تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 29 اسفند 1402    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

وکیل کرج

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

تعمیرات مک بوک

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

نرم افزار حضور و غیاب انیگما

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1791817030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واژه دوبله برای بیننده ها نا آشنا نیست، چراکه مزایا و معایبی دارد که باعث تاثیر بر انتخاب می شود، اینکه فیلم را تنهایی ببینیم یا خانوادگی، ژانر فیلم چی باشه و حتی سازنده اون اثر باعث میشه ما بین زبان اصلی و دوبله فارسی دائم در حال انتخاب باشیم.


واضح آرشیو وب فارسی::



 

دوبله که برای تغییر زبان یک اثر ویدیویی یا صوتی اجرا می شود و انواع دوبله به زبان های مختلف دنیا داریم. معمولا در دوبله فارسی سعی می شود آوازها دوبله نشوند و حتی الامکان سرودها و آواها با یک ترجمه پخش ولی صدای بازیگران با دوبله فارسی پخش می شود. امروزه چنان امکانات صداگذاری بروز شده است که فیلم ها و سریال های خارجی با بهترین کیفیت صدایی به معرض دید بیننده میرسند. در ایران دوبله از 3 بخش؛ گروه های غیروابسته (مستقل)، سازمانی و سندیکایی (انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم) بصورت قانونی و رسمی فعالیت دارند.

مزایای دانلود فیلم با دوبله فارسی

فواید زیادی تماشا فیلم با دوبله فارسی دارد که ارتباط چشمی خوب بیننده با فیلم یکی از آن است. در این نسخه بیننده بدون اینکه بخواهد پانویس فیلم را تماشا کند و بدون اینکه سکانس هایی از دست بدهد صدا را کاملا درک و قادر است ارتباط بین کلام و نگاه بازیگر را بخوبی بفهمد زیرا تمرکز بیننده متوجه تصویر است و صوت به خودی خود گیراست و نیازی به خواندن متنی نیست! قطعاً وقتی موضوع خانواده مطرح است انتخاب اول هر فردی فیلم های دوبله فارسی می باشد چرا که دوبلورها از کلمات زننده استفاده نمیکنند و این اثر کاملا مناسب کانون گرم خانواده است و همچنین فهم این فیلم با توجه به زبان فارسی بودن برای همه یکسان است و می توان آن را یک گزینه خانوادگی دانست.

انواع دوبله فارسی و غیرفارسی

به طور کلی 4 نوع دوبله وجود دارد که بسته به نوع کار انتخاب می شوند. برای کارهای مستندی و فیلم ها و آثار داستانی از دوبله ناهمزمان استفاده می گردد ، در این نوع دوبلورها از قبل روی اثر کار کرده و دوبله را انجام میدهند و امکان ویرایش یا تقطیع وجود خواهد داشت. در برخی موارد صدای اصلی فیلم قطع نمیشود و گاهاً فقط کم شده و کمی با دستگاه تغییرات داده خواهد شد.

دوبله همزمان که از سخت ترین کارها برای دوبلورهاست باید بصورت همزمان لب خوانی شود و دیالوگ ها گفته شود و در صورت بروز خطا یا اشتباه کلامی امکان جبران وجود نداشته و باید با شش دانگ حواس کار را ادامه داد. معمولا در سینماها یا اجرای زنده یک برنامه گفته می شود و دقت و تمرکز بالایی را می طلبد.

تک نفره هم یکی از باکیفیت ترین روش های دوبله است ، به گونه ای که هر گوینده دیالوگ های خود را گفته و ضبط می کند و بعداً با بقیه گویندگان ادغام صورت می گیرد.

دوبله همگانی که گروه پس از تمرین و به نوبت با هم به تکلم می پردازند و حساسیت زیادی دارد ، این نوع دوبله در تئاترها و اجراها از دیرباز در ایران مرسوم بوده و هست که تنها گروه های وابسته به صدا و سیما یعنی سندیکا ، کوالیما و گفتار فیلم ایرانیان آن را پیاده می کنند.



معرفی فیلم زمانی برای مردن نیست

No Time to Die

زمانی برای مردن نیست به کارگردانی کری فوکوناگا ساخت 2021 کشور آمریکا و انگلیس است و یک فیلم اکشن، ماجراجویی، هیجان انگیز و درام محصول سال 2021 کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی کری فوکوناگا است که توسط کمپانی‌ های Metro-Goldwyn-Mayer (MGM) و Universal Pictures و Eon Productions تولید شد. فیلمنامه این فیلم توسط کری فوکوناگا، نیل پورویس و رابرت وید براساس شخصیت جیمز باند اثر ایان فلمینگ نوشته شده است و هنرمندانی چون دنیل کریگ، آنا د آرماس، رامی ملک، لئا سیدو، لاشانا لینچ، رالف فاینز، کریستف والتس، بن ویشاو، نائومی هریس، جفری رایت، بیلی مگنوسن به هنرمندی پرداخته اند.

جالب است بدانید رالف فاینز، لئا سیدو، نائومی هریس، بن ویشاو، روری کینیار و جفری رایت همگی نقش‌های خود در پنج فیلم قبلی را در این فیلم نیز تکرار کرده‌اند اما رامی ملک، آنا د آرماس، بیلی مگنوسن و دیوید دنسیک بعد ها به عنوان بازیگر به این فیلم اضافه شدند؛ همچنین این فیلم که با بودجه تقریبی 250 میلیون دلار ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 30 سپتامبر سال 2021 میلادی توسط Universal Pictures International در سینماهای کشور انگلستان پخش و سپس در 8 آگوست نیز توسط United Artists Releasing در سینماهای کشور آمریکا اکران شد. فیلم زمانی برای مردن نیست پس از حضور در جشنواره Hollywood Critics Association موفق شد نامزدی جایزه Midseason Award برای “مورد انتظارترین فیلم تا پایان سال 2021” را به دست آورد؛ همچنین این فیلم موفق شد برنده جایزه Grammy Awards برای بهترین آهنگ با صدای خواننده معروف، بیلی آیلیش شود؛ فیلم زمانی برای مردن نیست بیست و پنجمین فیلم از مجموعه جیمز باند است که توسط کمپان Eon Productions تولید میشود؛ دنیل کریگ نیز پنجمین حضور خود در نقش مامور ویژه MI6 را با این فیلم تجربه میکند؛ وی اعلام کرده است که این آخرین حضور او در نقش جیمز باند خواهد بود؛ بعد از موفقیت فیلم اسپکتر (2015) در گیشه، سونی پیکچرز ساخت دنباله‌ ای برای آن را در راستای کار قرار داد اما سام مندس حاضر به همکاری دوباره نشد و دنیل کریگ نیز اعلام کرد کارش با نقش جیمز باند تمام شده‌ است؛ اما کار تولید از بهار 2016 آغاز شد و کریگ قبول کرد تا برای آخرین‌ بار نقش جیمز باند را ایفا کند؛ دنی بویل نخستین گزینه کارگردانی بود و حتی به همراه جان هاج یک طرح داستانی نیز به کمپانی ارائه داد اما به خاطر اختلاف نظر در ساخت فیلم در اکتبر 2018 از پروژه انصراف داد و کری فوکوناگا جای او را گرفت؛ پیش از فوکوناگا، کمپانی به کریستوفر نولان و دنی ویلنوو پیشنهاد ساخت فیلم را داده بود اما هر دو، این پیشنهاد را به دلیل هم‌زمانی با پروژه‌های خود رد کردند.

فیلمبرداری این فیلم از آوریل تا اکتبر سال 2019 به‌ طول انجامید؛ علت طولانی شدن فیلمبرداری، آسیب‌دیدن دنیل کریگ در هنگام بازی در یکی از سکانس‌های اکشن بود که برای مدتی وی را خانه ‌نشین کرد؛ فیلمبرداری زمانی برای مردن نیست تحت عنوان Bond 25 صورت گرفت و عنوان نهایی فیلم در آگوست 2019 اعلام شد؛ این فیلم اولین فیلم جیمز باند است که توسط یونیورسال پیکچرز منتشر میشود؛ پس از پایان قرارداد Sony Pictures در سال 2015 کمپانی یونیورسال پیکچرز توانست حقوق پخش بین المللی این فیلم را به دست آورد؛ پیش‌تر، این وظیفه برعهده شرکت کلمبیا پیکچرز بود.

برای دانلود فیلم های 2021 جدید دوبله فارسی پیشنهاد می کنیم حتما به رسانه ناب مووی (naabmovie.ir) سری بزنید، این سایت با ظاهری جذاب و آرشیو مرتب فیلم و سریال های بروز خارجی را با کیفیت های متنوع ارائه میکند و همچنین قادرید عوامل دوبلاژ را مشاهده و برحسب نوع دوبله فیلم دلخواه خود را پیدا کنید و با سرعتی بالا دانلود کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13480]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن