تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798985118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خریدهای روزانه ارزان‌تر با کد تخفیف


واضح آرشیو وب فارسی::

 

 

همه ما به خریدهای روزانه از سوپرمارکت‌ها نیاز داریم؛ در حقیقت انجام این خرید‌ها به یک روتین بدیهی تبدیل شده است. دنیای تکنولوژی باعث شده سوپرمارکت‌های آنلاین امکان خرید ارزان‌تر و سریع‌تر را برای ما به وجود بیاورند. با مراجعه به سوپرمارکت‌های آنلاین می‌توانید تمامی اقلام روزانه مورد نیاز خود را تنها با چند کلیک خریداری کنید. بخش جالب خرید از سوپرمارکت‌های آنلاین، «کد تخفیف» آنهاست که در حقیقت این خریدهای بدیهی را بسیار ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر از گذشته می‌کند. در این مقاله با ما همراه باشید تا ضمن بررسی انواع کد تخفیف در سوپرمارکت‌های آنلاین و نحوه پیدا کردن آنها، 3 مورد از کدهای تخفیف برترین سوپرمارکت‌های آنلاین کشور را بشناسیم.

انواع کد تخفیف در سوپرمارکت‌های آنلاین

کد تخفیف سوپرمارکت‌های آنلاین شامل انواع مختلفی است که برای تحقق اهدافی مانند پیشی گرفتن از رقبا، تجربه خریدی لذت بخش، برندسازی و... توسط صاحبان کسب و کار آنلاین ایجاد می‌شوند. مهمترین انواع کد تخفیف در سوپرمارکت‌های آنلاین عبارتند از:

  • کد تخفیف درصدی: با انتخاب سبد خرید روزانه خود در یک سوپرمارکت آنلاین، می‌توانید از کدهای تخفیف درصدی برای کاهش قیمت فاکتور استفاده کنید. این کدها بر اساس میزان اعتبار درصدی خود، بر روی فاکتورهای شما اعمال می‌شوند؛ برای مثال کد تخفیف 40 درصدی سوپرمارکت اسنپ فود.
  • کد تخفیف ثابت: این نوع از کدهای تخفیف بسیار جذاب هستند و مبلغ ثابتی اعتبار دارند؛ برای مثال کد تخفیف ۲۰ هزار تومانی اکالا. به میزان اعتبار تخصیص یافته برای کدهای تخفیف، مبلغ آن از هزینه فاکتور شما کم خواهد شد.
  • کد تخفیف ارسال رایگان: این کدهای تخفیف، هزینه ارسال کالا را صفر می‌کنند. کدهای تخفیف ارسال رایگان معمولاً برای شهرهای خاص فعال می‌شوند؛ برای مثال کد تخفیف ارسال رایگان باسلام در مشهد.

هر کدام از این کدهای تخفیف دارای محدودیتی زمانی هستند و پس از گذشت زمان استفاده، سوزانده می‌شوند. این کدهای تخفیف به نوعی بن خرید مدت‌دار هستند؛ بنابراین هرچه سریع‌تر آنها را پیدا و استفاده کنید، بهتر است. فروشگاه‌های اینترنتی معتبر برای حفظ مشتریان و ایجاد تجربه‌ی مثبت در آنها به طور متداول در بازه‌های زمانی مشخص و برنامه ریزی شده، کدهای تخفیف متنوع ارائه می‌دهند.

چرا خریدهای روزانه را اینترنتی انجام دهم؟

مزایای خرید اینترنتی بسیار زیاد است؛ از کاهش اتلاف زمان ناشی از مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها گرفته تا امکان بررسی نظرات و امتیازهای خریداران قبلی. خرید روزانه از سوپرمارکت‌های آنلاین یک مزیت فوق العاده جذاب دارد و آن هم استفاده از کد تخفیف است. از آنجایی که انجام خریدهای روزانه یک امر بدیهی و متداول است، استفاده از کدهای تخفیف مختلف برای انجام خریدهای ارزان‌تر در طولانی مدت مبلغ قابل توجهی از هزینه‌های شما را می‌کاهد. با بهره گیری از قابلیت فروشگاه‌های آنلاین برای ثبت کد تخفیف می‌توانید خریدهای معمول خود را بسیار مقرون به صرفه‌تر از شرایط عادی سنتی انجام دهید و این یک مزیت فوق العاده است.

معرفی کد تخفیف چند سوپرمارکت آنلاین

سوپرمارکت‌های آنلاین زیادی در کشور تاسیس شده‌اند و هر کدام از آنها برای تمایز با رقبا، اقدامات خلاقانه‌ای انجام می‌دهند. برخی از آنها محصولات کمیاب در بازار را موجود می‌کنند و برخی نیز انواع پروموشن‌های فروش را ارائه می‌کنند. این فروشگاه‌ها با برگزاری کمپین‌های حرفه‌ای و اجرای منظم آنها تجربه بسیار خوبی برای مشتریان خود رقم می‌زنند. در اینجا به بیان سه مورد از فروشگاه‌های آنلاین معتبر کشور پرداخته‌ایم که علاوه بر این موارد، کدهای تخفیف فوق العاده‌ای برای کاربران در نظر می‌گیرند:

کد تخفیف اکالا

اکالا فروشگاه آنلاین افق کوروش است که در طی مدت زمان کوتاهی محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران پیدا کرد. در این سوپرمارکت آنلاین دوست داشتنی می‌توانید انواع اقلام مواد غذایی و مایحتاج روزانه خود را با تخفیف‌های جذاب خریداری کنید. به طور پیشفرض، اکثر محصولات موجود در اکالا تخفیف‌دار هستند اما این فروشگاه آنلاین با ارائه کد تخفیف اکالا به خریداران، یک تخفیف مازاد دیگر را بر روی فاکتورها اعمال می‌کند. برخی از ویژگی‌های تخفیفی اکالا:

  • ارائه مداوم و منظم کد تخفیف اکالا از سوی شرکت
  • تنوع در کدهای تخفیف مثل کد تخفیف ارسال رایگان یا بن‌های درصدی
  • امکان استفاده از کدهای تخفیف برای فاکتورهای کوچک
  • امکان خرید کالا با قیمت بسیار پایین‌تر از بازار با استفاده از تخفیفات و آفرهای وبسایت


تصویر اکالا

کد تخفیف باسلام

باسلام یکی از فروشگاه‌های آنلاین همه فن حریف و جذاب کشور است که سابقه فعالیت طولانی دارد. در این وبسایت می‌توانید انواع کالا و محصولات را در دسته بندی‌های مختلف خریداری کنید. قیمت گذاری در باسلام با توجه به مزیت‌های رقابتی انجام شده است؛ به همین دلیل با استفاده از کد تخفیف باسلام، می‌توانید محصولات وبسایت را با قیمتی بسیار ارزان‌تر از بازار خریداری کنید. در باسلام ویژگی‌های تخفیفی زیر وجود دارد:

  • امکان استفاده از کد تخفیف باسلام برای خرید مواد غذایی یا مایحتاج روزانه
  • ارائه کدهای تخفیف متنوع برای انواع سبدهای خرید از نظر مبلغ فاکتور
  • تخفیفات شگفت انگیز پیشفرض برای محصولات وبسایت
  • ارائه پروموشن‌های جذاب برای تشویق مشتری به خرید


کد تخفیف سوپرمارکت اسنپ فود

سوپرمارکت آنلاین اسنپ فود نیز یکی از مهمترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور است که امکان خرید ارزان محصولات و مایحتاج روزانه را برای کاربران رقم می‌زند. در اسنپ فود می‌توانید با انتخاب آدرس، از نزدیک‌ترین سوپرمارکت خود خریدهای روزانه‌تان را انجام دهید و با استفاده از تخفیف اسنپ فود، فاکتورهایتان را بسیار ارزان‌تر ببندید. در سوپرمارکت‌های ثبت شده‌ی اسنپ فود، تمامی محصولات مورد نظر شما بعضاً با تخفیف موجود هستند؛ با وارد کردن کد تخفیف اسنپ فود، می‌توانید یک تخفیف مازاد نیز دریافت کرده و خریدی بسیار ارزان‌تر از حالت عادی را تجربه کنید.



از کجا می توان کد تخفیف سوپرمارکت های اینترنتی را دریافت کرد؟

فروشگاه‌های آنلاین محبوب معمولاً طی کمپین‌های خود، انتشار کدهای تخفیف‌شان را زمان بندی و برنامه ریزی می‌کنند. معمولاً در مناسبت‌های خاص مثل شب یلدا یا عید نوروز، کدهای تخفیف زیادی از سوی فروشگاه‌های آنلاین منتشر می‌شوند. اگر مشتری پر و پا قرص این فروشگاه‌ها باشید، احتمالا از طریق ایمیل یا پیامک، چند مورد از آنها را دریافت کنید. اما با مراجعه به موپن می‌توانید تمامی کدهای تخفیف منتشر شده از فروشگاه اینترنتی مد نظرتان را در یک صفحه مشاهده کنید و بر اساس اطلاعات نوشته شده از کد تخفیف، هر کدام را کپی کرده و در فاکتور خود اعمال کنید.

موپن اولین پلتفرم بررسی، اشتراک‌ گذاری و معرفی کدهای تخفیف و کوپن‌های فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین می باشد. موپن بستری برای رقابت و معرفی خدمات آنلاین است تا هم فروشگاه‌ها بتوانند محصولات و خدمات خود را راحت‌تر به مشتریان معرفی کنند و در صحنه رقابت از بقیه پیشی بگیرند و هم کاربران بتوانند با مقایسه این خدمات، به بهترین و در عین حال ارزان‌ترین آن‌ها دست‌ یابند. همچنین فروشگاه‌ها می‌توانند از آمار، ارقام و بازخورد کاربران مطلع شده و کمپین‌های تبلیغی و تخفیفی خود را به نحو احسن و با بازدهی بیشتر برگزار کنند.

یکی از راه های دریافت جدیدترین کد تخفیف فروشگاه ها عضویت در خبرنامه آن فروشگاه می باشد. برای انجام این کار کافیست ایمیل خود را در ابتدای صفحه هر فروشگاه در وبسایت موپن و در کادر "از آخرین تخفیف‌ها خبردار شوید" ثبت کنید. از این پس با انتشار هر کد تخفیف جدید، از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می‌شود.

یکی دیگر از روش‌های دریافت کدهای تخفیف جدید، عضویت در ربات تلگرامی موپن به می باشد که می‌توانید در آن با استفاده از گزینه علاقه‌مندی‌ها، فروشگاه مورد نظر خود را به لیست فروشگاه‌های مورد علاقه خود اضافه کنید و هر زمان کد جدیدی از آن منتشر شد، از طریق نوتیفیکشن مطلع شوید.

همچنین موپن به منظور رفاه حال کاربران در زمینه دسترسی و آگاهی از کدهای تخفیف اپلیکیشن موبایلی در دو نسخه اندروید و IOS ارائه کرده است که در آن می‌توانید پس از ثبت نام و یا لاگین، فروشگاه مورد نظر خود را به علاقه‌مندی‌ها اضافه نموده و هر روز از کدهای تخفیف جدید مطلع شوید و در آخر از طریق شبکه‌های اجتماعی موپن نیز می‌توانید جدیدترین اخبار مربوط به کد تخفیف هر فروشگاه را پیگیری نمایید.

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن