تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796857006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخت افزارهای لازم برای راه اندازی پست بانک


واضح آرشیو وب فارسی::



پست بانک ایران بعنوان یکی از شرکت‌های مهم و کلیدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که با نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی در بیش از ۴۰۰ شعبه و ۱۳ هزار دفتر خدمات بانکی شهری و روستایی، کلیه خدمات بانکی را ارائه می‌کند. بر اساس اعلام شرکت پرینتر کارت، کلیه پست بانک‌‌ها جهت آغاز فعالیت خود باید مجوزی تحت نام جواز تاسیس پست بانک دریافت کنند. پس از صدور این مجوز جهت راه اندازی پست بانک نیاز به تجهیزاتی است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

 

پرینتر صدور کارت بانکی

پست بانک برای مشتریان خود کارت بانکی صادر می‌کند که این کارت‌ها را می‌توان در شبکه بانکی شتاب (دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های فروش، درگاه‌های خرید اینترنتی و بانک‌های دولتی و خصوصی) مورد استفاده قرار داد. پرینتر چاپ کارت PVC دستگاهی است که جهت انجام عملیات چاپ روی کارت‌های پی وی سی مانند کارت عابر بانک و کارت شناسایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از کاربردهای این دستگاه صدور آنی کارت در بانک‌ها برای مشتریان می‌باشد. چاپگر کارت پست بانک باید با سیستم پست بانک و نرم‌افزار بنکو سازگار بوده و قابلیت چاپ کارت مگنت و کدگذاری کارت را داشته باشد. 

در ادامه به معرفی دو مدل چاپگر کارکرده که قابل استفاده در این مراکز هستند خواهیم پرداخت.

 

  1. پرینتر اولیس EVOLIS Dualys 3

چاپگر اولیس Dualys 3 از انواع پرینتر‌ های چاپ کارت پی وی سی است که از تکنولوژی چاپ مستقیم (Direct) برخوردار بوده و قابلیت چاپ دو رو همزمان را دارد. استفاده از این تکنیک باعث می‌شود که فرآیند چاپ بهبود یافته، عمر پرینتر و هد آن افزایش یافته و سطح ناصاف و نامساعد کارت‌ها بر روی کیفیت نهایی چاپ اثری نداشته باشد. این چاپگر پیشرفته پر از ویژگی‌هاست و کیفیت چاپ آن درجه یک است.

2- پرینتر اولیس EVOLIS PEBBLE 4

چاپگر اولیس PEBBLE 4 از پرینترهای مناسب برای پست بانک است. این مدل یکی با کیفیت‌ترین پرینتر های چاپ کارت PVC محسوب می‌شود که به عنوان چاپگری قدرتمند، خوش سابقه و صنعتی در بازار ایران شناخته شده است. این دستگاه توانایی رمز گزاری انواع کارت‌های هوشمند پی وی سی را دارد و در بسیاری از محیط‌هایی که از تکنولوژی چاپ کارت هوشمند کمک می‌گیرند استفاده می‌شود. همچنین چاپگر نامبرده قابلیت کدینگ کارت‌های مغناطیسی و هوشمند تماسی و غیر تماسی را دارد. به دلیل طراحی هوشمندانه کارت پرینتر اولیس، اغلب بانک ها، سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌های خصوصی از خریداران این پرینتر هستند.

برخی از پرینتر کارت‌ ها قیمت بالایی دارند، به همین علت اگر از نظر بودجه در مضیقه هستید، می‌توانید اقدام به خرید پرینتر دست دوم نمایید. یکی از مهمترین دلایلی که مصرف کنندگان چاپگر کارت PVC را به سمت خرید نوع کارکرده آن سوق می‌دهد، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن است.

پرینتر سوزنی

 

پرینترهای سوزنی از قدیمی‌ترین و اولین چاپگرها محسوب می‌شوند. پرینترهای سوزنی و بانکی چاپگر‌هایی هستند که در ادارات، شرکت‌ها، بانک‌ها (جهت ثبت اطلاعات روی رسیدهای بانکی و چک ها) و دفاتر بیمه (برای ثبت مشخصات بر روی دفترچه‌های بیمه) مورد استفاده قرار می‌گیرند. نوشته‌های چاپ شده توسط این دستگاه‌ها معمولا از قدرت جعل و تغییر در محتوای کمتری برخوردارند از این لحاظ این دستگاه‌ها بیشترین محبوبیت را جهت انجام عملیات‌های بانکی و درج اطلاعات مستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها از هدهای خاصی که شامل تعدادی سوزن بسیار ریز هستند و یک ریبون جهت رنگ چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است با توجه به هد سوزنی این دستگاه‌ها فقط فونت‌های خاصی قابلیت سازگاری و چاپ مناسب را با این دستگاه‌ها دارا هستند. 

در ادامه به معرفی دو مدل پرینتر سوزنی که قابل استفاده در پست بانک‌ها هستند خواهیم پرداخت.

 

  1. پرینتر سوزنی اولیوتی PR2 Plus

پرینتر سوزنی اولیوتی مدل PR2 Plus از سری پرینتر‌های قدرتمند و پرکاربرد برند الیوتی است که جهت صدور فیش بانکی به کار می‌رود. این برند سابقه‌ای طولانی در تولید پرینترهای سوزنی داشته و این مدل نیز هنوز به خوبی مدل‌های قدیمی‌تر خود جواب خود را پس می‌دهد. چاپگر Olivetti PR2Plus از فناوری چاپ سوزنی ۲۴ سوزنه استفاده می‌کند و قادر به چاپ۵۶۰ کاراکتر در ثانیه است.

2- پرینتر سوزنی کامپوپرینت SP40

چاپگر سوزنی Compuprint SP40 یکی از نوآورانه ترین نوع پرینترهای سوزنی در بازار ماشین‌های اداری است که جهت چاپ اطلاعات استفاده می شود. این مدل یک پرینتر ایده آل برای مراکز و سازمان‌هایی مثل بانک محسوب می‌شود که کاربرد اصلی آن چاپ روی چک و برخی از مدارک بانکی و بیمه ای است.

 

لیبل پرینتر

 

لیبل زن یا لیبل پرینتر حرارتی، دستگاهی است که قادر به چاپ انواع لیبل و بر چسب است. این نوع لیبل زن بیشتر در مراکز و مشاغلی مصرف دارد که نیاز به استفاده طولانی مدت از لیبل چاپ شده بر روی کالا نیست و بیشتر سرعت کار اهمیت دارد. بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌های طبی و صنعتی، کلینیک‌های درمانی، مراکز خدمات پستی و پست بانک‌ها نیز از دیگر مصرف کنندگان این کالا هستند.

در ادامه به معرفی دو مدل لیبل پرینتر که قابل استفاده در پست بانک‌ها هستند خواهیم پرداخت.

 

  1. لیبل پرینتر زبرا LP 2844

پرینتر لیبل زن 2844 با ویژگی‌های متنوع و قیمت رقابتی خود کیفیت، دوام، و ثبات عملکرد را در حجم‌های کاری پایین و متوسط برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد. این مدل قابلیت چاپ بر روی انواع لیبل کاغذی، متال، پی وی سی، شیشه ای، پارچه ای، شبرنگ، خردشونده، امنیتی، گچی و لیبل اموال را دارد و بیشترین کاربرد آن در دفاتر امور مشترکین مخابرات و دفاتر پیشخوان و شعب اداره پست است.

2- لیبل پرینتر زبرا ZT410 

پرینتر لیبل زن زبرا ZT410 به دلیل قدرت بالا در چاپ و کیفیت، در صنعت چاپ در رده اول جهان است و بالاترین کارایی را در صنایع مختلف دارد. عرض چاپ ۴ اینچ، قاب فلزی و درب تاشو، سرعت فوق العاده در چاپ، سهولت در اتصال از طریق پورت‌های USB، Serial، Ethernet و اتصال بیسیم از طریق فناوری بلوتوث از ویژگی‌های این مدل است. مدیریت کار با این پرینتر بسیار راحت است و از این رو پرینتر صنعتی ZT410یکی از بهترین گزینه‌ها در بین پرینترهای همرده‌ی خود محسوب می‌شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2013]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن