تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796998741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی نحوه انتخاب مجری ساختمان و ویلا


واضح آرشیو وب فارسی::

برای پروژه خود یک مجری طراحی ویلا پیدا کنید که نگاه مشترکی با دیدگاه شما داشته باشد و با معیارهای اساسی که به شما در جستجوی یک طراح کمک می کند، مطابقت داشته باشد.

با وجود انتخاب های بسیار زیاد، یافتن یک مجری طراحی و ساخت ساختمان و ویلا که همگام با طراحی و برنامه ریزی ساخت و ساز شما حرکت کند، شاید به شما احساس پیدا کردن یک سوزن در انبار کاه را بدهد.

اما نگران نباشید.

در این مقاله شش قانون طلایی را گردآوری کرده ایم تا بتوانید برای یافتن معمار یا یک متخصص ایده آل برای پروژه ویلا یا خانه و ساختمان خود از آن استفاده نمایید.



قبل از پیدا کردن مجری، یک خلاصه پروژه تهیه کنید

قبل از اینکه حتی به سراغ مجری طراحی ویلا بروید، ابتدا باید به صورت مختصر بنویسید که به دنبال چه چیزی هستید و چه می خواهید.

· سبک های معماری که دوست دارید.

· مواد و مصالحی که می پسندید.

· مدت زمان اجرای پروژه

· ...

2. از طرق مختلف یک معمار پیدا کنید

وقتی نوبت به یافتن یک معمار برای پروژه می رسد، یکی از ساده ترین راه ها برای این کار، یک جستجوی ساده در Google است. بنابراين شما از طريق اينترنت شاهد ويترين شركت هاي طراحي ويلا مثل abgoondesign.com  خواهيد بود.

رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز می توانند در پیدا کردن یک مجری ساخت ویلا به شما کمک کنند.

مانند هر پروژه دیگری، برای پیدا کردن یک طراحی و مجری ساخت و ساز می توانید از دوستان و آشنایان خود نیز پرس و جو کنید. از خانواده و دوستان خود بپرسید که آیا تابحال با مجری طراحی و ساخت ویلا که بتوانند آن را به شما توصیه کنند، کار کرده اند یا خیر.

یکی دیگر از گزینه هایی که می توانید برای انتخاب مجری طراحی و ساخت خانه و ویلای خود مدنظر قرار دهید، انتخاب یک مجری بومی منطقه است. مجری ساخت و ساز محلی با طراحی خانه هایی متناسب با فرهنگ، آداب و رسوم، نوع کاربری و ... شما آشنا هستند و بنابراین بهتر می توانند آنچه را که مطابق با سلیقه شما است را طراحی و اجرا نمایند.

   

هنگامی که شرکت های طراحی و ساخت ویلای مورد نظر خود را پیدا کردید، از آنها دعوت کنید تا به محل احداث پروژه شما بیایند و درباره طرح های پیشنهادی خود، صحبت کنند. با این ملاقات شما متوجه خواهید شد که آیا آنها می توانند آن مدل خانه را که شما دنبال آن هستید، تولید کنند یا خیر.



یک مجری طراحی ویلا پیدا کنید که بتوانید با او خوب کار کنید

مجری پروژه ویلای شما باید شخصی باشد که بتوانید برای طراحی و ساخت خانه رویایی خود به او اعتماد کنید.

هنگام صحبت کردن با معمار توجه کنید که آیا می توانید با او به نقطه مشترکی برسید و یا می توانید به سبک پیشنهادی او نزدیک شوید یا خیر.

مشکل در ارتباطات با مجری طرح می تواند روی کل پروژه شما تأثیر داشته باشد. بنابراین هنگام انتخاب مجری ساختمان و ویلا اطمینان حاصل کنید که می توانید کاملا به آن ها اعتماد کنید.

یک مجری پیدا کنید که بتواند طراحی و ساخت ساختمان را انجام دهد

هنگام انتخاب مجری پروژه ساخت و ساز خود، توجه کنید که طراحی و ساخت ساختمان دو موضوع جدانشدنی هستند.

صرف نظر از اینکه پروژه شما کوچک و ساده یا بزرگ و دقیق باشد، مجریان طراحی و ساخت ویلای حرفه ای با دارا بودن تیم های تخصصی خود، به نقطه مشترکی از سلیقه و کارکرد رسیده اند. بنابراین به دلیل رابطه نزدیک بین طراح و معمار آن ها پس از طراحی دقیقا می دانند چه چیزی می خواهند و درک درستی از میزان موفقیت پروژه دارند. این می تواند انسجام کل پروژه را به همراه داشته باشد.

مجری پیدا کنید که نمونه کارهای قبلی آن ها را تحسین کنید

این روزها یکی از ساده ترین و سریع ترین راه های مشاهده کارهای قبلی یک معمار از طریق وب سایت مجری طراحی ویلا خواهد بود.

وب سایت یکی از اصلی ترین ابزارهای فروش آنها است و احتمال اینکه تعداد زیادی پروژه با عکس های مرتبط داشته باشند، وجود دارد. با مشاهده نمونه کارهای قبلی یک شرکت طراحی ویلا می توانید با سبک طراحی آن ها آشنا شده و مواد و مصالح آن ها و سیستم های ساختمانی که ایجاد می کنند، را به خوبی ببینید.

مهم این است که شما کار آنها را دوست داشته باشید و متوجه شوید که آ نها می توانند سبک خانه ای را که شما دنبال آن هستید، ارائه دهند.

مجری پروژه ای پیدا کنید که به حرف های شما گوش دهد

طراحی باغ ویلا از جمله پروژه هایی است که ذوق و هنرمندی یک معمار را نشان خواهد داد. چرا که در طراحی و ساخت ویلاها نسبت به طراحی پلان های شهری معمار آزادتر است و می تواند در کنار علایق مشتری از هنر و خلاقیت خود بهره بگیرد و طرحی بسیار زیبا بیافریند.

هنگام مصاحبه با مجری طراحی ویلا برای پروژه خود، ایده های مختلف طراح را نیز گوش دهید.

هرچند مراقب باشید که هنگام بحث در مورد داشته ها و موارد ضروری، طرح های مجری، شما را از برنامه های خود دور نکند. نقش مجری به عنوان خلاق این است که ایده های نوآورانه را به همراه سبک های مختلف به شما ارائه دهد اما همچنین آنها باید به آنچه شما می خواهید گوش دهند و سعی در تغییر آن نداشته باشند.

بسیاری از افرادی که با یک مجری ساختمان و ویلا همکاری می کنند، ابراز خرسندی دارند که مجری آنها توانسته خانه ای را حتی بهتر از تصور آنها طراحی و اجرا کند. فقط مراقب باشید که طرح های مد نظر شما و آرزوهایتان قربانی نشود.

یک مجری پروژه طراحی ویلا انتخاب کنید که به بودجه شما احترام بگذارد

بدون شک طراحی و اجرای خانه یا ویلا هزینه های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. بنابراین از همان ابتدا با مجری طرح خود همگام باشید.  مجری باید از نظر آنچه می توان در محدوده قیمت شما به دست آورد واقع بینانه عمل کند. همچنین اجازه ندهید که در مورد ویژگی هایی از ساخت صحبت کنند که شاید واقعا به آن نیازی نباشد اما به هزینه کلی شما می افزاید.

هنگام انتخاب یک مجری برای مدیریت پروژه طراحی ویلا اطمینان حاصل کنید که آنها از ابتدا می دانند چه مقدار می خواهید هزینه کنید و بررسی کنید که آیا آنها می توانند طرحی را تنظیم کنند که دقیقاً با بودجه شما مطابقت داشته باشد یا خیر.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 855]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن