تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797955359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط و مزایای اخذ ویزای کانادا و اقامت این کشور در بهبوهه کرونا


واضح آرشیو وب فارسی::

سفر به کانادا در دوره اپیدمی کووید-19



پس از گسترش کرونا و تبدیل شدن کووید 19 به یک اپیدمی جهانی، بسیاری از دولت‏ها، به خصوص سران کشورهای پیشرفته و مهاجر پذیر مثل کانادا، مرزهای کشور خود را محدود کرده و شرایط جدید برای پذیرش متقاضیان ورود به کشور، تنظیم کردند. با این حال، علیرغم ایجاد محدویت‏های شدید و پیشگیرانه، امکان اخذ ویزا و اقامت برای متقاضیان، غیر ممکن نیست، اما شرایط آن کمی پیچیده‏تر از قبل شده است. به همین خاطر، کسانی که قصد دریافت ویزای کانادا را دارند، باید کمی بیشتر بدانند.

 

چه کسانی به ویزای کانادا نیاز دارند

اگر به بازدید از کانادا یا تحصیل و اشتغال در این کشور علاقه‏مند هستید، یا قصد مهاجرت به کانادا را دارید، باید برای دریافت ویزا اقدام کنید. ویزای کانادا معمولا از طریق دفتر صدور ویزا در سفارت کانادا انجام می‏شود.

شرایط اخذ ویزای کانادا به هدف شما از اقامت در این کشور بستگی دارد. آیا قصد دارید موقتا در کانادا زندگی کنید یا اقامت دائم دریافت کنید؟

نحوه اخذ ویزای کانادا

هر کسی بر اساس هدف خود از ورود به کانادا، ممکن است برای یکی از چندین نوع ویزای موقت و دائم کانادا درخواست ارائه دهد. از انواع ویزای کانادا می‏توان به این موارد اشاره کرد:

ویزای توریستی

اگر به دلایل تفریحی یا تجاری قصد بازدید از کانادا را دارید، یا می‏خواهید به یکی از دوستان یا اقوام خود سر بزنید، ویزای توریستی همان چیزی است که نیاز دارید. ویزای توریستی یک سند رسمی است که داخل گذرنامه مسافر قرار می‏گیرد و تایید می‏کند که فرد مورد نظر، از شرایط لازم برای اقامت موقت در کانادا برخوردار است.

ویزای تحصیلی

تحصیل در کانادا ، فرصتی خارق‏العاده برای کشف محیطی جدید، یادگیری زبان جدید، و اخذ مدرک بین‏المللی معتبر است. کانادا علاوه بر سیستم آموزشی با کیفیت، امکانات متعدد و مزایای زیادی را نیز به متقاضیان تحصیل در این کشور ارائه میدهد. تحقیقات، انتشارات علمی و همکاری‏های بین‏المللی، سه جنبه تمرکز اصلی آموزش‏وپرورش و موسسات آموزش عالی کانادا هستند.

با اینحال، بخصوص تحت شرایط فعلی و معضل همه‏گیری کرونا، اخذ ویزای تحصیلی کانادا ، کار ساده‏ای نیست. برای دریافت این نوع ویزا، باید اقدامات لازم را بعمل آورد:

 

  • کسب اطمینان از نیاز به اخذ ویزای تحصیلی: خانواده یا کارمندان نمایندگان خارجی در کانادا که از طرف وزارت امور خارجه، تجارت و توسعه کشور کانادا تایید شده‏اند، داوطلبان ثبت‏نام در برنامه‏های تحصیلی کمتر از شش ماه، کسانی که طبق لایحه نیروهای بازدید کننده، عضو نیروهای مسلح خارجی هستند و کسانی که متولد کشور دیگری هستند اما در کانادا تحت وضعیت هندی ثبت شده‏اند نیازی به اخذ ویزای تحصیلی ندارند
  • ارائه درخواست به دانشگاه‏های کانادایی و دریافت نامه پذیرش: برای اخذ ویزای تحصیلی در کانادا، ابتدا باید از دانشگاه مورد نظر نامه پذیرش دریافت کنید
  • ارائه درخواست ویزای تحصیلی کانادا: به محض کسب نامه پذیرش از دانشگاه، می‏توانید برای اخذ ویزا اقدام کنید
  • آماده کردن مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا: پر کردن فرم اجازه تحصیل، نسخه اصلی نامه پذیرش دانشگاه، ارائه پاسپورت معتبر، دو قطعه عکس پشت‏نویسی شده پاسپورتی، ارائه مدرک تمکن مالی، ارائه نامه کتبی شامل هدف متقاضی از درخواست ویزا، سند واریز هزینه‏های صدور اجازه‏نامه تحصیلی (150 دلار کانادا)
  • پیش‏نیازهای زبان برای تحصیل در کانادا: ارائه مدارک معتبر زبان (آزمون آیلتس، آزمون تافل، آزمون پی‏تی‏ای، آزمون C1 پیشرفته) مخصوص متقاضیان غیر انگلیسی زبان
  • بررسی وضعیت بیومتریک: متقاضی باید ممکن است با توجه به ملیت خود، مجبور شود برای بررسی وضعیت بیومتریک، به مراجع مربوطه در کشور خود مراجعه کند. هزینه بررسی بیومتریک 85 دلار کانادا است که به هزینه‏های درخواست ویزا (150 دلار کانادا) اضافه می‏شود

ویزای مهاجرتی کارگران متخصص

بسته به نوع تخصص، تجربه، سابقه تحصیلی و دانش زبانی و معیارهای دیگری از این دست، ممکن است واجد شرایط دریافت ویزای دائم کانادا باشید. متقاضیان ویزای کار تخصصی، بر اساس توانایی آنها برای اقامت در کانادا و مشارکت در اقتصاد این کشور انتخاب می‏شوند.

 

ویزای کاری کانادا

برای مهاجرت به کانادا و ادامه تجارت در این کشور، به ویزای کاری نیاز دارید. اخذ ویزای کاری کانادا یک فرآیند چند مرحله‏ای است و بسته به نوع تجارت و تجربیات مدیریتی متقاضی، انواع متفاوتی دارد.

 بسته تقاضا

بسته تقاضا شامل یک دفترچه راهنما و فرم‏های مورد نیاز است:

  • دفترچه راهنما: حاوی اطلاعاتی که قبل از ارائه درخواست اخذ ویزا باید از آنها مطلع باشید و نحوه پر کردن فرم‏های درخواست
  • فرم ارائه درخواست: فرم‏های درخواست ویزا شامل سوالاتی هستند که متقاضی را در روند ارائه درخواست یاری می‏کنند

برنامه مهاجرت کاری کانادا

کانادا از تاجران موفق که به دنبال فرصت‏ها و چالش‏های جدید هستند استقبال می‏کند. برنامه مهاجرت کاری کانادا برای تشویق و تسهیل پذیرش این افراد طراحی شده است. هر دو دولت فدرال و ایالتی، از مهاجران تجاری استقبال می‏کنند و خدمات بسیاری برای کمک به مهاجران در شروع تجارت و استقرار در کانادا ارائه می‏دهند. در این برنامه به مشاغل استارت-آپ اهمیت ویژه‏ای اختصاص داده شده است.

تعریف تجارت استارت-آپ

هر کسب‏وکار نوپا برای راه‏اندازی در کانادا ،باید یک تجارت جدید محسوب شود و معیارهای یک کسب‏وکار واجد شرایط را برآورده کند. از همین رو، تجارت استارت-آپ متقاضیان ورود به برنامه مهاجرت کاری، باید از این ویژگی‏ها برخوردار باشد:

  • برخورداری از یک گروه سرمایه‏گذار که تعهد کند حداقل 75000 دلار در صنعت مذکور سرمایه‏گذاری می‏کند یا دو تا چند گروه سرمایه‏گذاری که مجموعا 75000 دلار سرمایه‏گذاری روی روژه را متعهد شوند
  • برخورداری از صندوق ذخیره جایگزین که حداقل 200 هزار دلار سرمایه گذاری روی پروژه را تضمین کند، یا دو تا چند صندوق که مجموعا 200 هزار دلار سرمایه‏گذاری روی پروژه مذکور را تضمین کنند
  • برخورداری از یک انکوباتور تجاری جایگزین که متقاضی را در برنامه رشد تجاری خود قبول کرده باشد

 

نیازهای بیومتریک



درست مثل ویزای تحصیلی، برای اخذ ویزای کاری کانادا و تقریبا همه انواع ویزاهای کانادا، باید آزمایش بیومتریک را پشت سر بگذارید. در این مرحله، متقاضی برای اخذ اقامت کانادا، باید آزمایشات پزشکی را پشت سر بگذارد. مواردی که مانع از دریافت گواهی بیومتریک می‏شوند، از این قرارند:

  • خطرناک بودن برای سلامتی یا ایمنی مردم
  • مشکلی که باعث افزایش تقاضا  برای خدمات بهداشتی یا اجتماعی در کانادا بشود

ویزای حمایت از خانواده

یکی از اهداف مقامات مهاجرت کانادا، جمع کردن اعضای خانواده کنار یکدیگر است. اگر مدتی است اقامت دائم یا شهروندیی کانادا را دارید، ممکن است واجد شرایط حمایت مالی از یکی از اعضای خانواده خود باشید. هنگامی که یکی از اعضای خانواده شما اقامت دائم کانادا را دریافت می‏کند، همه اعضای خانواده از حق زندگی، تحصیل و کار در کانادا بهره‏مند خواهند شد.

 

مهاجرت به سادگی آب خوردن

همانطور که گفته شد، مهاجرت به کانادا یا هر کشور دیگری، طی سالهای اخیر و با گسترش بیماری کرونا، به امری دشوار و نفس‏گیر تبدیل شده است. با این حال، مراجعه به متخصصین امر مهاجرت می‏تواند بسیاری از مشکلات شما را حل کند و سفر بی دردسری را برای شما رقم بزند.

گروه متخصصین و مشاوران هرمس اپلای با سالها تجربه در زمینه اخذ ویزا و اقامت، انتخاب مناسبی برای متقاضیان مهاجرت از کشور محسوب می‏شود. با مراجعه به هرمس اپلای علاوه بر اطمینان از دریافت بی دردسر ویزای کانادا یا هر کشور دیگری، می‏توانید از پشتیبانی یک تیم قابل اعتماد بهره‏مند شوید.

همچنین، با مراجعه به درگاه اینترنتی هرمس اپلای، می‏توانید از انواع ویزا و اقامت، ویژگی‏ها و شرایط دریافت آنها مطلع شوید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 338]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن