تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 6 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818555101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسرائیل، ایران را به عملیات تروریستی متهم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اسرائیل، ایران را به عملیات تروریستی متهم کرد
ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای ضمن متهم کردن ایران به اجرای عملیات تروریستی در فلسطین اشغالی، مدعی شد پهپادی که ۲۱ بهمن منهدم کرده، ایرانی و برای حمله به آنها مسلح شده بود.
آفتاب‌‌نیوز : رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه در ادامه ادعاهای ضد ایرانی، تهران به اجرای عملیات تروریستی علیه این رژیم در ماه فوریه متهم کرد.


نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای ادعا کرد پهپادی که در تاریخ 10 فوریه (21 بهمن) وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شد، متعلق به ایران بوده و برای حمله به این رژیم مسلح بود.


در این بیانیه ادعا شده است که بعد از تحلیل مسیر پرواز و باقی‌مانده‌های این پهپاد، که از آسمان سوریه به حریم هوایی فلسطین اشغالی وارد شده بود، دریافتند که این پهپاد با مواد انفجاری و جهت عملیات مسلح شده بود.


در تاریخ شنبه 21 بهمن 96 بود که بالگردهای رژیم صهیونیستی یک پهپاد را بر فراز فلسطین اشغالی هدف قرار دادند. در پی این حادثه، جنگنده‌های صهیونیست با ورود به حریم هوایی سوریه، مناطقی را هدف قرار داده‌اند.


در جریان آن عملیات یک جنگنده اف-16 رژیم صهیونیستی هدف پدافند هوایی ارتش سوریه قرار گرفته و ساقط شد. تل‌آویو تاکنون مدرکی دال بر ایرانی بودن پهپاد یا ورود این پهپاد به آسمان جولان ارائه نکرده است. جولان منطقه‌ای است که تحت اشغال رژیم صهیونیستی قرار دارد و هنوز بر اساس قانون بین‌الملل بخشی از سوریه به شمار می‌آید.


به گزارش فارس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در آن زمان مدعی شده بود: «سوری‌ها و ایرانی‌ها دارند با آتش بازی می‌کنند. البته ما خواهان تشدید تنش نیستیم. آنهایی که علیه ما اقدام کردند، بهای سنگینی خواهند داد».









۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن