تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 6 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818552498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ییلدیریم: آمریکا و روسیه قلدربازی را کنار بگذارند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ییلدیریم: آمریکا و روسیه قلدربازی را کنار بگذارند
نخست وزیر ترکیه از آمریکا و روسیه خواست که آرامش خود را حفظ کرده و دعواهایشان به مانند قلدرهای خیابانی را کنار بگذارند.
آفتاب‌‌نیوز : بنعالی ییلدیریم، نخست وزیر ترکیه در مراسمی با اشاره به لفاظی‌های اخیر واشنگتن و مسکو گفت: یکی می‌گوید من موشک‌های بهتری دارم و دیگری می‌گوید موشک‌های من بهترند. آنها همانند قلدرهای خیابانی با یکدیگر دعوا می‌کنند.


این اظهارات نخست وزیر ترکیه پس از این بیان شد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به حمله موشکی به سوریه پس از حمله شیمیایی در این کشور تهدید کرد.


ییلدیریم، گفت: اکنون زمان این است که با یکدیگر متحد باشیم نه رقیب. دعوا و جنگ بر سر اینکه چه کسی قویتر است باید کنار گذاشته شود. کشورها باید دست در دست هم داده و یکپارچگی ارضی سوریه و عراق را با حذف گروه‌های تروریستی در این کشورها تضمین کند.


او در ادامه اظهاراتش از نمایندگان دائمی شورای امنیت سازمان ملل خواست که مسئولانه‌تر رفتار کنند. ییلدیریم تاکید کرد: جهان و منطقه نمی‌تواند بنشیند و تنها نظاره‌گر کشته شدن میلیون‌ها نفر باشد. الان زمان مناسبی برای تهدید و عرض اندام نیست بلکه مسأله مهم این است که همه با هم همکاری کنند و در کنار هم بایستند و زخم‌های منطقه را درمان کنند.


نخست‌وزیر ترکیه ادامه داد: آنکارا از همپیمانان خود می‌خواهد که موقعیت ترکیه و قربانیانی که در راه برقراری ثبات در منطقه و پاکسازی آن از تروریسم داده است را درک کنند. ترکیه اهداف امپریالیستی ندارد و به دنبال گسترش خیر و دوستی در تمام مناطقی است که در آنجا حضور می‌یابد.


وی در رابطه با اوضاع اقتصادی ترکیه نیز گفت: ما این رشد اقتصادی را که در سال گذشته میلادی ۷،۴ درصد بود، ادامه می‌دهیم.


نخست وزیر ترکیه در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به هدف این کشور مبنی بر رشد پایدار گفت: ما به دنبال به روز کردن سیاست‌ها و حل مشکلات‌مان هستیم.


به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، وی ادامه داد: در حال حاضر ترکیه میزبان حدود ۱۳۰ هزار دانشجو از ۱۰۰ کشور بوده و سالانه هزاران نفر از دانشجویان ترکیه برای تحصیل به خارج از کشور می‌روند.









۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن