تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797073625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیر 20 میلیون لپ تاپ لنوو چی بخریم؟


واضح آرشیو وب فارسی::


زیر 20 میلیون لپ تاپ لنوو چی بخریم؟

به خاطر شرایط نابسامان ارز در داخل کشور، قیمت بسیاری از لپ تاپ‌ها افزایش پیدا کرده و قدرت خرید کاربران زیادی را تحت تاثیر قرار داده است. اما شما هنوز هم می‌توانید با یک هزینه پایین‌تر، لپ تاپ مناسبی را برای کارهای مورد نیاز خود تهیه کنید. اگر به دنبال یک لپ تاپ زیر ۲۰ میلیون تومانی از کمپانی لنوو هستید، می‌توانید خوشحال باشید. چرا که لپ تاپ‌های زیادی همراه با مشخصات فنی بسیار مناسب در این رده قیمت وجود دارند که با یک بررسی ساده و مشخص کردن دقیق بودجه خود، می‌توانید به سراغش بروید. مقداد آی تی تنوع بسیار خوبی از این لپ تاپ‌ها را برای شما فراهم کرده است و قصد داریم برای نمونه، لپ تاپ Ideapad L3 را مورد بررسی قرار دهیم.

مشخصات فنی بالا همراه با قیمت مناسب

با خرید لپ تاپ لنوو مدل Ideapad L3 می‌توانید از مشخصات فنی نسبتا بالا برای اکثر فعالیت‌های خود استفاده کنید. این لپ تاپ با وزن ۲.۲ کیلوگرمی و ابعاد ۳۶۳ در ۲۵۴.۶ در ۲۲.۹ میلی‌متری خود، شرایط مناسبی برای حمل دارد و می‌توانید در محیط‌های کاری، دانشگاه یا مسافرت به سادگی از آن استفاده کنید. این محصول در مقایسه با بهترین لپ تاپ ایسوس هم شرایط مناسبی دارد و با هزینه پایین‌تری می‌تواند اکثر امکانات چنین لپ تاپ‌هایی را در اختیار شما گذارد. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و رنگ خاکستری بوده و مورد توجه اکثر شیک پسندان خواهد بود.

این محصول از یک صفحه نمایش استاندارد ۱۵.۶ اینچی استفاده می‌کند که از پنل TFT بهره می‌برد و رزولوشن صفحه نمایش آن نیز به ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل می‌رسد. این میزان همراه با صفحه نمایش مات، کمک می‌کند که کیفیت استانداردی را هنگام تجربه بازی یا تماشای فیلم و سریال هم داشته باشید. نسبت تصویر در حد ۱۶:۹ در نظر گرفته شده است و می‌توانید برای کارهای گرافیکی ساده و به سادگی از آن استفاده کنید. این محصول از پردازنده اینتل استفاده می‌کند و مدل Core i3 آن یقینا برای کارهای ساده مناسب است و برای دریافت عملکرد و سرعت بیشتر، حتما باید به فکر خرید لپ تاپ‌های گران‌تر باشید.


حافظه رم و ذخیره‌سازی مناسب برای نیازهای شما

حافظه رم و ذخیره‌سازی مناسب برای نیازهای شما

مقداد آی تی امکان خرید لپ تاپ اچ پی با همین رده مشخصات فنی را هم با قیمت مناسب فراهم کرده است که در کنار لپ تاپ ایسوس و خرید لپ تاپ لنوو می‌توانید به آن‌ها فکر کنید. با خرید لپ تاپ لنوو مدل Ideapad L3 می‌توانید از مدل پردازنده I3-10110U آن همراه با فرکانس بالای ۲.۲ گیگاهرتزی استفاده کرده و بهترین شرایط را تجربه کنید. فرکانس این پردازنده در حالت توربو به ۴.۱ گیگاهرتز می‌رسد و حافظه کش ۴ مگابایتی آن هم حداقل انتظارات و استانداردهای مورد نیاز برای شما را فراهم کرده است. حافظه رم این لپ تاپ هم ۴ گیگابایت است و بازهم در حد نیاز خود می‌توانید از آن بهره ببرید.

این حافظه رم از نوع DDR4 در اختیار شما قرار می‌گیرد و وجود حافظه جانبی یک ترابایتی از نوع HDD هم تضمین خواهد کرد که فضای لازم برای فایل‌های کاری و غیر کاری خود را به سادگی خواهید داشت. این محصول از کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس استفاده می‌کند و مدل آن نیز MX110 تعیین شده است. این کارت گرافیک دارای حافظه اختصاصی ۲ گیگابایتی بوده و حداقل‌ها را فراهم کرده است. از اتصالات آن می‌توانیم به درایو نوری دی وی دی اشاره کنیم که در اکثر لپ تاپ‌های امروزی وجود ندارد و در کنار یک حالت نوستالژیک، می‌توانید در صورت نیاز از خدمات آن نیز بهره ببرید.

پورت‌های اتصال کامل و مشابه با لپ تاپ‌های گران قیمت

این لپ تاپ از سه پورت بسیار پرسرعت USB هم با فناوری 3.0 و 3.1 استفاده می‌کند که برای این رده بسیار شگفت انگیز است. درگاه VGA در آن به کار نرفته است، اما در عوض می‌توانید از پورت‌های HDMI، شبکه و همچنین اتصال وای فای با سرعت بسیار عالی برخوردار شوید. اتصال بلوتوثی آن نیز به‌صورت داخلی انجام شده و هیچ نیازی به خرید ابزارهای جانبی برای این منظور نخواهید داشت. یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم برای انجام کارهای حرفه‌ای صوتی می‌تواند کافی باشد و یقینا از چنین امکانی استقبال خواهید کرد. این محصول از حسگر ارث انگشت استفاده نمی‌کند و باید از رمز عبور برای ورود به دستگاه بهره ببرید.

وب من در بالای حاشیه صفحه نمایش تعبیه شده است و می‌توانید از اسپیکرهایی بسیار با کیفیت به‌صورت داخلی از آن استفاده کنید. باتری این محصول دارای ظرفیت ۳۶ وات ساعت بوده و از تعداد سلول‌های سه تایی برخوردار است. سیستم‌عامل ابتدایی آن روی داس پایه‌ریزی شده است و از تاچ پد آن نیز می‌توانید همراه با پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی استفاده کنید. همین امکان کافی است تا هزینه پرداختی برای این محصول کاملا ارزشمند باشد و بتوانید در سال‌های آینده بیشترین کاربرد را از آن داشته باشید. پردازنده نسل دهمی آن ممکن است برای کارهای ویژه مناسب نباشد، اما برای کارهای روزمره و دانشگاهی شما مناسب خواهد بود.


لپ تاپ مدل V145 لنوو؛ محصولی ارزان‌قیمت و مناسب برای شما

لپ تاپ مدل V145 لنوو؛ محصولی ارزان‌قیمت و مناسب برای شما

لپ تاپ دیگری که با هزینه زیر ۲۰ میلیون تومان می‌توانید به سراغش بروید، مدل V145 لپ تاپ لنوو است. این محصول همراه با طراحی زیبای خود، دارای مشخصات فنی مناسب با رده قیمت خودش است و می‌توانید چندین سال از آن به راحتی استفاده کنید. این محصول با رنگ مشکی و همراه با ۲.۱ کیلوگرم وزن و ۳۷۵ در ۲۵۳ در ۲۲.۷ میلی‌متر ابعاد در اختیار شما قرار می‌گیرد. صفحه نمایش استاندارد آن در حد ۱۵.۶ اینچ اندازه داشته و از پنل TFT ساخته شده است که برای این رده مناسب است. این لپ تاپ دارای رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل بوده و نسبت تصویر ۱۶:۹ را در اختیار شما می‌گذارد. لپ تاپ دارای پردازنده سری AMD بوده و حداقل می‌تواند نیازهای عادی شما را برطرف سازد.

لپ تاپ دارای پردازنده با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتزی بوده و در شرایط توربو نیز به ۳.۰ گیگاهرتز افزایش پیدا می‌کند. این محصول از حافظه کش ۱ مگابایتی برخوردار است و از حافظه رم بهتر ۸ گیگابایت استفاده می‌کند. بسیاری از لپ تاپ‌های این رده دارای این میزان از حافظه رم نیستند و این‌بار شما می‌توانید سرعت و اجرای روان‌تر برنامه‌ها و بازی‌های خود را شاهد باشید. این محصول دارای هارد دیسک یک ترابایتی از نوع HDD بوده و شرایط بسیار خوبی برای ذخیره‌سازی فایل‌های مختلف شخصی و کاری شما را فراهم کرده است.

لپ تاپ مدل V145 لنوو قابل مقایسه با لپ تاپ‌های ارزان قیمت ایسوس است و می‌توانید به فکر خرید آن باشید. این محصول از حافظه اختصاصی گرافیکی ۵۱۲ گیگابایت استفاده می‌کند و از نوع Radeon R4 در اختیار شما قرار می‌گیرد. دو عدد پورت USB 3.0 سریع در آن به کار رفته است و می‌توانید ابزارهای اتصال کامل را در آن به همراه داشته باشید. سیستم‌های اتصال دیگری مانند پورت شبکه و HDMI نیز در آن فراهم شده است و می‌توانید از فناوری وای فای سریع نیز همراه با آن استفاده کنید. این محصول دارای بلوتوث داخلی بوده و نیازی به خرید ابزار آن به‌صورت جانبی نخواهید داشت. جک هدفون نیز متعاقبا مانند تمام لپ تاپ‌های ارزان قیمت در آن فراهم شده است.

از امکانات دیگر آن می‌توانیم به کارکرد باتری ۵ ساعته اشاره کنیم که شرایط نسبتا خوبی را برای قابلیت حمل این دستگاه فراهم می‌کند. فرمان‌های چند لمسی نیز با کیفیت بالایی توسط این لپ تاپ پشتیبانی می‌شود.

مقداد آی تی شرایط لازم را برای شما فراهم کرده است تا تنوع عالی از لپ تاپ ایسوس و برندهای دیگر را خریداری کرده و با توجه به بودجه و نیاز خود، یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید. خرید لپ تاپ لنوو به شما کمک می‌کند که امکانات عالی را با قیمت مناسب‌تر نسبت به برندهای دیگر به همراه داشته باشید. لنوو همیشه به ارائه قیمت‌های مناسب برای لپ تاپ‌های خود معروف بوده است و شما نیز در صورت دلخواه می‌توانید این محصولات را همراه با گارانتی معتبر خریداری کنید. با استفاده از گارانتی، اطمینان لازم را برای هزینه‌ای که می‌پردازید خواهید و یک خرید ایمن و بدون استرس برای شما فراهم شده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1433]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن