تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797838054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اپل واچ ۷


واضح آرشیو وب فارسی::


اپل واچ ۷

اپل واچ سری 7 پاییز 2021 وارد بازار می‌شود. از ویژگی‌های جدیدی که به این سری افزوده شده است و باعث شده نسبت به سری‌های پیشین متمایز باشد می‌توان به افزایش 50 درصدی مقاومت آن در برابر ضربه و خراش اشاره کرد. همینطور در سایز نمایشگر این محصول نیز تغییراتی رخ داده شده است و نسبت به نسخه‌های قبل می‌تواند محتوای بیشتری را در بر گیرد. همین مسئله بر روی بهبود رابط کاربری نیز تاثیر خواهد گذاشت. با خرید Apple Watch 7 می‌توانید سرعت و کیفیت را بهتر از آنچه که فکر می‌کردید تجربه کنید. کاربران و علاقه‌مندانی که منتظر معرفی این محصول بودند می‌توانند جهت خرید اپل واچ سری 7 از فروشگاه‌های معتبر مانند فروشگاه ساعت هوشمند اقدام کنند.

بررسی صفحه نمایشگر اپل واچ 7


بررسی صفحه نمایشگر اپل واچ 7

از مهم‌ترین تغییرات اپل واچ سری 7 نسبت به سری 6 و سری‌های دیگر می‌توان به نمایشگر تمام صفحه و دارا بودن روکش کریستالی با مقاومت فوق‌العاده بالا اشاره کرد. طوری که این محصول مقاوم‌ترین ساعت تولیده شده شرکت اپل به شمار می‌رود. سایزهای نمایشگر 41 و 45 میلیمتری برای اپل واچ سری 7 در نظر گرفته شده است. افزایش سایز صفحه نمایش باعث می‌شود محتوای بیشتری را پوشش دهد و کاربر بتواند به آسانی بر روی مچ دست خود با آن کار کند. همینطور باعث بهبود رابط کاربری در این نسخه شده است.

هنگام کار کردن با این نسخه ساعت اپل، محدودیتی برای مشاهده محتوای مختلف در بخش رابط کاربری نخواهید داشت. یک کیبورد تمام صفحه برای تایپ نیز برای آن در نظر گرفته شده است. در واقع اپل در این نسخه از ساعت خود تلاش کرده است تا بدون تغییر ابعاد دستگاه، سایز نمایشگر را افزایش دهد و در واقع تغییری که این شرکت بر روی نمایشگر ایجاد کرده، حذف 40 درصد از حاشیه‌های مشکی رنگ بوده است. می‌توانید برای خرید اپل واچ سری 7 یکی از رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، قرمز، سبز، آبی، خاکستری را انتخاب کنید.

روشنایی دستگاه نیز 70 درصد افزایش یافته که این افزایش روشنایی سبب می‌شود تا بتوانید در شرایط مختلفی از جمله هنگام تابش مستقیم نور آفتاب، از ساعت استفاده کنید بدون آنکه چشمانتان اذیت شود.

 

این محصول روان‌تر و سریع‌تر از نسخه‌های پیشین اپل واچ کار می‌کند. در نتیجه با این سرعت عملکرد و رابط کاربری، صاحبان این مدل با تجربه متفاوتی روبه رو خواهند شد. همینطور مانند آیفون‌های این شرکت، دارای طراحی با ظاهری تخت‌تر است.

بررسی نکات فنی اپل واچ 7


اپل واچ ۷

در نمایشگر اپل واچ سری 7 از نوعی کریستال بسیار سخت استفاده شده است. استفاده از این کریستال قدرتمند باعث می‌شود تا ساعت در برابر ضربات و خط و خش‌ها بتواند مقاومت کافی را داشته باشد. روکش کریستالی که در این نسخه استفاده شده تا 50% از نسل‌های پیشین ضخیم‌تر بوده است. این افزایش ضخامت باعث می‌شود تا مقاومت نمایشگر OLED که در زیر این کریستال قرار دارد را بیشتر کند.

از نکات قابل توجه دیگر در این نسخه می‌توان به استفاده از استاندارد IP6X اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود تا گرد و غبار به هیچ عنوان به ساعت نفوذ نکند و در نتیجه کاربر بتواند به سادگی در محیط‌های غیر قابل انتظار با آن کار کند. این نسخه از اپل واچ می‌تواند تا 50 متری زیر آب نیز از خود مقاومت نشان دهد. البته این زمان می‌تواند تا چند دقیقه باشد و این امکان وجود ندارد که این ساعت تا مدت طولانی در این عمق آب سالم بماند.

استاندارد به کار گرفته شده برای مقاومت در برابر آب WR50 است که هنگام شنا نیز از آن می‌توان استفاده کرد و نگران آسیب دیدن ساعت نبود. البته این نکته نیز قابل ذکر است که مقاومت این سری در برابر آب نسبی اعلام شده است. برای خرید این محصول و همینطور بررسی تخصصی آن می‌توانید به فروشگاه ساعت هوشمند سری بزنید.

بررسی قابلیت‌های سلامتی ساعت اپل

قابلیت‌های سلامتی که در اپل واچ سری 7 در نظر گرفته شده است مانند نسخه پیشین یعنی سری 6 می‌باشد. استفاده از الکتروکاردیوگرام یا همان ECG و پشتیبانی از اندازه گیری سطح اکسیژن خون را می‌توان از مهم‌ترین قابلیت‌های سلامتی شرکت اپل در ساخت ساعت هوشمند دانست.

با خرید اپل واچ سری 7 در هر جایی که قرار داشته باشید می‌توانید اکسیژن خون و ضربان قلب خود را اندازه گیری کنید. فرایند اندازه گیری این موارد تنها 30 ثانیه طول خواهد کشید. این محصول دارای اندازه گیری و ردیابی سلامت خواب است و به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید زمان بهتری را برای خوابیدن انتخاب کنید. سری 7 با شناسایی روند خواب شما و اندازه‌گیری آن در شب‌های گذشته می‌تواند بهترین زمان خواب برای شما را تشخیص داده و سپس برنامه‌ای منظم برای داشتن خواب راحت‌تر را به شما ارائه دهد.

سخت افزار و نرم افزارهای اپل واچ 7


اپل واچ ۷

این محصول به سیستم عامل جدید Watch OS 8.0 مجهز شده است. با بزرگتر شدن صفحه نمایش این نسخه، سیستم عامل آن نیز قابلیت‌های جدیدی را به کاربر ارائه خواهد داد. که با خرید اپل واچ سری 7 می‌توانید از این قابلیت‌ها بهره ببرید.

در اپل واچ برنامه Mindfulness قرار داده شده است که این برنامه برای علاقه مندان به ورزش پیتلاس و تای چی مناسب خواهد بود. علاقه مندان به این ورزش‌ها می‌توانند از قابلیت‌های این برنامه استفاده کنند و میزان کالری و سوخت و ساز بدن را اندازه گیری کنند.

همینطور برنامه +Fitness در نظر گرفته شده است که برای ورزشکاران المپیکی بسیار مناسب خواهد بود تا بتواند میزان فعالیت ورزشی و کالری خود را به صورت کاملا دقیق اندازه گیری کنند. سرویس فیتنس پلاس این امکان را برای کاربران به وجود خواهد آورد تا بتوانند برنامه ورزشی مخصوص هر فرد را در اختیار آن‌ها قرار دهد. همینطور افراد می‌توانند در این برنامه به صورت آنلاین در گروه‌های ورزشی شرکت کنند. البته فعلاً قرار است تنها کاربران اپل واچ 20 کشور دنیا بتوانند از این برنامه استفاده کنند.

قیمت اپل واچ  سری 7

این نسخه اپل واچ با قیمت پایه 399 دلار قرار است در اختیار خریداران قرار گرفته شود. این سری کمی گران‌تر از نسخه‌های قبلی است که این افزایش قیمت می‌تواند مربوط به جنس بدنه و اندازه نمایشگر باشد.

باتری اپل واچ سری 7


اپل واچ ۷

از نکات قابل توجه اپل واچ سری 7 که در پاییز 2021 روانه بازار می شود می‌توان به سرعت شارژ کردن باتری آن اشاره کرد که نسبت به دیگر محصولات این کمپانی سرعت بیشتری دارد. در این نسخه ظرفیت ماندگاری و کارکرد شارژ در طول یک روز به آن اضافه شده است. همینطور می‌تواند به مدت یک روز کامل با یکبار شارژ برای کاربر کار کند. در این نسخه سرعت شارژ باتری 33 درصد نسبت به نسخه های قبل افزایش داشته است.

همینطور می‌توانید زمان کمتری را برای شارژ شدن این دستگاه منتظر بمانید. طی 45 دقیقه تا 80 درصد این دستگاه شارژ خواهد شد. به طور کل می‌توان گفت به مدت 18 ساعت پس از شارژ می‌توان از آن استفاده کرد. این محصول را می‌توان با کابل USB-C شارژ کرد. همینطور امکان شارژ با شارژر‌های مغناطیسی را نیز دارد.

مشخصات کلی اپل واچ سری 7

کمپانی اپل از سال 2015، هر سال آخرین مدل از ساعت خود را روانه بازار کرده است. البته در سال 2020 این شرکت دو مدل از ساعت‌های ساخته شده را روانه بازار کرد. در زیر مشخصات کلی این محصول را نام برده‌ایم تا قبل از خرید اپل واچ سری 7 با آن‌ها آشنا شوید.

  • تاریخ عرضه به بازار اواخر پاییز 1400
  • دارای سیستم عامل واچ او اس 8.0
  • جنس ساعت از سرامیک، آلومینیوم، شیشه
  • رنگ‌های عرضه شده به بازار، نقره‌ای، مشکی، قرمز، سبز، آبی، خاکستری
  • اندازه این سری از اپل واچ mm41 و mm45
  • رزولوشن برابر با 448×368
  • دارای حافظه داخلی GB32
  • دارای حافظه رم GB1
  • دوام شارژ باتری تا 18 ساعت
  • مقاومت در برابر آب تا عمق m50

خرید Apple Watch 7

برای خرید اپل واچ سری 7 می‌توانید به وب سایت فروشگاه ساعت هوشمند مراجعه کنید. این فروشگاه به عنوان اولین فروشگاه آنلاین تخصصی در حوزه ساعت‌های هوشمند فعالیت دارد. ساعت هوشمند با ارزیابی و بررسی انواع مچ بند‌ها و ساعت‌های هوشمند و معرفی به خریداران توانسته تجربه لذت بخشی را در اختیار کاربران و خریداران خود قرار دهد. خدمات این فروشگاه به صورت آنلاین و با دارا بودن گارانتی محصول و ضمانت اصل بودن، ارائه می‌شود و کاربر می‌تواند با خیال راحت از این فروشگاه خرید کند.

در صورت داشتن سوالات و ابهامات در رابطه با ساعت‌های هوشمند می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا واتساپ با پشتیبانی این فروشگاه در ارتباط باشید. این فروشگاه تلاش می‌کند تا در کمترین زمان ممکن بتوانند بهترین کیفیت و همین طور مناسب ترین قیمت را در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار دهد.

سخن آخر

بسیاری از طرفداران محصولات کمپانی اپل در انتظار خرید اپل واچ سری 7 هستند. این سری از ساعت اپل نسبت به نسخه‌های پیشین صفحه نمایش با سایز بزرگتری دارد و پردازنده نیز قدرتمند شده است. باتری محصول نیز در کنار شارژ سریع می‌تواند تا 18 ساعت کارکرد در طول روز داشته باشد. همینطور اپل واچ سری 7 از سیستم عامل Watch OS 8.0 پشتیبانی می‌کند و قابلیت‌های سلامتی نیز مانند نسخه‌های پیشین شامل اندازه گیری سطح اکسیژن خون و اندازه گیری و ردیابی سلامت خواب است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2020]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن