تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796982575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصاویر ماهواره‌ای از «عملیات موفق» یمن | akharinnews


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: تصاویر ماهواره‌ای از «عملیات موفق» یمن
خبرگزاری آسوشیتدپرس تصاویری ماهواره‌ای از حمله روز گذشته نیروهای مسلح یمن علیه ابوظبی منتشر کرده است.  


خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس» امروز (سه‌شنبه) گزارش کرده‌ است که تصاویری را به دست آورده که در آن خرابی‌های پس از عملیات روز گذشته (دوشنبه) نیروهای مسلح یمن علیه ابوظبی را نشان می‌دهد. آسوشیتدپرس مدعی شده است که تصاویر شرکت آمریکایی «پلانت لبز پی بی سی» که این خبرگزاری مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است، دودی را نشان می‌دهد که بر فراز انبار سوخت شرکت ملی نفت ابوظبی در محله «مصفاه» ابوظبی بلند شده است.






 




بر اساس این گزارش، تصویر بعدی که ظاهراً لحظاتی پس از حمله روز گذشته نیروهای مسلح یمن علیه ابوظبی گرفته شده است، آثار سوختگی و فوم سفیدرنگ مهارکننده آتش را نشان می‌دهد که در محوطه انبار پخش شده است.

طبق گزارش آسوشیتدپرس، شرکت ملی نفت ابوظبی که با نام اختصاری (ADNOC) شناخته می‌شود، یک شرکت دولتی انرژی است که بخش زیادی از ثروت امارات عربی متحده را تأمین می‌کند.

شرکت ملی نفت ابوظبی آن طور که در این گزارش آمده است به درخواست آسوشیتدپرس درباره محل و برآورد خسارات حمله روز گذشته پاسخ نداده است و تنها اعلام کرد که این حمله ظاهراً حدود ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه به وقت محلی رخ داده است.

شرکت ملی نفت ابوظبی در بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: «ما از نزدیک با مقام‌های مربوطه برای تعیین علت دقیق همکاری داریم و تحقیقات مفصل و دقیق آغاز شده است».

ظهر دیروز بود که پلیس ابوظبی و سپس خبرگزاری رسمی امارات از انفجار در منطقه صنعتی «المصفح» و سپس آتش‌سوزی در بخشی از محوطه فرودگاه بین‌المللی امارات خبر داد و با فاصله اندکی پس از انتشار این خبر، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن با انتشار پستی در توئیتر مسئولیت حمله به فرودگاه ابوظبی را برعهده گرفت و اعلام کرد که به زودی جزئیات این عملیات موفق علیه عمق خاک امارات را منتشر می‌کند.

روز گذشته؛ وزارت خارجه عربستان سعودی طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به ابوظبی، بر ایستادگی در کنار امارات «برای مقابله با تمامی تهدیدات علیه امنیت و ثبات این کشور» تأکید کرد.

وزارت خارجه عربستان سعودی همچنین با نادیده گرفتن تجاوزات ائتلاف سعودی علیه یمن مدعی شد که «شبه‌نظامیان حوثی تهدیدی برای امنیت، صلح و ثبات منطقه و جهان هستند».

در پی حمله روز گذشته ارتش یمن به چندین نقطه راهبردی ابوظبی، رژیم صهیونیستی نیز همچون مقام‌های آمریکایی و سعودی واکنش نشان داد و همانند آمریکا و عربستان سعودی به ایستادن در کنار ابوظبی اذعان داشت.

«یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی طی پستی در توئیتر نوشت: «حمله پهپادی امروز در ابوظبی را شدیدا محکوم می‌کنم و به خانواده‌های کشته‌شدگان تسلیت می‌گویم و برای زخمی‌ها آرزوی بهبودی عاجل دارم.اسرائیل در کنار امارات است».

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز روز گذشته با صدور بیانیه‌ای گفت: «ایالات متحده حمله تروریستی امروز در ابوظبی در امارات عربی متحده، که منجر به کشته شدن سه غیرنظامی شد را به شدت محکوم می‌کند».

بعد از او، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز ضمن محکوم کردن عملیات پیروزمندانه مقاومت یمن علیه ابوظبی، مدعی شد این عملیات مکان‌های غیرنظامی از جمله فرودگاه بین‌المللی ابوظبی را هدف گرفته است.



چهارشنبه, 29 دی 1400 ساعت 08:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن