تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796316736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدت زمان ایمپلنت فوری


واضح آرشیو وب فارسی::

مدت زمان ایمپلنت فوری بسیار کمتر از ایمپلنت دندان به صورت سنتی و یا ایمپلنت دیجیتال است. ایمپلنت ها به روش های مختلفی انجام می شود. اغلب افراد زمانی که به مرکز ایمپلنت مراجعه می کنند در رابطه با مدت زمان ایمپلنت فوری سوال می کنند زیرا همانطور که از اسم آن پیداست مدت زمان کاشت و بهبودی در این روش کوتاه تر است. در صورتی که پزشک به شما مجوز بدهد می توانید از ایمپلنت فوری استفاده کنید. 



برای کاشت ایمپلنت فوری باید بلافاصله بعد از کشیدن دندان شکسته شده یا آسیب دیده ایمپلنت درون همان جایخالی دندان کاشت شود. میزان استحکام ایمپلنت در این روش بسیار بیشتر از زمانی است که پزشکباید استخوان فک را سوراخ کند تا ایمپلنت را درون آن قرار دهد. اما این روش مستلزم آن است که استخوان فک بیمار از تراکم و کیفیت خوبی برخوردار باشد. در صورتی که تراکم و کیفیت استخوان فک کم باشد ممکن است بیمار دچار عوارض ایمپلنت یا برخی معایب ایمپلنت فوری شود. 

در صورتی که بخواهید برای دندان های جلو ایمپلنت فوری انجام دهید قطعا مدت زمان ایمپلنت فوری دندان جلو با مدت زمان ایمپلنت فوری دندان های عقب متفاوت خواهد بود.  زیرا تراکم استخوانی دندان های جلو با تراکم استخوانی دندان های عقب دارای تفاوت های بسیار است. برای دریافت هزینه انواع ایمپلنت دندان می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان 1400

البته همه افراد نمی توانند از ایمپلنت فوری استفده کنند و یکی از معایب ایمپلنت فوری این است که در صورت نداشتن تراکم استخوانی کافی در دندان ها ابتدا باید پیوند استخوان یا سینوس لیفت انجام دهید سپس اقدام به کاشت نمائید و نمی توانید گزینه مناسبی برای این روش باشد. در این صورت بهتر است از ایمپلنت دندان معمولی استفاده کنید که مدت زمان بیشتری برای بهبودی و اتمام پروسه درمان نیاز است. 



با ما همراه باشید تا در این مقاله هر آنچه باید در رابطه با مدت زمان ایمپلنت فوری، عوارض ایمپلنت فوری، معایب ایمپلنت فوری، شرایط ایمپلنت فوری و جراحی های تکمیلی آن لازم است بدانید را برایتان شرح دهیم.

کاشت و مدت زمان ایمپلنت فوری چگونه است؟

برخی از افراد روش کاشت ایمپلنت فوری را با سوار کردن تاج دندانی اشتباه می گیرند. اما این دو روش با یک دیگر یکی نیستند. برایکاشتایمپلنت فوری دندان باید جراح پایه ایمپلنت یا همان فیکسچر را بعد از آن که دندان را کشید درون همان محل از استخوان فک قرار دهد. در این صورت پروسه درمان و بهبودی نیز به شدت کاهش میابد. امروزه بسیاری از افراد این روش را برای کاشت ایمپلنت دندان انتخاب می کنند زیرا درصد موفقیت آن به شدت افزایش یافته است و بیمار حتی یک روز را هم به بی دندانی سر نمی کند. 

فرآیند سوار کردن تاج دندان فوری به زمانی گفته می شود که جراح باید تاج دندان مصنوعی را طی 48 ساعت بعد از کاشت پایه ایمپلنت روی آن سوار کند. البته این مرحله به سختی و با تردید انجام می شود زیرا متخصصان اعتقاد دارند سوار کردن تاج دندان باعث می شود بار اضافه به پایه ایمپلنت وارد شود و ممکن است این بار فشار زیادی وارد کند و ایمپلنت به درستی با استخوان فک جوش نخورد. در این روش عمل کاشت ایمپلنت دندان در طی یک روز انجام می شود و نتایجی بسیار رضایت مند خواهد داشت. مدت زمان ایمپلنت فوری در کمرین زمان ممکن انجام می شود و حتی دوره بهبودی آن بسیار کوتاه است. 



پس از آن که ایمپلنت دندان به صورت کامل با استخوان فک جوش خورده باشد دیگر وارد شدن نیروهای مختلف از طرف تاج دندان، جویدن و گاز زدن مواد غذایی را می تواند به صورت کامل تحمل کند. اما اگر این جوش خوردن ایمپلنت دندان به خوبی انجام نشده باشد ممکن است در موفقیت و یا شکست ایمپلنت دندان تاثیر گذار باشند. منظور از شکست ایمپلنت دندان و عوارض آن این استکه ایمپلنت درون استخوان فک شکسته شود و یا لق شود که در این صورت باید به صورت کامل از استخوان فک خارج شود و دوباره فرآیند کاشت ایمپلنت دندان انجام شود. 

البته که همه بیماران نمی توانند برای ایمپلنت دندان فوری اقدام کنند زیرا همه افراد دارای تراکم و کیفیت استخوانی مناسب نیستند  ممکن است با عوارض ایمپلنت فوری در آینده نزدیک پس از کاشت ایمپلنت روبرو شوند. بهتر است متخصصین ایمپلنت برای بیماران تعیین کنند که درصد موفقیت کاشت ایمپلنت برای این فرد چند درصد است و بیماران با توجه به مشورت های انجام شده روش صحیح برای کاشت را انتخاب کنند. 

ایمپلنت دندان فوری دارای مزایای بسیار زیادی است که این مزایا عبارتند از:

مدت زمان ایمپلنت فوری کوتاه است.

در این روش تاج دندان نیز تحت یک عمل جراحی انجام می شود و حدودا 1 الی 2 ساعت زمان نیاز دارد. در این روش در زمان کوتاه پایه ایمپلنت کاشته می شود وسپس پروتز دندان مصنوعی بر روی پایه سوار می شود. 

مدت زمان ریکاوری ایمپلنت فوری بسیار سریع تر است. 

پس از آن که کاشت ایمپلنت دندان انجام می شود ریکاوری بسیار سریع انجام می شود. زیرا جراح نیازی به بریدن لثه  برای کاشت ایمپلنت وجود ندارد. به همین علت ریکاوری و بهبودی بیمار به خوبی انجام می شود. 

احتمال تحلیل لثه در روش ایمپلنت فوری بسیار کاهش میابد.

امکان آن که در این روش تحلیل لثه ایجاد شود بسیار کم است. زیرا در جراحی و ایجاد کردن برش لثه ممکن است امکان از دست رفتن لثه وجود داشته باشد و بیشتر شود. اما در ایمپلنت فوری دیگر ایجاد شکاف و برش وجود ندارد و کاشت بلافاصله ایمپلنت درون مکان دندان کشیده شده می تواند باعث شود لثه شما دست نخورده باقی بماند. 

نتیجه ظاهری و عملکرد ایمپلنت فوری بسیار سریع انجام می شود. 

در صورتی که برای کاشت ایمپلنت دندان عجله دارید بهتر است گزینه ایمپلنت فوری را انتخاب کنید زیرا عوارض ایمپلنت فوری بسیار کمتر از روش های مشابه خود است. و نتیجه ظاهری ایمپلنت دندان بسیا سریعتر از روش های دیگر به وجود می آید. در صورتی که می خواهید تاج دندان  زیبا داشته باشید و در کمترین زمان ممکن به آن برسید بهتر است ایمپلنت فوری را انتخاب کنید. 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3305]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن