تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 6 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818555303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه ضد ایرانی وزرای خارجه اتحادیه عرب در نشست ریاض


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بیانیه ضد ایرانی وزرای خارجه اتحادیه عرب در نشست ریاض
وزاری خارجه اتحادیه عرب دیشب پس از پایان نشست مقدماتی اجلاس سران عرب در ریاض، بیانیه‎‏ای علیه ترکیه و ایران صادر کرده‎اند.
آفتاب‌‌نیوز : وزرای خارجه اتحادیه عرب دیشب(پنجشنبه شب) بیست و نهمین نشست مقدماتی اجلاس سران عرب را که احتمالا در منطقه الظهران عربستان برگزار خواهد شد، در ریاض برگزار و پس از پایان نشست، بیانیه‏‌ای را در خصوص تحولات منطقه از جمله سوریه صادر کردند.


به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزرای خارجه اتحادیه عرب در بیانیه پایانی خود، مخالفت خود را با عملیاتی که نیروهای ترکیه در منطقه عفرین در شمال سوریه انجام می دهند، مخالفت کرده و آن را «تلاش کنونی برای دستیابی به راه حل‎های سیاسی بحران سوریه خواندند.


در این بیانیه همچنین «عملیات نظامی سنگین» در غوطه شرقی چند روز بعد از حملات شیمیایی در دوما که دولت سوریه به انجام آن متهم شده است، محکوم شده است.



بیانیه ضد ایرانی وزرای خارجه اتحادیه عرب در نشست ریاض



وزرای خارجه با متهم کردن ایران به دخالت در امور کشورهای عربی با این توجیه که ایران از دولت سوریه و «حوثی‏ها» یمن حمایت می‏کند، هرگونه «دخالت ایرانی» در امور کشورهای عربی را نیز محکوم کردند.


وزاری خارجه در ادامه بیانیه به تحولات فلسطین اشاره و اعلام کردند که «قدس شرقی» پایتخت فلسطین است و انتقال سفارت آمریکا در تل آویو به قدس «باطل» و «نقض قوانین بین المللی و سازمان ملل است.»


به گزارش فارس، در نشست روز پنجشنبه که هیات قطری هم در آن حضور داشته است، به بحران دیپلماتیک قطر با مصر و سه کشور دیگر عضو شورای همکاری خلیج فارس(عربستان، بحران و امارات) پرداخته نشده است.







۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن