تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797857524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصول عملکرد تعمیر فن کویل


واضح آرشیو وب فارسی::

فن کویل چه زمانی نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد؟ یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های مبدل هوا که در فصول سرد و گرم سال کاربرد دارد، دستگاه فن کویل می‌باشد. این دستگاه دو منظوره بوده و در فصول سرد به تنهایی قادر به تولید هوای گرم می‌باشد و به عنوان یک سیستم گرمایشی عمل می‌کند. همچنین در فصل گرمی مثل تابستان هم با کمک یک فن تبدیل به سیستم تهویه هوای مطبوع شده و به عنوان یک فن سرمایشی کار خواهد کرد. مکانیزم این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که با حرکت آب گرم و سرد درون دستگاه کویل فعال شده و کار خواهد کرد.



امروزه نیز بسیاری از آپارتمان‌های مسکونی از فن کویل‌های جدید استفاده می‌کنند و از عملکرد آن رضایت دارند، اما این دستگاه‌ها هم مانند دیگر دستگاه‌های تهویه هوا ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کنند. برای آن که بتوانید به راحتی زمان دقیق تعمیر فن کویل را تشخیص دهید لازم است اطلاعات خود را درباره این دستگاه خاص بالا ببرید.

انواع مختلف فن کویل را بشناسید!

فن کویل‌ها را می‌توان یکی از قدرتمندترین مبدل‌های تهویه هوا دانست، زیرا این دستگاه‌ها طول عمر بالا و عملکرد فوق العاده‌ای در تولید هوای گرم یا سرد دارند. این دستگاه‌ها به همان اندازه که داکت اسپلیت و انواع چیلر اهمیت دارند، ارزشمند هستند چرا که از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه بوده و میزان انرژی کمتری را مصرف می‌کند. فن کویل‌ دارای انواع مختلفی می‌باشد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سقفی

این مدل از انواع مختلف کویل‌ها طرفدار بسیار زیادی دارد چرا که در بی‌صداترین حالت ممکن کار می‌کند. کویل سقفی که به صورت افقی و از دریچه جلویی هوای گرم یا سرد را منتشر می‌کند به راحتی زیر سقف یا درون سقف کاذب نصب شده و کاملاً برای منازل مسکونی مناسب است.

کانالی

فن کویل کانالی که خود دارای انواع مختلف سقفی، ایستاده و توکار می‌باشد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای توزیع هوای یکسان بسیار مناسب می‌باشد. با خرید این نوع کویل می‌توانید به راحتی حتی برای اتاق خواب‌ها به صورت اختصاصی فن کویل نصب کنید و از استفاده‌ی آن لذت ببرید.

زمینی

از دیگر انواع کویل می‌توان به فن کویل‌های زمینی اشاره کرد که در انواع ایستاده یا زمینی قابل استفاده می‌باشند و از نظر سیستم هوادهی با نوع سقفی و کانالی تفاوت‌هایی دارد. احتمالاً این نوع از فن کویل را در مدارس، بیمارستان‌ها یا دیگر مراکز عمومی این چنینی دیده‌اید و از قدرت آن آگاه هستید.

بنابراین ممکن است هر یک از سه مدل فوق در منازل یا اماکن کاری مورد استفاده قرار بگیرد، به همین جهت می‌بایست نسبت به نگهداری و مراقبت از نحوه‌ی عملکرد فن کویل دقت کافی را داشته باشید و در صورت بروز هر گونه مشکل یا ایراد به سرعت آن را تعمیر کنید.

تعمیر فن کویل را جدی بگیرید!

به طور کلی برای محافظت از دستگاه‌های مبدل فن کویل می‌بایست، نسبت به میزان کارکرد و حداقل سالیانه یکبار آن را سرویس کنید. سرویس کردن دستگاه موجب بهبود عملکرد آن و افزایش طول عمر کویل خواهد شد که متأسفانه بسیاری از افراد نسبت به آن بی‌تفاوت عمل می‌کنند. این در حالی است که اگر تنها سرویس دستگاه به موقع صورت بگیرد، درصد خرابی‌های آن بسیار بسیار پایین خواهد آمد. همچنین لازم به ذکر است که در صورت بروز مشکلات زیر حتماً باید با یک تعمیرکار خبره تماس بگیرید:



  1. استشمام بوی سوختگی از دستگاه فن
  2. به هم ریختن نوع تنظیم باد دستگاه
  3. کم شدن شدت باد و قدرت فن کویل
  4. آب چکیدن از دستگاه

بدیهی است که برای رفع کردن هر یک از مشکلات فوق نیاز به تخصص و مهارت افرادی است که به عنوان تعمیرکار در این زمینه فعالیت می‌کنند، به عبارت دیگر تعمیر فن کویل کار ساده‌ای نیست که هر فرد عادی بتواند از عهده آن بر بیاید. پس می‌بایست بهترین تعمیرکاران را در این حوزه شناسایی کنید تا در صورت نیاز با ایشان تماس بگیرید.

ویژگی‌های بهترین تعمیرکار دستگاه فن کویل کدام است؟

برای انتخاب یک تعمیرکار خوب چند نکته‌ی مهم را در نظر داشته باشید:

اولاً تعمیرکار خود را از مجموعه‌ای انتخاب کنید که افراد با دانش و تخصص بالا را به شما معرفی کند. ثانیاً ابزارآلات لازم برای یک تعمیر اساسی و درست را در اختیار داشته باشد. ثالثاً سرعت عمل در کار و دریافت هزینه‌های متعارف را نیز سرلوحه‌ی کار خود قرار بدهد. طبیعتاً اگر دستگاه به صورت تخصصی و درست تعمیر شود، مشکل به طور کلی رفع شده و بازگشت نخواهد داشت، اما بهترین تعمیرکاران را از کدام مجموعه می‌توان درخواست کرد؟ در واقع برای آن که یک تعمیر اصولی و دقیق صورت بپذیرد تنها باید یک تعمیرکار خبره را پیدا کنید.

به فیکس، همیشه در دسترس شما

اگر به دنبال مجموعه‌ای هستید که تمام ویژگی‌های ذکر شده را به صورت یکجا داشته باشد، به فیکس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این مجموعه با بکارگیری افراد متخصص و مجرب در حوزه تعمیر فن کویل، تعمیر موتورخانه، تعمیر دستگاه چیلر و اسپلیت توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید. از مدت زمان فعالیت مجموعه‌ی به فیکس سال‌های زیادی می‌گذرد، اما این مجموعه در سال 1397 یک اقدام مؤثر و ویژه را به سرانجام رساند که موجب بهبود کیفیت خدمات رسانی به مردم کشور شد.



به فیکس از سال 97 به دنیای اینترنت وارد شده و با راه‌اندازی یک وبسایت تخصصی امکان دسترسی هم‌وطنان به خود را بسیار آسان و راحت کرده است. در این وبسایت ضمن افزایش اطلاعات مراجعه کنندگان، امکان پاسخ‌دهی به سؤالات به صورت آنلاین نیز وجود داشته و با مشاوره تلفنی به هم‌وطنان کمک می‌کنند تا به درستی درخواست تعمیرکار نمایند.

تعمیر فن کویل با سرعت و دقت بالا

برای آن که بتوانید دستگاه کویل خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تعمیر کنید، چاره‌ای جز تماس با مجموعه‌ی به فیکس نخواهید داشت. شما می‌توانید با ورود به وبسایت به فیکس به صورت آنلاین فرم درخواست تعمیرکار فن کویل را پر کنید و منتظر تماس تعمیرکار مربوطه بمانید. متخصصین این مجموعه به سرعت خود را به محل آدرس شما رسانده و با ارائه بهترین خدمات رسانی دستگاه شما را مثل روز اول تعمیر کرده به شما تحویل خواهند داد. اگر تنها یکبار از خدمات به فیکس استفاده کنید، آن را به دیگران نیز معرفی خواهید کرد. پس در زمان بروز هر گونه مشکلی برای دستگاه فن کویل محل زندگی‌تان، بدون نگرانی با به فیکس تماس بگیرید...






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 501]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن