تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797089299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشت مدل مختلف کابینت که موردپسندتان قرار می‌گیرد


واضح آرشیو وب فارسی::

مدل‌های مختلفی در طراحی آشپزخانه استفاده می‌شوند. دکور، نورپردازی و شیرآلات قطعات پازلی هستند برای یک آشپزخانه‌ی عالی. هیچ جزئیاتی کم اهمیت نیست. ولی یکی از قسمت‌های مهم آشپزخانه که بسیار هم به چشم می‌آید، کابینت‌ها هستند. با ما در این مقاله همراه باشید تا با هشت مدل جدید از کابینت‌های آشپزخانه آشنا شوید.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید هزینه طراحی کابینت را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال کابینت ساز در تهران باشید می‌توانید درخواست ساخت و طراحی کابینت ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

 

1.کابینت‌های مدل شیکر:

این نوع از کابینت‌ها بسیار پرطرفدار هستند و ویژگی اصلی آن‌ها، سادگیشان است. در ساخت این نوع از کابینت‌ها، از متریال‌های مختلفی استفاده می‌شود نظیر چوب، مخصوصا اگر بخواهید یک آشپزخانه‌ی سنتی داشته باشید.



 

2.کرکره‌ای:

 

این نوع کابینت‌ها که از شیارهای کرکره مانند افقی ساخته شده‌اند، یادآور پنجره‌های کرکره‌ای هستند و ظاهری خاص به آشپزخانه می‌بخشند. این نوع کابینت‌ها بسیار برای فضاهایی که نیاز به تهویه دارند مناسبند زیرا در بین کرکره‌ها شیارهایی وجود دارد که هوا از آنها رد و بدل می‌شود. قسمت‌هایی که نزدیک رادیاتورها هستند، از جمله مکان‌های مناسب برای استفاده از کابینت‌های کرکره‌ای می‌باشند.





 

3.کابینت‌های تخته‌ای:

 

این نوع از کابینت‌ها بسیار شیک و ساده هستند و اگر طرفدار سبک‌های مینیمالیستی هستید، به سراغ این مدل از کابینت‌ها بروید. لازم به ذکر است که از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند.



4. کابینت‌های توکار:

 

همان طور که از اسمشان پیداست، درب این نوع از کابینت‌ها برخلاف کابینت‌های دیگر درون قاب قرار گرفته است. این نوع کابینت‌ها گران‌تر نیز هستند. از آنجا که لولاها قابل مشاهده هستند، ممکن است با توجه به بودجه‌تان، نیاز داشته باشید از چیزهایی استفاده کنید که لولاها را بپوشانند و ظاهر شکیل‌تری به کابینت بدهند.



 

5.کابینت‌های آنتیک با ظاهری قدیمی:

 

اگر به دنبال این هستید که ظاهری آنتیک به آشپزخانه‌تان ببخشید، استفاده از این نوع کابینت‌ها می‌تواند پاسخگوی خواسته‌ی شما باشد. تولیدکنندگان این کابینت‌ها، از روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی استفاده می‌کنند تا کابینت‌هایی با ظاهری قدیمی تولید کنند. 



 

6.تخته‌های شیاردار:

 

این نوع از کابینت‌ها دارای ردیف‌های از شیارهای عمودی بر روی خود هستند. این شیارها ظاهری پویاتر و زیباتر از سایر مدل‌ها به کابینت شما می‌بخشند. اگر از رنگ سفید این کابینت‌ها استفاده کنید، آشپزخانه‌ی شما ظاهری کلبه مانند به خود می‌گیرد. البته لازم به ذکر است تمیز کردن این شیارها ممکن است مشکل به نظر بیاید.



7.کابینت با روکش ترموفویل:

برای ساخت این نوع از کابینت‌ها، از یک قالب ام دی افی استفاده می‌شود. سپس یک پوشش پلاستیکی روی آن قرار می‌گیرد و با حرارت بسیار بالا، روکش به سطح چوب می‌چسبد. این کابینت‌ها در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند و چندان نیز گران نیستند.

 

با اینکه نگهداری از این نوع کابینت‌ها بسیار راحت است و به سادگی نیز تمیز می‌شوند، اما به خاطر داشته باشید این کابینت‌ها در برابر گرما مقاوم نیستند و بهتر است در مکان‌هایی که به منبع گرما نزدیکند مانند گاز، استفاده نشوند. 



8.سفارش دهید!

 

اگر کابینت موردنظر خودتان را پیدا نکردید، می‌توانید با افراد متخصص در این زمینه ارتباط بگیرید و خواسته‌های خود را با آن‌ها در میان بگذارید. در این صورت می‌توانید کابینت‌های سفارشی داشته باشید! 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 913]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن