تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 9 فروردین 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

تعمیرات مک بوک

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793256511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از تکنیک های جستجوی محلی برای جلب کاربران اپل واچ | Apple Watch موضوعات جستجوی محلی با اپل واچ که به سئو سایت شما و گوگل مای بیزنس کمک می کند: از هر 5 نفر 4 نفر در جستجوی یک مرکز محلی با موتور جستجو شروع می کنند. مهمتر از آن ، پنجاه درصد از افرادی که با تلفن هوشمند خود جستجو کردند ، آن روز به یک فروشگاه محلی مراجعه کردند و به خرید خود پایان دادند. واضح است که اطمینان از حضور در این جستجوها بسیار مهم است و با Apple Watch ، مراحل بعدی برقراری تماس تلفنی و دریافت دستورات فوری ، این روند را برای جستجوگران و سئو سایت حتی بی عیب و نقص تر می کند.


واضح آرشیو وب فارسی:سئو ورد:

جستجوی محلی و Apple Watch: ساخته شده برای یکدیگر

اپل واچ نه تنها باعث می شود که جستجوگران هنگام جستجوی محلی اقدامی انجام دهند ، بلکه دارای چیزی به نام بازخورد ناخواسته است. در اصل ، بازخورد لمسی با Apple Maps ادغام می شود تا به Apple Watch اجازه دهد هنگام رانندگی سیگنال های فیزیکی را روی مچ دست شما نشان دهد – مانند ضربه زدن روی مچ دست یا صدای وزوز – بنابراین بدون اینکه چشم از جاده بردارید باید بدانید به کجا بپیچید. همچنین به ویژگی پیشرفته متکی به رابط Siri است که به نتایج جستجوی محلی بینگ متصل است.

بهینه سازی برای جستجوی محلی و Apple Watch

اگر مردم برای یافتن محل کسب و کار خود به تلفن های هوشمند و ساعت های هوشمند خود مراجعه می کنند ، وظیفه شماست که از نتایج جستجوی محلی استفاده کنید. در اینجا چند نکته سئو برای شروع کار آورده شده است:

لیست خود را در Apple Maps تأیید کنید. به یاد داشته باشید ، Apple Watch  از Google Maps استفاده نمی کند ، بنابراین نمی توانید برای ترجمه به اطلاعات خود در گوگل اعتماد کنید. در حالی که هیچ نمایه ای برای Apple Maps ایجاد نمی شود ، باید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شما همه فهرست شده و به روز هستند.

در بینگ لیست شوید. در حالی که گوگل هنوز غول موتورهای جستجو است ، وقتی صحبت از Apple Watch  می شود ، بینگ پادشاه است. وقت بگذارید و کسب و کار خود را در Bing Places ثبت کنید ، در عین حال لیست های گوگل خود  و نقشه ها ، Google+ را دوبار بررسی کنید تا همه پایگاه های شما را پوشش دهد.

تبلیغات ویژه ای را برای کاربران اپل واچ در نظر بگیرید ، مانند کوپن های دیجیتالی که می توانند تا زمانی که در فروشگاه شما هستند روی مچ خود بکشید.

با توجه به اینکه اپل واچ و هجوم بسیاری از مارک های دیگر ساعت های هوشمند به جریان اصلی تبدیل شده اند ، زمان توجه است. با بهبود نمایش خود در نتایج جستجوی محلی ، می توانید مخاطبان تلفن همراه را جذب کرده و تبدیل های خود را بهبود ببخشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاکتیک های جستجوی محلی سئو ، اکنون با سئو ورد تماس بگیرید.


اپل واچ و سئو سایت

اپل واچ

اپل واچ در جستجوی محلی درهای جدیدی را باز می کند

جدیدترین دستگاه اپل احتمالاً فشار بیشتری بر جستجوهای محلی ایجاد می کند و اطمینان از پیدا شدن آنها برای مشاغل بسیار مهمتر می شود.

ظهور اپل واچ به این معنی است که مصرف کنندگان به زودی یک ابزار پوشیدنی جدید در اختیار خواهند داشت-و می تواند بر جستجوی محلی ، و همچنین هدف گذاری جغرافیایی و پیشنهاداتی مانند کوپن های تلفن همراه تأثیر عمیقی داشته باشد.

این امر تا حدی به این دلیل است که اپل واچ تعداد و دفعات جستجوهای محلی را افزایش می دهد و این امر باعث می شود که کسب و کارها اطمینان حاصل کنند که آنها در حال حرکت توسط مشتریان پیدا می شوند.

علاوه بر این ، از نظر اپل ، مجموعه ابزار WatchKit آن به این معنی است که توسعه دهندگان “قادر خواهند بود به راحتی تجربیاتی را که مخصوص Apple Watch طراحی شده است ایجاد کنند” ، که به نوبه خود ، به لحاظ نظری نیز می تواند بر جستجو و/یا تعامل بین مشاغل و مصرف کنندگان ، بسته به نوع آنها تأثیر بگذارد.

کاربران اپل واچ نه تنها به Digital Crown دسترسی پیدا می کنند ، نسخه ای پیشرفته از دستگیره ساعت سنتی که به آنها امکان می دهد حرکت کنند ، زوم کنند ، حرکت کرده و به Siri دسترسی پیدا کنند ، بلکه یک موتور به اصطلاح Taptic یا یک محرک خطی که بازخورد لمسی ایجاد می کند. به عبارت دیگر ، این یک ساعت مچی است که به مچ دست ضربه می زند.

وب سایت Apple Watch می گوید: “هر زمان که یک هشدار یا اعلان دریافت می کنید ، یا عملکردی مانند چرخاندن تاج دیجیتال یا فشار دادن صفحه نمایش را انجام می دهید ، احساس لمسی می کنید که برای هر نوع تعاملی به طور قابل توجهی متفاوت است .” “همراه با نشانه های صوتی ظریف از راننده مخصوص مهندسی اسپیکر ، Taptic Engine با درگیر کردن حواس شما یک تجربه محتاطانه ، پیچیده و ظریف را ایجاد می کند.”

و این شامل دستورالعمل ها می شود.

در رویداد اپل در ۹ سپتامبر ، معاون فناوری ، کوین لینچ ، گفت کاربران می توانند مکانها را از طریق دیکته یا موارد دلخواه جستجو کنند ، مسیرها را ترسیم کرده و در هر نوبت از جمله اعلان های مختلف برای نشان دادن پیچ های راست یا چپ ، مکان ها را دریافت کنند.

وقتی از اپل درخواست جزئیات بیشتر در مورد قابلیت های جستجوی Apple Watch شد ، یک نماینده اپل پاسخ داد: “تمام اطلاعاتی که در حال حاضر در دسترس داریم در بیانیه مطبوعاتی ما یا در http://www.apple.com/watch/ است.”

با این حال ، به طور حکایتی ، پیامدهای کسب و کارهایی که سعی می کنند جلوی مصرف کنندگان را بگیرند روشن است. و در یک ایمیل ، لیزا رهسلر ، استراتژیست اصلی در آژانس بازاریابی آنلاین Big Click Co. ، می نویسد:

“با صفحه نمایش کوچک و قابلیت حمل یکی از ویژگی های اصلی ، می توان انتظار داشت که جستجوها بسیار محلی باشند زیرا کاربران در شعاع کوچکی یا حتی بلوک ها به دنبال مکان های تجاری بسیار نزدیک خود هستند. این امر باعث می شود که مشاغل دارای نمایه کامل در Google Maps از طریق راه اندازی Google My Business جدید باشند. استفاده از فرصت های کوپن های دیجیتالی و پیشنهاداتی که کاربران می توانند در صورت استفاده فیزیکی از آنها استفاده کنند ، مزیت رقابتی در جستجو به آنها می دهد. “

علاوه بر این ، به گفته شرکت تحلیلگر Canalys ، اپل واچ اکثر دستگاه های پوشیدنی که در سال 2015 در سراسر جهان ارسال می شوند را تشکیل می دهد و دسترسی بالقوه – و پیامدهای آن برای مشاغل و جستجو – بسیار زیاد است.

منبع: سئوکار






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سئو ورد]
[مشاهده در: https://seoword.org]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن