تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817284437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عنوان: مهر فوری و استفاده از آن


واضح آرشیو وب فارسی::


به طور کلی با پیشرفت حوزه های اقتصادی به خصوص در بخش خصوصی، زیر ساخت های الزام و نیاز امروز بشر گردید. البته این نیاز ها فقط محدود به بخش های اقتصادی و شرکت های بازرگانی نمی باشد ولی شاید پر مصرف ترین افراد برای سفارش ساخت مهر ها را این دسته خطاب کرد. در گذشته تعدد در عرضه خدمات و محصولات بدین صورت نبود. امروزه بسیاری از افراد حتی به طور خصوصی دارای کسب و کار و یا فعالیت در مجموعه های اجتماعی و یا فرهنگی می باشند. این گسترش و افزایش رقابت در عرضه خدمات و محصولات منجر به چالش هایی برای افراد و مجموعه های که در حال دریافت این خدمات و محصولات بودند، شد. شاید بهتر باشد با یک مثال این توضیحات را دقیق تر کرد.

کاربرد انواع مهر 

فرض کنید یک شخص برای تعمیر یک دستگاه و یا قطعه ای که دارای خدمات گارانتی از شرکت تولید کننده نمی باشد، نیاز به یک مجموعه تعمیراتی دارد. پس از چندی تلاش با انبوهی از شرکت ها و موسسات خدماتی آشنا و بالاخره با یکی از این مراکز ارتباط بر قرار می نماید. یکی از پیش پا افتاده ترین موضوعات برای این فرد دریافت فاکتور و یا کارت گارانتی چند ماهه و یا چند ساله برای تضمین تعمیر دستگاه خود می باشد. اما این فاکتور هیچ جنبه حقوقی و کیفری برای ضمانت آن مجموعه ایجاد نمی کند. بی شک تمامی فاکتور های فاقد مهر و امضاء فاقد اعتبار حقوقی برای افراد و مجموعه ها است.

اگر گذری کوتاه در بازار شهر خود بیاندازید به راحتی مشاهده می کنید که مهر یکی از پر کاربردترین ابزار در کسب و کار افراد و بازرگانان به خصوص در دسته تولید و عرضه عمده محصولات می باشد. در برخی از شرکت ها به سبب میزان اهمیت و امنیت ساختاری آن مجموعه مهر های ضد جعل مورد استفاده قرار می گیرد. در تمامی دفاتر رسمی اسناد و املاک برای تایید و همچنین عدم جعل اسناد از مهر های برجسته ضد جعل استفاده می گردد.

مهر های فوری و استفاده های آن 

اینک زمان آن رسیده با مهر فوری آشنا شوید. این مهر ها در واقع همان مهر ها در دسته های خاص و مورد سفارش مشتریان می باشند. لیکن زمان ساخت و تحویل این مهر ها به سبب تعجیل در انجام امور کاری مشتریان مورد نظر است. در واقع افرادی که اقدام به سفارش مهر فوری می نمایند، زمان ساخت و تحویل برایشان بسیار حائز اهمیت است. اما بی شک این عجله برای ساخت نباید موضوع کیفیت را به حاشیه براند. این مهم نه فقط معیار تولید کننده ها سازنده های انواع مهر، بلکه معیار تمامی مشتریان می باشند. در بسیاری از شرکت های سازنده مهر ها، بخشی از کارگاه به این دسته از سفارشات اختصاص دارد. این موضوع شباهت نسبی با بخش اورژانس بیمارستان ها دارند. گاهی به دلیل شرایط خاص کاری مانند تعجیل در بستن یک قرار داد افراد و شرکت ها نیاز به سفارش ساخت یک فوری دارند، دقیقا ورود بخش های فوری کارگاه ها در این زمان الزامی است. این موضوع به معنای عدم داشتن مهر در آن مجموعه نمی باشد بلکه ممکن است به سبب برخی از تغییرات و یا ملاحظات نیاز به تغییر مهر اصلی آن مجموعه باشد. مثلا فرض کنید یک شرکت پیمانکاری که دارای دو شعبه در دو شهر مختلف است به هنگام عقد قرارداد متوجه می شوند مهر شعبه ها به هر دلیل ممکنی جابجا شده است. در این هنگام، زمان سفارش و ساخت یک مهر فوری بی شک کمتر از تحویل مهر جا مانده در یک شهر دیگر است. این اتفاق می تواند برای تغییر برخی از اعداد و یا کلمات برای یک قرار داد خاص رخ دهد.

انواع مهر فوری

همانطور که پیشتر نیز خواندید، مهر ها نقش مهمی در دنیای امروز بازی میکنند. از مغازه های کوچک گرفته تا کسب و کار های بزرگ جملگی به مهر های فوری نیاز دارند. به طور کلی مهر های فوری به چند دسته پرطرفدار تبدیل میشوند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

مهر مستطیلی

یکی از مدل مهر های فروشگاهی که امروزه کاربرد مهر های مستطیلیست که کاربرد های گوناگونی در مشاغل مختلف دارند. اما عمده کاربرد آنها در فروشگاه هاست و به گونه ای مهر فروشگاهی به شمار میروند. ابعاد بزرگ مهر های مستطیلی وجه تمایز این نوع مهر با دیگر مهر هاست. این مهر به دلیل ابعاد بزرگ، علاوه بر مشخصات کسب و کار و یا شخص میتوان لوگوی فروشگاه و یا شرکت را نیز در آن درج نمود. اطلاعات دیگری که بر روی مهر مستطیلی خود میتوانید قرار دهید اطلاعات درخواستی شما از جمله آدرس ایمیل، وبسایت و ... میباشد. 

مهر ژلاتینی

مهر های ژلاتینی خود دارای انواع گوناگون و محبوبی میباشند. جنس تشکیل دهنده مهر های ژلاتینی میتواند چوب، کریستال و پلاستیک باشند. قیمت این دسته مهر ها را میتوان یکی دیگر از عوامل بهینه شمردن آنها به شمار آورد. این مهر ها دارای سرپوش نیستند و این خود یک مزیت به شمار میرود. نبود سرپوش ممکن است باعث شود که مهر شما دچار خشکی شود اما نگران نباشید این گونه مهر ها بدون سرپوش مقاومت بسیار بالایی در برابر اکسیژن دارند. از اشکالی که این مهر ها طراحی میشوند میتوان به اشکالی همچون بیضی، مربع، دایره، مستطیل و ... اشاره نمود.

مهر برجسته

مهر های برجسته از یک جفت کلیشه فلزی نر و ماده  یک دستگاه مجهز به مهر برجسته بهره میبرند. با استفاده از فشار دست در مهر های برجسته میتوان بر روی کاغذ برجستگی ایجاد نمود و طرح کلیشه را نقش بر کاغذ ساخت. همچنین میتوان با استفاده از لیبل های رنگی نظیر طلایی و نقره ای جلوه ای بهتر به مهر خود بدهید. همچنین استفاده از لیبل های طلایی و نقره ای به اعتبار شما نیز می افزاید. انواع مختلفی از دستگاه های مهر برجسته وجود دارند که میتوانید در فهامند مهر مورد نظر خود را سفارش دهید.

مهر لیزری

مهر لیزری جدیدترین نوع مهر است. نام این مهر ها در واقع مهر نوری میباشد که به دلیل دقت و ظرافت چاپ در ایران به نام مهر لیزری شناخته میشود. همچنین زمان ساخت مهر های لیزری کمتر از مهرهای ژلاتینی است و به همین دلیل میتوانید به آنها مهر فوری نیز بگویید. کیفیت چاپ بالا تنها یکی از ویژگی های این مهر است و به علاوه آن، تعداد دفعات چاپ بیشتر نسبت به مهر های ژلاتینی از دیر مزیت های این مهر است.

 

سخن پایانی

چاپ مهر و استفاده از مهر امروزه به امری رایج در جامعه تبدیل شده و استفاده ننمودن از مهر میتواند اعتبار کسب و کار شما را تحت الشعاع قرار دهد. پس بهتر آن است مهر کسب و کار خود را هر چه سریع تر تهیه نمایید. فهامند مجموعه ای به روز آماده خدمت رسانی در حوزه مهر و اقلام آن است و میتواند مهر درخواستی شما را در کمترین زماان ممکن آماده نماید و جلوه ای ویژه به کسب و کار شما ببخشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 403]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن