تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797835248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین نمایندگی تعمیرات یخچال | آخرین اخبار ایران و جهان - رسانه انقلابی و جهادی


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: بهترین نمایندگی تعمیرات یخچال

امداد آی پی یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایندگی تعمیرات انواع یخچال در تهران است. این مرکز از پرسنلی حرفه ای و متخصص بهره می گیرد. به همین سبب نیز می تواند یخچال های معیوب را به صورت تخصصی تعمیر نماید. در این نمایندگی مجاز تمامی خدمات تعمیرات یخچال در محل ارائه می شود. به این صورت دیگر نیاز نیست مشتریان یخچال های معیوب خود را به محل نمایندگی انتقال دهند. تمامی این خدمات در جهت فراهم آوردن بستری مناسب برای تعمیرات یخچال فریزر و همچنین جلب رضایت متقاضیان در عالی ترین سطح ارائه می شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک نمایندگی مجاز امداد آی پی که تعمیرات یخچال جنرال الکتریک را نیز بر عهده دارد، به صورت 24 ساعته آماده ی دریافت سفارشات شما عزیزان می باشد. مشتریان می توانند متناسب با شرایط خود یکی از راه های ارتباطی این مرکز را انتخاب نموده و سفارش خود را جهت تعمیر یخچال جنرال الکتریک معیوب ثبت نمایند. به این ترتیب اگر شرایط شما برای مراجعه ی حضوری فراهم نباشد می توانید از شماره تلفن های نمایندگی استفاده نمایید. با تماس شما کادر ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. علاوه بر ثبت سفارش تعمیرات می توانند مشاوره های اولیه را نیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهند. در صورتی که اشکال به وجود آمده در یخچال جزئی باشد شما می توانید با اعمال نکات ذکر شده در این مشاوره ها بدون صرف هیچ هزینه ای یخچال خود را تعمیر نمایید. یکی دیگر از راه های ارتباط با نمایندگی امداد آی پی یعنی نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در پایتخت مراجعه به سایت اینترنتی آن است. بعد از این که به سایت اینترنتی مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمودید، تعمیرکاران ما در اولین فرصت به محل شما اعزام خواهند شد. این تعمیرکاران به دلیل دوره های تخصصی که در این مجموعه گذرانده اند با قطعات به کار رفته در ساختمان یخچال جنرال الکتریک آشنایی دارند. آشنایی آنها با ساختمان دستگاه و همچنین دانش بالای فنی و همچنین تجربه ی کافی سبب شده است تا تعمیرات یخچال جنرال الکتریک را به صورت حرفه ای انجام دهند. بنابراین با مراجعه به نمایندگی مجاز ما در تهران می توانید یخچال معیوب خود را در محل و به مطمئن ترین شکل ممکن تعمیر نموده و در اختیار داشته باشید. نمایندگی تعمیرات یخچال حایر مجموعه ی آ پی امداد با بهره گیری از تکنسین های مجرب و متخصص می تواند تعمیرات یخچال حایر را به صورت حرفه ای انجام دهد. یکی از وجه تمایزات این نمایندگی نسبت به مراکز تعمیر دیگر سرعت بالای آنها در ارائه ی خدمات می باشد. به این صورت که در همان روزی که سفارش تعمیر یخچال فریزر حایر ثبت شد نمایندگی تعمیرکاران خود را به محل اعزام می کند. این تکنسین ها با استفاده از دانش و مهارت خود با سرعت بالایی دستگاه را عیب یابی کرده و شروع به تعمیر آن می نمایند. البته قابل ذکر است که سرعت عمل بالای آنها به هیچ عنوان مانع از دقت در عملکرد آنها نمی شود. سرعت عمل بالا به همراه دقت زیاد باعث می گردد بعد از تعمیر نیز راندمان و کیفیت کار دستگاه هیچ تغییری نکند. در مجموعه ی امداد آی پی که تحت عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال حایر در تهرانفعالیت می کند، هزینه های تعمیر به صورت منصفانه تعیین شده اند. این هزینه ها با نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی منطبق هستند. علاوه بر این موضوع سیاست شفاف سازی که مدیران مجموعه در پیش گرفته اند سبب ایجاد حس اعتماد بین طرفین شده است. در راستای اجرای این سیاست، تعمیرکاران ما قبل از شروع به تعمیر دستگاه هزینه های تعمیر یخچال حایر را محاسبه کرده و به اطلاع مشتری می رسانند. در صورتی که وی از این هزینه ها رضایت داشته باشند کار تعمیر دستگاه شروع می شود. 

نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی یکی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی مجاز امداد آی پی تعمیرات یخچال زانوسی است. این مرکز بدون تعطیلی و به صورت 24 ساعته فعالیت می کند. این شرایط بستری فراهم کرده تا شما در هر ساعت از شبانه روز که با مشکل در یخچال زانوسی خود مواجه شدید نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. از جمله مزیت های استفاده از خدمات و سرویس های این نمایندگی ضمانت یک ساله ی خدمات می باشد. نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی به دلیل اعتمادی که به نحوه ی عملکرد تعمیرکاران خود در تعمیر یخچال زانوسی دارد، تعمیرات خود را یک سال ضمانت می کند. این گارانتی به شما امکان می دهد در صورت بروز خرابی مجدد دوباره به این مرکز مراجعه کنید. طبق ضمانت نامه، نمایندگی وظیفه دارد یخچال معیوب را دوباره و به صورت رایگان تعمیر نماید. آی.پی امداد مفتخر است که با خدمات خود تمامی شرایط لازم برای رفاه حال مشتریان و افزایش کیفیت تعمیر یخچال زانوسی را فراهم آورده است. یکی دیگر از این خدمات، تمرکز تعمیرکاران حاضر در این مجموعه بر روی تعمیر قطعات معیوب یخچال و خودداری از تعویض آنها می باشد. زیرا امکان دارد تنها با تعمیر یک قطعه یخچال تعمیر شده و عملکرد آن به روال سابق برگردد. این امر سبب می شود هم قطعه ی فابریک دستگاه حفظ شود و هم هزینه ی تعمیرات یخچال فریزر زانوسی کاهش پیدا نماید. اما این موضوع در صورتی صدق می کند که قطعه ی معیوب قابل تعمیر باشد. در مواردی که قطعه به هیچ عنوان تعمیر نشود تعمیرکاران ما برای انجام تعمیرات یخچال زانوسی مجبور به تعویض آن خواهند شد. البته در این موارد از قطعات اورجینال برای این کار استفاده می کنند. این امر سبب می شود راندمان و کیفیت کار دستگاه بعد از تعمیر افت پیدا نکند. آی.پی امداد بهترین انتخاب مجموعه ی امداد آی پی بیش از نیم قرن است که به عنوان نمایندگی تعمیرات انواع یخچال در تهران فعالیت دارد. تکنسین های و کادر این مرکز بر خود می بالند که در طول این سال ها در نهایت ادب و احترام با مشتریان برخورد کرده و توانسته اند رضایت آنها را جلب نمایند. اگر بعد از اتمام کار تکنسین های این نمایندگی برای تعمیرات یخچال پول نقد برای پرداخت هزینه نداشته باشید نگران نشوید. این تکنسین ها با خود کارت خوان سیار به همراه دارند که می توانید با استفاده از آن هزینه ی تعمیر را به راحتی پرداخت نمایید.



شنبه, 20 ارديبهشت 1399 ساعت 10:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن