تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796897223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش ورود به دنیای ارزهای دیجیتال و آشنایی با اصلاحات رایج آن


واضح آرشیو وب فارسی::

با توجه پیشروی گسترده ارزهای دیجیتال به مرز های مالی، اکنون نیاز است که به جای مقابله با آن خود را در مسیر آن سازگار کنیم. آموزش ارز دیجیتال امروزه برای افرادی که قصد فعالیت در این زمینه را دارند امری ضروری می باشد.


آموزش ارز دیجیتال

بنابراین در این مقاله قصد داریم که شما را با اصطلاحاتی مثل سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سایر اصطلاحات مهم مربوط به دنیای ارزهای دیجیتال آشنا کنیم.

ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها، امروزه در حال جایگزین شدن با پول های معمولی هستند. با توجه به فراگیر شدن ارزهای دیجیتال، نیاز بشر برای یادگیری و آموزش ارز دیجیتال بیشتر شده است، بنابراین سازگار شدن با این نوع تکنولوژی بسیار ضروری و مهم است.

ارزهای دیجیتال به صورت آنلاین در سراسر جهان وجود دارند و از طریق صرافی های آنلاین ایرانی و خارجی در هر لحظه قابل معامله می باشند.
این ارزها توسط سیستم بلاک چین در حال مدیریت هستند و جالب است بدانید که توسط هیچ شخص، شرکت یا نهادی کنترل نمی شوند و حتی دولت ها هم امکان نظارت بر آن ها را ندارند.

همانطور که گفته شد، ارزهای دیجیتال در انواع مختلف به سرعت در حال پیشرفت هستند و کسب درآمد با آن ها نیز بسیار پر سود شده است. از این رو افراد زیادی برای آموزش ارز دیجیتال اقدام می کنند و یادگیری روش های معامله با آن ها را فرا می گیرند.

همانطور که میدانید، امروزه با پیشرفت ارزهای دیجیتال و رایج شدن معاملات توسط آن ها، راه های مختلفی برای کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال به وجود آمده است که افراد زیادی را به سوی خود جذب می کند.
بنابراین طی کردن دوره های ارز دیجیتال برای شخصی که قصد کسب درآمد در این حوزه را دارد بسیار ضروری است.

تاریخچه کوتاه برخی از ارزهای دیجیتال

در ادامه مقاله قصد داریم شما را با ارزهای دیجیتال و تاریخچه آن ها آشنا کنیم.

در سال 2009 ساتوشی ناکاموتو اولین بلاک بیت کوین را استخراج کرد. بیت کوین از سال 2009 به بعد رواج یافت و در طی مدت ها به ارزش فوق العاده ای رسید. همچنین آغازی بود برای ارزهای دیجیتال.

همچنین در ادامه می توان گفت که در سال 2015 اتریوم نیز متولد شد و به دنیای ما قدم گذاشت. این ارز دیجیتال، امروزه بعد از بیت کوین ارزش بالایی را دارد.

سایر ارزهای دیجیتال دیگر، پی در پی و به دنبال هم ساخته شدند و به دنیای واقعی قدم گذاشتند. به طوری که امروزه هزاران ارز دیجیتال وجود دارد و همگی در حال رقابت با یکدیگر هستند.

اینگونه که پیداست، باید ارزهای دیجیتال را جزئی از زندگی دیجیتال خود دانست و شیوه زندگی خود را در انجام معاملات با آن سازگار کنیم.

بزودی نیاز شما به استفاده از ارزهای دیجیتال و والت های آن ها برای انجام معاملات و تراکنش ها بین المللی به وجود خواهد آمد. بنابراین بهتر است از هم اکنون به یادگیری و آموزش ارز دیجیتال اقدام کنید.

در ادامه بیشتر با ارزهای دیجیتال و انواع آن ها به همراه آموزش های کاربردی آشنا خواهید شد.

کسب درآمد از ارزهای دیجیتال چگونه است؟

با توجه به پیشرفت فوق العاده ارزهای دیجیتال در کل جهان، امروزه افراد زیادی به دنبال کسب درآمد از رمز ارز ها هستند. اما ممکن است بپرسید که کسب درآمد از ارزهای دیجیتال چگونه ممکن است؟

اگر در اینترنت به دنبال آموزش ارز دیجیتال هستید کار خوبی را انجام میدهید، اما نگران نباشید چون در این مقاله قصد داریم که به صورت کامل شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

امروزه وب سایت ها و نرم افزار ها بسیاری در زمینه کسب درآمد با ارزهای دیجیتال وجود دارند. اما لازم است بگوییم که کسب درآمد از ارزهای دیجیتال به چندین روش ممکن است.

افرادی وجود دارند که در زمینه معاملات با ارزهای دیجیتال مهارت دارند و کسب درآمد می کنند. این افراد با توجه به مهارت هایی که در ترید(معامله گری) یا استفاده از سیگنال ارز دیجیتال دارند، در این زمینه در حال کسب درآمد می باشند.

روش های دیگری نیز برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال وجود دارد که یکی از آن ها استخراج ارزهای دیجیتال می باشد.
ارزهای دیجیتال در زمینه های بسیاری قابل یادگیری هستند که آموزش ترید یکی از این زمینه ها می باشد.

در واقع، ترید کردن کار افراد حرفه ای در زمینه کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است از این رو افراد زیادی به دنبال یادگیری آموزش ترید هستند.


سیگنال ارز دیجیتال

چرا آموزش تحلیل تکنیکال برای سرمایه گذاران ضروری است؟

با یادگیری تحلیل تکنیکال، سرمایه گذاران با دانش و آگاهی بیشتری معاملات خود را انجام می دهند. از همین رو اطمینان خاطر و آسودگی بیشتری نیز در هنگام معاملات خود می توانند داشته باشند.

آموزش تحلیل تکنیکال بدون شک یک مسئله مهم برای دستیابی به سودآوری زیاد است. از این رو هر سرمایه گذار خود را به یادگیری تحلیل تکنیکال مجاب می داند.

آموزش ترید با سیگنال اسپات و سیگنال فیوچرز

دو مورد از مشهور ترین و بهترین روش های معامله اسپات و فیوچرز است. در ادامه ، بیشتر با این دو مورد آشنا خواهیم شد.

در روش معاملات اسپات، معاملات به صورت لحظه ای انجام میشود. بنابراین خریدار و فروشنده در لحظه اقدام به جابجایی ارز و مبلغ می کنند. این روش برای افراد متخصص مناسب است و بهتر است افراد تازه کار و بدون دانش تحلیل در این زمینه فعالیت نکنند.بسیاری از کاربران به جای طی کردن راه اصولی آموزش سعی دارند که با کمک کانال های سیگنال اسپات معاملات خود راانجام دهند که استفاده از سیگنال به کاربران تازه وارد به هیچ عنوان توصیه نمی شود.شرط استفاده از سیگنال اسپات داشتن دانش تحلیل تکنیکال می باشد تا بعد از دریافت سیگنال خودتان نیز بتوانید آن را تحلیل و بررسی کنید.

اما در روش معاملات فیوچرز یا معاملات آتی خریدار و فروشنده شرایط کاملا متفاوتی را با روش اسپات خواهند داشت. به صورتی که خریدار و فروشنده با هم باید یک قرارداد را ایجاد کنند که در آن قرارداد باید تمامی اطلاعات مربوط به معامله موجود باشد.

در این نوع از معاملات شما می توانید اهرم یا ضریب تا 125 برابر بسته به صرافی که در آن فعالیت می کنید تعریف کنید که این موضوع می تواند سود یا زیان شما را به صورت مرکب افزایش دهد.بنابراین این روش نیز خیلی برای افراد تازه وارد آسان نیست و نیاز به آموزش ترید فیوچرز دارد.

آموزش بایننس و ثبت نام در صرافی بایننس

برای ورود به بزرگترین و معتبر ترین صرافی ارز دیجیتال جهان یعنی بایننس کافی است که در این صرافی جهانی ثبت نام کنید. اما با توجه به تحریم ها علیه کاربران ایرانی، امکان ثبت نام با ip  ایران امکان پذیر نیست و این صرافی برای کاربرانی که خارج از ایران هستند و در لیست کشور های تحریم شده توسط بایننس نیستند مناسب است.

رعایت نکات زیر در هنگام ثبت نام ضروری است.

  • یک فیلتر شکن یا سرور مجازی مطمئن و با IP ثابت استفاده کنید
  • در هنگام ثبت نام برای افزایش امنیت حساب تاییدیه 2 مرحله ای تعریف کنید.
  • برای فعالیت بدون محدودیت در این صرافی نیاز به احراز هویت بایننس خود دارید چرا که به تازگی بایننس از تمام کاربران خود خواسته که حساب خود را وریفای کنند.در حال حاضر امکان احراز هویت بایننس برای کاربران داخل ایران با پاسپورت ایرانی یا سایر مدارک امکان پذیر نیست و فقط کاربران خارج از کشور که در لیست تحریم های این صرافی نیستند میتوانند اقدام به احراز هویت حساب خود کنند.

اما چگونه در این صرافی ثبت نام کنیم؟ همراه ما باشید:

  • بعد از ورود به وب سایت بایننس بر رو دکمه Register کلیک کنید.
  • سپس ایمیل و پسورد انتخابی را وارد کنید و ادامه را بزنید.
  • اکنون ایمیل خود را با کمک لینک دریافتی تایید کنید.
  • حساب شما ساخته شد و اکنون فعال است.

کار های دیگری نیز در هنگام فعالیت در وب سایت بایننس نیاز است. اعم از تایید دو مرحله ای، شارژ حساب و … .

آموزش بایننس و نکات آن بسیار زیاد است ولی ما در این مقاله قادر به شرح کامل آن نیستیم. اما سعی کردیم که مهمترین نکات آن را خدمت شما ارائه کنیم.

بنابراین دقت داشته باشید که از یک فیلتر شکن قدرتمند استفاده کنید و اطلاعاتی که این وب سایت از شما میخواهند را طوری وارد کنید که شما ساکن ایران نیستید.

در صورتی که متوجه شوند که شما یک ایرانی هستید حساب شما بسته خواهد شد و موجودی شما بلوکه می شود.

امیدواریم که مقاله آموزش ارز دیجیتال، که به صورت جامع برای شما تهیه شده بود مفید و کاربردی باشد. در این مقاله شما به صورت کامل با ارزهای دیجیتال و سایر اصطلاحات مشابه آن آشنا شدید. اکنون می توانید با خیال راحت به دنیای ارزهای دیجیتال قدم بگذارید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3383]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن