیری از سقوط مصالح بر سر عابران از این بلوک‌ها استفاده می‌کنند. علاوه بر این مورد، در سطح شهر برای مسدود سازی مسیر عبوری، برای تعمیر معابر عمومی و غیره از این وسیله کاربردی استفاده می‌شود. استفاده از نیوجرسی در داخل شهر خلاصه نمی‌شود، بلکه در پروژه‌های جاده سازی و راه‌ سازی نیز از این قطعات بتنی استفاده می‌شود. 

حال که با برخی از کاربردهای این وسیله آشنا شدید، وقت آن رسیده است با انواع آن و مرسوم‌ترین این بلوک‌ها آشنا شوید. در این مقاله سعی شده است به طور جامع و کامل در مورد ویژگی‌های این محصول کاربردی اطلاعاتی در اختیار شما قرار گیرد. اگر به این حوزه علاقه‌مند هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا پاسخ بسیاری از سوالات خود را بیابید.

نیوجرسی بتنی چیست؟



نیوجرسی بتنی که با نام‌های دیوار نیوجرسی نیز شناخته می‌شود برای اولین بار در کشور آمریکا و ایالت نیوجرسی طراحی و ساخته شد. این وسیله در سال 1950 ساخته شده است ولی بعد از مدت زمان زیادی در سال 1375 درکشور ایران استفاده شده است. این وسیله کاربردی را همان طور که از نام آن مشخص است به عنوان دیوار و جداساز استفاده می‌کنند؛ اما دارای مصارف گوناگون بسیاری است که در بخش‌های آتی توضیح داده می‌شود.

تعریف قالب نیوجرسی بتنی

برای ساخت هم شکل، هم اندازه و با کیفیت نیوجرسی بتنی از قالب‌های آماده و پیش ساخته‌ استفاده می‌شود. معمولا در صنعت برای ساخت قطعات در مقدار زیاد از قالب استفاده می‌شود، ساخت نیوجرسی بتنی نیز در این مورد مستثنی نیست و برای ساخت و تهیه آن از قالب استفاده می‌شود. این قالب‌ها برای ریختن بتن و شکل دهی به بلوک‌ها طراحی می‌شوند و با توجه به اندازه و ابعاد مختلف نیوجرسی‌ها دارای اندازه‌های مختلف هستند. از مزایای استفاده از قالب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید قطعات یکپارچه و بدون درز
  • تولید قطعات در تعداد بسیار زیاد
  • ساخت قطعات باظرافت و دقیق
  • ساخت قطعات به روش اصولی

انواع قالب‌های نیوجرسی بتنی



همان طور که گفته شد، نیوجرسی‌ها دارای ابعاد و اندازه‌های مختلف هستند؛ از همین رو قالب‌های متنوعی برای آن طراحی و ساخته می‌شوند. در این قسمت درباره ابعاد و اندازه برخی از نیوجرسی‌های بتنی اطلاعاتی در اختیار شما قرار داده می‌شود.

  • نیوجرسی بزرگ
  • متوسط
  • کوچک
  • نیوجرسی تیپ 5 
  • تیپ 4
  • تیپ روشنایی
  • تیپ قبل و بعد روشنایی
  • نیوجرسی تبدیل 1 به 2

این نیوجرسی‌ها جز پراستفاده‌ترین انواع نیوجرسی‌های بتنی هستند، هریک از این بلوک‌ها دارای قالب‌های جداگانه و ویژه‌ای هستند.

برای خرید نیوجرسی بتنی تنها کافی است وارد سایت شرکت رایان پی بتن شوید و محصولات مورد نظر خود را انتخاب و بررسی نمایید، در صورت تایید سفارش‌های خود را ثبت کنید. 

مرسوم‌ترین قالب نیوجرسی بتنی کدام است؟

قالب‌های نیوجرسی که در ابتدای امر استفاده می‌شد به شکل لولایی بودند؛ اما بعد از مدتی به دلیل دشواری عمل آوری بلوک‌ها در این روش از قالب‌هایی با طراحی متفاوت استفاده می‌شود. امروزه از قالب‌هایی با طراحی سیستم‌های نر و ماده بیش از پیش استفاده می‌شود؛ اما نمی‌توان این موارد را به عنوان مرسوم‌ترین قالب‌ها دانست.

قالب‌هایی با ابعاد 4 و 6 متری در بازار موجود هستند که به دلیل استفاده زیاد از آن‌ها در پروژه‌های عمرانی و راه‌سازی به عنوان مرسوم‌ترین قالب شناخته شده است.

کاربردهای نیوجرسی بتنی 

با برخی از کاربردهای نیوجرسی در زمینه‌های شهرسازی و راه سازی آشنا شدید، در این بخش توضیحات کاملی درباره کاربردها و ویژگی‌ها آن ارائه می‌شود.

  • پارتیشن بندی: این بلوک‌ها برای جداسازی فضاها استفاده می‌شوند، در محوطه‌های بزرگ مانند پمپ بنزین‌ها، پایانه‌ها، محوطه‌های کارخانه و شهرک‌های صنعتی که امکان ساخت دیوار ثابت وجود ندارد می‌توان از بلوک نیوجرسی استفاده کرد.
  • جداساز مسیر: در جاده‌ها و خیابان‌ها برای جلوگیری از وقوع خوادث جبران ناپذیر مانند تصادفات، سقوط و واژگونی اتومبیل‌ها به دره‌ها از این بلوک‌ها استفاده می‌شود. همچنین به دلیل سدسازی این بلوک‌ها، نور مستقیم خودروهای روبرو نیز باعث اذیت چشم رانندگان نمی‌شود.
  • سدسازی: از این وسیله برای کنترل طغیان رودخانه‌ها و سیل نیز استفاده می‌شود؛ همچنین این وسیله برای پیش روی آتش سوزی‌های جنگل‌ها نیز استفاده می‌شود. بهتر است این نکته را نیز بدانید در حملات ضد شورشی برای ایجاد دیوار محافظ از این بلوک‌ها بهره گرفته می‌شود. در مناطق کوهستانی برای جلوگیری از ریزش سنگ‌ها و بهمن از نیوجرسی بتنی استفاده می‌شود.
  • دیوار کشی: برای جداسازی سریع اماکنی مانند باغ و ویلاها از نیوجرسی‌های بتنی استفاده می‌شود. با این قطعات شما از ورود افراد ناشناس به ملک و اراضی خود جلوگیری می‌کنید.

چگونگی خرید نیوجرسی بتنی 

بعد از آشنایی با کیفیت و ویژگی‌های نیوجرسی‌ها، شما نیز علاقه‌مند شدید این وسیله کاربردی را خریداری نموده و استفاده کنید؛ اما به دنبال مکانی امن و معتبر برای خرید کالا هستید. باید به شما شرکت رایان پی بتن را معرفی کنیم، این شرکت در سال 1388 فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید قطعات بتنی، نیوجرسی و دال بتنی آغاز کرده است. در طی این مدت با بهبود طراحی و استفاده از ماشین آلات به روز و نیروهای انسانی متخصص توانسته است پروژه‌های موفق بسیاری را پشت سربگذارد و بتواند رضایت مشتریان بسیاری را جلب نماید.

برای کسب آگاهی بیشتر در مورد قیمت نیوجرسی بتنی و سایر محصولات بتنی می‌توانید با متخصصان مجرب این شرکت در تماس باشید. برای برقراری ارتباط با متخصصین این مجموعه می‌توانید از قسمت تماس با رایان راه‌های ارتباطی موجود را مشاهده کنید و از آن‌ها استفاده کنید. برای اینکه با اطمینان خاطر بیشتری از شرکت رایان پی خرید کنید برخی از سوابق درخشان این شرکت را در اختیار شما قرار می‌دهیم. این شرکت بیش از 900 کارمند متخصص و مجرب دارد که هریک به نحو احسن وظیفه محوله را انجام می‌دهند؛ این هماهنگی و تعهد کاری باعث انجام بیش از 13000 پروژه موفق شده است و رضایت بیش از 1700 مشتری را به طور کامل جلب نموده است. پس شما نیز می‌توانید با خیالی راحت محصولات بتنی مورد نیاز خود را از این شرکت سفارش دهید.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن