تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 29 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796437715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنمای خرید لپ تاپ ، کنسول بازی و تبلت در سال 2021


واضح آرشیو وب فارسی::

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ ، قیمت بهترین کنسول بازی و بهترین قیمت تبلت 2021 . اگر به دنبال خرید بهترین لپ تاپ ، بهترین کنسول بازی و گیمینگ و همچنین خرید بهترین تبلت  با قیمت مناسب و سخت افزار و مشخصات فنی قوی در بازار هستید ، این مطلب را تا انتها دنبال کنید

راهنمای خرید لپ تاپ ، کنسول بازی و تبلت در سال 2021

بهترین کنسول بازی


قیمت کنسول بازی

شرکت‌های سونی، مایکروسافت و نینتندو پرچم‌داران تولید کنسول های بازی و گیمینگ در دنیا هستند، بعضی از شرکت‌ها به دنبال تولید کنسول های بسیار پیشرفته با قابلیت‌های جدید و بعضی دیگر به فکر تولید کنسول هایی هستند که به صرفه و بهینه باشد.

کی از بهترین کنسول های بازی 2021 از نظر قدرت پردازش و گرافیک، کنسول ایکس باکس وان X است، این کنسول می‌تواند شش ترافلاپس عملیاتی پردازشی انجام دهد و از ظاهر و طراحی خوبی نیز برخوردار است. اگر به دنبال قیمت کنسول بازی 2021 از نظر عملکرد و گرافیک هستید، این دستگاه را انتخاب کنید. البته در بعضی بازی ها کیفیت 4K با نرخ فریم 60FPS را دریافت خواهید کرد.

مایکروسافت با تولید یک اکوسیستم بازی واقعی، کاربران را در ایکس باکس وان X ترغیب به بازی می‌کند، سرویس‌های ماهانه این کنسول گیمینگ شامل تماشای ویدیوهای نت فلیکس نیز می‌شود، اما می‌توانید با داشتن حساب کاربری پرمیوم، بازی ها را به صورت آنلاین دانلود و روی ایکس باکس نصب کنید. حتی می‌توانید بازی های قدیمی‌تر ایکس باکس 360 را نیز روی این کنسول نصب کرده و بازی کنید.

سونی به دلیل بازی های انحصاری بالا زیاد شناخته شده است. پلی استیشن تنها کنسولی است که می‌توانید شاهکارهایی مانند The Last of Us و God of War را بازی کنید ، و دیگر این که بازی های آینده مانند The Last of Us Part II و Death Stranding را نیز به صورت کاملا اختصاصی می‌توانید روی این دستگاه بازی کنید. کیفیت نمونه کارها سونی تقریبا بی نظیر است ، و مطمئناً برخی از این بازی ها به تنهایی ارزش خرید یک کنسول را دارند.

پلی استیشن نیز تنها کنسولی است که پشتیبانی VR مناسبی را ارائه می‌دهد و PSVR با Pro بهترین عملکرد را دارد. اما کنسول های دیگر به سادگی نمی‌توانند با آن رقابت کنند .

به همان اندازه پلی استیشن 4 پرو ، از نظر ویژگی‌ها و قدرت از Xbox تقریبا کمی ضعیف‌تر اس. این کنسول بازی می‌تواند بازی های 4K و 60FPS را ارائه دهد. هر چند که PlayStation now یک سیستم همانند Gamepass ایکس باکس راه اندازی شده اما باز هم قدرت و امکانات آن را ندارد.

بهترین لپ تاپ
بهترین لپ تاپ
با افزایش قیمت دلار در بازار ایران، روز به روز قیمت لپ تاپ و قطعات کامپیوتر نیز افزایش پیدا کرد. به صورتی که قیمت یک لپ تاپ متوسط 2 میلیون تومانی در سال 1393، به یک لپ تاپ 8 میلیون تومانی در سال 1398 و 18 میلیون تومانی در سال 1400 تبدیل شد. با این وضعیت قیمت و گوناگونی قطعات و لپ تاپ‌ها، چه سخت‌افزار و سیستمی را می‌توانیم انتخاب کنیم که بیشترین ارزش خرید را داشته باشد و مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفته شود.

برای خرید بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون باید ابتدا به چند نکته زیر توجه داشته باشیم:

  • برای چه کاری لپ تاپ می‌خریم
  • چه بودجه‌ای برای خرید داریم
  • آیا سخت‌افزار مهمی را در نظر گرفته‌ایم(مثلا کارت گرافیک خاص یا پردازنده خاص)

با این سه نکته می‌توان بهترین لپ تاپ ممکن یا بهترین سیستم و کیس خانگی ممکن را خریداری کرد. چرا که در ابتدا نوع کارایی لپ تاپ برایمان مشخص می‌شود(کار گرافیکی، بازی، برنامه‌نویسی یا مصارف خانگی)، سپس بودجه مشخص را که در اختیار داریم تعیین می‌کنیم و در نهایت باید ببینیم که آیا سخت‌افزار خاصی را در نظر داریم که می‌خواهیم روی لپ تاپ یا کیس کامپیوتر مد نظر باشد؟ می توانید فهرست خرید بهترین لپ تاپ را از این لینک مشاهده کنید.

سریع ترین ، پرقدرت ترین ، حرفه ای ترین ، خوش دست ترین و بهترین لپ تاپ تا قیمت 35 میلیون تومان ، سری ایسوس Vivobook S533EQ – A است. این لپ تاپ از پردازنده سری Core i7 1165G7 بهره می برد که بهترین پردازنده نسل جدید اینتل در سری Core i7 است و 12 مگابایت کش دارد. از طرف دیگر لپ تاپ ایسوس VivoBook S533EQ – A به دلیل داشتن 16 گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه SSD سریع ترین لپ تاپ در این محدوده قیمت به شمار می رود.

از دیگر مشخصات آن می توان به 1.8 کیلوگرم وزن و صفحه نمایش 15.6 فول اچ دی اشاره کرد. هر چند بر خلاف دیگر مشخصات آن ، گرافیک قدرتمندی ندارد و به کارت گرافیک Nvidia Geforce MX350 با حافظه اختصاصی 2 گیگابایت مجهز شده اما می توان از آن به عنوان بهترین لپ تاپ تا 35 میلیون تومان از لحاظ کارایی و سرعت نام برد.

 

بهترین تبلت 2021


قیمت تبلت

راهنمای بهترین تبلت های ما اخیرا با اضافه شدن آیپد پرو 12.9 (2021) شکل تازه ای به خود گرفته است و این تبلت در جایگاه نخست در لیست ما قرار گرفته است. با این حال تبلت های عالی دیگری وجود دارند که می توانید آنها را انتخاب کنید از قبیل آیپد Air 4 (2020), سامسونگ گلگسی تب S7 پلاس, لنوو تب پی 11 پرو و آیپد mini (2019). می توانید تمامی این تبلت ها و بیشتر تبلت های دیگر را لینک خرید و قیمت تبلت 2021 پیدا کنید.

گلکسی تب S7 پلاس سامسونگ یکی از بهترین تبلت های موجود در بازار است. صفحه نمایش این تبلت بطور بحث برانگیزی دارای پنل هایی است که شامل صفحه نمایش 12.4 اینچی Super AMOLED و یک رزولوشن 2800*1752 و یک رفرش ریت 120 هرتز می شود. تبلت آیپد پرو با چند ویژگی این تبلت مطابقت دارد, اما تبلت آیپد پرو دارای صفحه نمایش LCD است که به خوبی عمل نمی کند.

این تبلت با چیپست اسنپدراگون 865 پلاس تامین می شود که قدرتمندترین چیپستی است که در محصولات اندرویدی می توانید دریافت کنید و همچنین ساختار فلزی را ارائه می دهد که ضخامت 5.7 میلی متری دارد.

آیا به سرعت بالای اینترنت نیاز دارید؟ نسخه تبلت سامسونگ گلگسی تب S7 پلاس همچنین با اتصال 5G ارائه می شود و بصورت رایگان قلم استایلوس S Pen را در درون جعبه در اختیار دارید. اندروید به خوبی آیپد OS در تبلت ها عمل نمی کند, اما اگر قصد دارید تا جایگزینی برای آیپد داشته باشید این تبلت, تبلت مناسبی برای شما خواهد بود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2087]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن