تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796888138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکاتی که برای طراحی یک سایت شرکتی به کار می آید


واضح آرشیو وب فارسی::

امروزه در هر شغل و حرفه ای به طراحی سایت شرکتی نیاز است. فرقی نمی کند یک عکاس فریلنسر باشید یا موسس یک فروشگاه آنلاین کوچک؛ در هر صورت طراحی سایت برای ارتقای کسب و کار شما ضروری است. اگر می خواهید یک سایت جدید برای فعالیت های خود راه اندازی کنید و در بازار آنلاین رقابت داشته باشید، نکاتی را باید در نظر داشته باشید. در این مقاله 8 گام اصلی برای طراحی سایت شرکتی به شما ارائه می شود.



۱. انتخاب نام دامنه مناسب

نام دامنه به عنوان آدرس سایت شما شناخته می شود و اغلب نقطه ورود سایت است. انتخاب نام مناسب برای دامنه تاثیر بسزایی در اهداف کاربردی و بهینه سازی موتورهای جستجو دارد. نامی که انتخاب می کنید باید به راحتی خوانده و تلفظ شود ولی سعی کنید خیلی عامیانه نباشد. تا جای ممکن از اعداد و خط تیره استفاده نکنید و نامی در نظر بگیرید که راحت به خاطر سپرده شود.

 

۲. استفاده از خدمات میزبانی ایمن و معتبر

برای طراحی سایت پس از ثبت دامنه به یک شرکت خدمات هاستینگ یا میزبانی وب نیاز خواهید داشت که فضای لازم برای بارگذاری محتوای سایتتان را فراهم کند. با توجه به کاری که انجام می دهید این شرکت بایستی پشتیبانی فنی مسئولیت پذیر و پاسخگویی داشته باشد. سرورها به صورت اشتراکی و اختصاصی وجود دارند که با توجه به امنیت سرور، بهتر است از نوع اختصاصی آن استفاده کنید.

 

۳. ارائه توضیح دقیقی از شرکت در سایت

کاربران بلافاصه بعد از ورود به سایت شما باید بفهمند شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید. در واقع برای اینکه کاربر هنگام ورود به سایت گیج نشود، یک بنر در صفحه اصلی طراحی کنید. همچنین در صفحه «درباره ما» اطلاعات دقیق تری از کسب و کار خود بدهید، تا کاربران بیشتر با شما آشنا شوند.



. پیاده سازی سیستم مدیریت محتوا

سیستم مدیریت محتوا یا CMS یک برنامه نرم افزاری و پلتفرم برای ایجاد و مدیریت محتوای سایت است. با یک CMS خوب، بدون داشتن دانش فنی و برنامه نویسی خاصی، به راحتی می توانید محتوای سایت را مدیریت کنید. انتخاب نوع CMS بستگی به کاربر پسند بودن، توسعه پذیری و بودجه ای که در نظر گرفتید دارد.

محبوب ترین پلتفرم سیستم مدیریت محتوا در جهان وردپرس است، که با استفاده از افزونه های کاربردی، گزینه مناسبی برای طراحی سایت شرکتی خواهد بود. نصب وردپرس رایگان بوده و توسعه پذیری و انعطاف بالایی دارد.

 

۵. طراحی رابط کاربری جذاب

ظاهر سایت شما باید جذاب باشد تا کاربر ثانیه اول از ورود خود پشیمان نشود! رابط کاربری مناسب بخصوص در شرکت های کوچک، تاثیر مثبتی خواهد داشت. برای این منظور می توانید از المان های گرافیکی زیبا و فونت های خوانا استفاده کنید. حجم عکس هایی که انتخاب می کنید را کم کنید تا سرعت سایت افزایش پیدا کند. کم حجم کردن عکس ها یکی از تکنیک های مهم بهینه سازی است که به رتبه بندی کمک می کند.

درباره مخاطبان هدف خود تحقیق کنید که چه وب سایت هایی را بیشتر دوست دارند و به چه نوع تصاویری تمایل نشان می دهند. طراحی صفحات خانه، درباره ما، تماس باما، محصولات یا خدمات و نقشه سایت اهمیت بسیاری دارد. با طراحی بهینه و گرافیکی این صفحات می توانید کاربران بیشتری جذب نموده و رتبه وب سایت شرکتی خود را افزایش دهید.

 

۶. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

برای ارتقای رتبه سایت شرکت خود به مجموعه ای از اقدامات برای بهینه سازی موتور جستجو نیاز دارید؛ به این مجموعه SEO گفته می شود. برای اینکه وب سایت شما توسط موتورهای جستجو پیدا شود و نسبت به رقبا در سطح بالاتری قرار بگیرد، باید دستورات سئو و بهینه سازی انجام شده باشد. سئو به طور کلی شامل این موارد می شود:

 تحقیق و اجرای کلید واژه ها

 بهینه سازی کدهای وبسایت

 افزایش سرعت بارگیری یا دانلود

 برقراری امنیت با اعمال پروتکل SSL

 استفاده از سایت در موبایل

 وجود بک لینک های با کیفیت

 نظرات مثبت در شبکه های اجتماعی

 استفاده از لینک های داخلی در سایت



۷. تولید محتوا به شکل منظم

کمیت محتوا نیز به اندازه کیفیت آن اهمیت دارد. موتورهای جستجو بر اساس تعداد محتوایی که تولید کردید و به روز بودن آن ها، به سایت شما رتبه می دهد. برای تولید محتوا باید استراتژی داشته باشید تا به طور برنامه ریزی شده و مستمر آن ها را منتشر کنید. علاوه بر محتوایی که در صفحات ثابت مقالات منتشر می کنید، محتوای رپورتاژ نیز در سایت های خبری منتشر کنید.

 

۸. نصب ابزارهای تحلیل سایت

با استفاده از ابزارهای تحلیلی مانند Google Analytics و Tag Manager می توانید رفتار بازدید کنندگان را تحلیل نموده و از عملکرد سایت مطلع شوید. این ابزارها به شما کمک می کنند به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه وضعیت سایت را بررسی کنید، تا با سرعت بیشتری بتوانید به آمار بازدید کنندگان و کاربران فعال سایت خود اضافه کنید.



جمع بندی

ایجاد یک وب سایت عالی برای کسب و کار ممکن است به همان سادگی که فکر می کردید، نباشد. با این حال، اگر مراحل ذکر شده در این مقاله را دنبال کنید، تجارت کوچک شما شانس بسیار خوبی برای موفقیت در بازار آنلاین خواهد داشت. در هر مرحله ای از طراحی سایت که باشید، می توانید روی مهارت متخصصان شرکت ایران سایت حساب کنید. مجموعه ایران سایت یکی از با تجربه ترین و قدیمی ترین شرکت های ایران در حوزه طراحی، بهینه سازی و تولید محتوا محسوب می شود. از این رو اگر قصد دارید، برای کسب و کارهای خود، سایتی داشته باشید می توانید با شماره 02188886450 تماس بگیرد، تا از مشاوره های رایگان این شرکت باتجربه و متخصص در جهت رسیدن به یک سایت پربازدید استفاده کنید.

 







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 567]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن