تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796305072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا با سئونبض میتوان فروش را افزایش داد؟


واضح آرشیو وب فارسی::

 

 



بقای هر کسب و کاری به فروش بستگی دارد و در فضای مدرن، افزایش فروش مستلزم حضور دیجیتالی قوی است. در سال 2017، تجارت الکترونیک  2.3 تریلیون دلار از فروش جهانی را به خود اختصاص داد و انتظار می‌رود این رقم تا سال 2021 به 4.88 تریلیون دلار افزایش یابد. اگر می‌خواهید کسب و کار شما بخشی از این فروش را داشته باشد، داشتن یک بهینه‌سازی قوی برای موتورهای جستجو بسیار مهم است.

ناگفته نماند که دنیای تجارت الکترونیک بی‌نقص است و یادگیری و اجرای تکنیک‌های پیشرفته سئو سایت می‌تواند به شما کمک کند تا به صورت آنلاین مورد توجه قرار بگیرید، مشتریان احتمالی بیشتری را به مشتریان وفادار تبدیل کنید و در نهایت فروش را افزایش دهید. اما سئو به طور مداوم در حال تغییر است و بهترین روش ها در طول زمان تغییر می کند، بنابراین تشخیص اینکه آیا هر کاری که می توانید برای افزایش فروش با سئو انجام می دهید یا خیر، دشوار است. اگر این احساس شما را خسته کرده است، نگران نباشید: تکنیک های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، و امروز نکات بسیار خوبی در مورد بهترین راه های استفاده از سئو برای افزایش فروش خواهید آموخت.

در انتخاب کلمات کلیدی هوشمند باشید

کلمات کلیدی در سئو مانند گذشته مورد استفاده قرار نمی گیرند، اما همچنان بخش مهمی از سئو هستند. بدون کلمات کلیدی، مشتریان احتمالی ممکن است هرگز شما را پیدا نکنند، و به همین دلیل است که کلمات کلیدی سنگ بنای استراتژی سئو شما هستند.

به عنوان مثال، بیایید بگوییم که کسب و کار شما کتاب های هنری می فروشد. یک عبارت کلیدی واضحی که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید، بهترین کتاب های آموزش نقاشی است. با این حال، کلمات و عبارات کلیدی دیگری وجود دارد که مشتریان مطمئناً از آنها برای یافتن محصولاتی مانند محصولات شما استفاده می کنند، و این شما هستید که تعیین کنید آنها چه هستند و شروع به پیاده سازی آنها در محصول خود کنید:

  • محتوا
  • صفحات وب
  • URL ها
  • سرفصل ها
  • توضیحات تصویر
  • فراداده
  • عنوان صفحات
  • ایمیل ها

گوگل ادوردز مکانی عالی برای شروع با تحقیق در مورد کلمات کلیدی است، اما ابزارهای برنامه ریزی کلمات کلیدی زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. کلمات کلیدی longtail را نیز فراموش نکنید، زیرا نیمی از تمام جستارهای جستجو دارای طول کلمات چهار به اضافه هستند، رقابت کمتری برای این عبارات وجود دارد و نرخ تبدیل بالاتری دارند . وقتی کلمات کلیدی مناسبی را در جعبه ابزار خود داشته باشید، به شما کمک می کنند تا با مشتریانی که به دنبال خرید چیزی هستند که می فروشید، ارتباط برقرار کنید.

محتوای مناسب تولید کنید

با این حال، کلمات کلیدی بدون محتوای عالی چیزی نیستند:  در عوض، آنها چیزی جز یک سالاد کلمه نیستند. اما محتوا چیزی بیش از ابزاری برای کلمات کلیدی است، و در عوض ابزاری است که می‌توانید برای تبدیل مشتریان بالقوه استفاده کنید، چیزی ارزشمند است که می‌توانید به مشتریان ارائه دهید، و منبعی قابل اشتراک است که می‌توانید از آن برای دستیابی به مخاطبان جدید استفاده کنید.

به این صورت است که محتوا می تواند فروش را افزایش دهد: وقتی مشتریان احتمالی در اینترنت برای اطلاعاتی در مورد محصول یا خدماتی مشابه آنچه ارائه می دهید جستجو می کنند، با پست های رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها، صفحات وب و سایر محتوایی که برای پاسخگویی به آنها طراحی شده است مواجه می شوند. سوالات، ارائه اطلاعات، و در غیر این صورت تسهیل تصمیم خرید. وقتی برای داشتن بهترین، مرتبط‌ترین، جذاب‌ترین و معتبرترین محتوا در اینترنت کار می‌کنید، مشتریان احتمالی برند شما را قبل از دیگران پیدا می‌کنند و این به شما فرصتی می‌دهد تا روابط خود را ایجاد کنید و بازدید کنندگان را به مشتریان تبدیل کنید.

محتوای عالی به اشکال مختلفی تولید می شود و هدف شما باید پرورش و تولید محتوا در انواع مختلفی از آنها باشد، از جمله:

  • وبلاگ ها
  • ویدیو (که می تواند نتایج جستجوی ارگانیک را 50 برابر بیشتر از محتوای متنی افزایش دهد)
  • اینفوگرافیک
  • پادکست ها
  • تصاوير متحرك
  • محتوای ایجاد شده توسط کاربر
  • وبلاگ های مهمان
  • کتاب های الکترونیکی و وایت پیپر
  • راهنماهای چگونه
  • لیست ها
  • نظرات محصول

محتوا در مرکز بازاریابی داخلی قرار دارد، و زمانی که شما یک استراتژی ورودی قوی و محتوای عالی برای هدایت آن دارید، در آن صورت مشتریانی خواهید داشت که درهای تجارت الکترونیک شما را رشد خواهند داد.



 

از رسانه های اجتماعی بهره ببرید.

رسانه‌های اجتماعی یکی از سریع‌ترین عناصر در حال رشد یک استراتژی جامع و مدرن سئو هستند و این به این دلیل است که تعداد فزاینده‌ای از مصرف‌کنندگان برای تعامل با برندها به این پلتفرم‌ها روی می‌آورند. تقریباً 80 درصد از مردم وقتی می خواهند محتوای جالبی پیدا کنند اینستاگرام روی می آورند، و این بدان معناست که در آنجا فرصت زیادی برای دستیابی به مخاطبان جدید، جذب مشتریان احتمالی بیشتر و ایجاد روابط پایدار با مشتریان وجود دارد.

فراتر از آن، رسانه های اجتماعی همچنین راهی عالی برای نشان دادن جنبه انسانی تر سازمان شما هستند، می توان از آن به عنوان یک ابزار بازاریابی مستقیم به لطف منابعی مانند تبلیغات فیس بوک استفاده کرد و حتی می توانید از سایت های اجتماعی برای تقویت تلاش های خدمات مشتری خود استفاده کنید.

بر روی تلفن همراه و البته نتایج محلی تمرکز کنید.

دو مورد از مهم‌ترین تغییرات در بهترین شیوه‌های سئو که در سال‌های اخیر ایجاد شده است، تاکید بر محتوای موبایل و محلی است و این دو دست به دست هم می‌دهند. سئوی محلی اهمیت فزاینده ای پیدا می کند زیرا مصرف کنندگان بیشتری از دستگاه های تلفن همراه برای جستجوی مشاغل استفاده می کنند زیرا 30٪ از تمام جستجوهای موبایلی که امروزه انجام می شود هدف محلی است. علاوه بر این، بیش از 70٪ از مردم پس از انجام یک جستجوی محلی، از یک کسب و کار نزدیک بازدید می کنند، بنابراین اگر می خواهید کسب و کار را به فروشگاه فیزیکی یا تجارت الکترونیکی خود هدایت کنید، باید بر محتوای محلی (شامل کلمات کلیدی محلی و صفحات فرود) تمرکز کنید. و باید مطمئن شوید که ردپای دیجیتال شما کاملاً سازگار با موبایل است.

 

 

نتیجه گیری

سئو سایت فرآیندیست که میتواند بسیار بر روی فروش محصولات کسب و کار شما موثر واقع شود به شرطی که به صورت جدی به آن پرداخته شود و آن را جدی بگیرید. در واقع سئو سایت از بسیاری از روش های تبلیغاتی نیز موثر تر واقع میشود و دارای برتری های بسیاری از جمله ماندگاری بیشتر و دائمی در صورت رسیدگی مداوم و هزینه اجرای بسیار پایین تر نسبت به دیگر گونه های تبلیغات است. برای داشتن وبسایتی بهینه باید مسیری زمانبر را طی نمایید و از تکنیک های سئو استفاده کنید. در صورتی که پیشرفت بیزنس و کسب و کار خود را خواهانید بهتر است با کارشناسان ما در سئونبض تماس بگیرید تا با مشاوره سئو راهنمایی های لازم برای بهبود وظعیت وبسایت خود را دریافت نمایید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1835]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن