تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797084642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای کنترل تردد کارمندان چه باید کرد؟


واضح آرشیو وب فارسی::

از زمانی که انسان اجتماع را پدید آورد و در طی زمان و در تعامل با دیگران تصمیم گرفت که دست به کارهای بزرگ بزند، برقراری امنیت و کنترل همه جانبه ی محیط زندگی و کسب وکار یکی از دغدغه های مهم ایشان بوده است، رفته رفته و در طی زمان بخشی از یک سازمان به نگهداری تجهیزات کامپیوتری و سیستم های فیزیکی که تحت عنوان مرکز فناوری اطلاعات (IT) نام برده می شود اختصاص یافت و قلب تپنده ی سازمان ها نام گرفت که همواره دارای ارزش حیاتی بوده است و وظیفه ی آن ذخیره سازی اطلاعات مهم یک سازمان و هویت افراد فعال در آن می باشد.

با بزرگ تر شدن ادارات و سازمان ها تعداد کارکنان نیز افزایش یافت؛ بنابراین اهمیت محافظت و کنترل رفت و آمد افراد به درون بخش های مختلف یک سازمان به کمک روش های نوین از جمله نرم افزار حضور و غیاب اندروید بیش از پیش احساس شد.

در ادامه روش های مختلف کنترل تردد را با یکدیگر بررسی کنیم:



دستگاه کنترل تردد رمزی

دستگاه کنترل تردد رمزی نیز یکی از محبوبت ترین ها  برای حضور و غیاب پرسنل به شمار می آید. کارمند، رمز مخصوص به خود را وارد می کند، هویت ایشان تشخیص داده می شود و اجازه ی ورود به ساختمان و یا بخش خاصی از مجموعه را پیدا می کند، نحوه ی عملکرد این دستگاه حتی از سیستم کارتی نیز راحت تر است چرا که وسیله ی فیزیکی برای کارمند در نظر گرفته نشده و فقط می بایست کد مربوط به خود را حفظ کند. از نقاط ضعف این سیستم می توان به احتمال فراموشی کد رمز کاربر و یا در اختیار گذاشتن کد وی به کارمند دیگری به منظور تقلب اشاره کرد.

دستگاه کنترل تردد بیومتریک

نوع دیگری از سیستم های حضور و غیاب که امنیت بیشتری از دستگاه های قبلی دارد سیستم کنترل تردد بیومتریک است که هویت یک فرد را بر اساس مشخصات فیزیولوژیکی و یا رفتار وی تشخیص می دهد و به دو دسته ی دستگاه های کنترل تردد انگشتی و کنترل تردد تشخیص چهره تقسیم بندی می شود. از معایب این سیستم ها می توان  به ضعیف شدن سنسور تشخیص اثر انگشت، مشکلات مربوط به شیوع ویروس کرونا از طریق لمس سنسور دستگاه، عدم تشخیص چهره ی افراد در صورت تغییرات ظاهری، قیمت بسیار بالا برای تهیه و جایگزینی دستگاه و ... اشاره کرد.



دستگاه کنترل تردد به روش تکنولوژی نوین اندروید و بر پایه ی اپلیکیشن

همه ی ما میدانیم که امروزه تکنولوژی های پیشرفته از جمله تکنولوژی هوش مصنوعی جهان اطراف ما را تحت تاثیر خود قرارداده است؛ بهتر بگوییم که نمی توان آینده را جدا از هوش مصنوعی و تکنولوژي اپلیکیشن های تلفن همراه دانست.

سال هاست انسان ها در طلب خلق سیستم های هوشمندی هستند که بتواند مشابه یک انسان و به تفکیک برنامه ریزی مورد نظر عمل کند، خستگی ناپذیر باشد و حین انجام عملیات خاصی دچار احساسات و نیاز های انسانی نشود

سامانه کنترل تردد دینگ، راه حلی کامل برای مدیریت آنلاین ساعات کاری کسب و کارهای کوچک و متوسط است.کارکنان می توانند با اپلیکیشن موبایل دینگ ( نسخه اندروید و iOS) و قرار گرفتن در نزدیکی دستگاه کنترل تردد بی سیم آن یا قرارگیری در موقعیت جغرافیایی تعریف شده، ورود و خروج خود را به صورت آنلاین ثبت نموده و مدیر کسب و کار نیز در هر کجا و هر زمانی به صورت آنلاین از ورود و خروج کارمندان خود مطلع می گردد.



قابلیت های اصلی سامانه حضور و غیاب دینگ بدین شرح است :

۱ قابلیت نمایش زنده وضعیت حضور و غیاب به صورت آنلاین (برای مدیر)

۲ قابلیت تعریف شیفت و ساعات کاری متنوع برای کارکنان

۳ قابلیت ثبت درخواست مرخصی و ماموریت توسط کارمند و قابلیت تایید و یا رد درخواست توسط مدیر (در هر جا و هر زمانی)

۴ محاسبه ساعت کاری و امکان گزارش گیری آنلاین از کارکرد پرسنل

۵ امکان مدیریت سامانه از طریق وب پنل مدیریت (تحت وب)دستگاه کنترل تردد دینگ نیازی به اینترنت ندارد و تنها می بایست به برق متصل باشد. گوشی تلفن همراه کارمندان نیز ترجیحا برای ثبت ورود و خروج خود توسط اپلیکیشن موبایل و دستگاه بی سیم دینگ باید اتصال اینترنتی داشته باشد، در غیر اینصورت ثبت ورود و خروج توسط ارسال پیامک نیز می تواند انجام گردد، ولی شرط لازم آن قرار گیری در مجاورت دستگاه دینگ می باشد. لازم به ذکر است که دستگاه کنترل تردد دینگ با یک سال طرح اشتراکی استفاده از نرم افزار ارائه می شود و برای سالهای بعد می بایست هزینه طرح اشتراکی استفاده از نرم افزار و پشتیبانی پرداخت شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 493]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن