تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 6 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818619653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توفان عجیب یزد، چه عواملی داشت؟ + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: توفان عجیب یزد، چه عواملی داشت؟ + عکس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با اشاره به وزش توفان گرد و خاک، دوشنبه شب در بخش هایی از این استان گفت: این توفان، خسارتی نداشت.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با اشاره به وزش توفان گرد و خاک، دوشنبه شب در بخش هایی از این استان گفت: این توفان، خسارتی نداشت.
ایرنا: هادی هادی نسب افزود: گزارش های رسیده از مناطق مختلف استان حاکیست توفان شب گذشته، خسارت یا آسیبی بر جا نگذاشته و جای هیچگونه نگرانی نیست.
وی در ادامه افزود: خشکسالی متوالی که منجر به خشک شدن بوته ها در بخش هایی از این استان شده موجب گردید تا سیلاب و روان آب های ناشی از بارندگی، بخشی از جاده چوپانان را تخریب و تعدادی از احشام را تلف کند.  کارشناس اداره کل هواشناسی یزد، سرعت وزش توفان گرد و خاک، عصر دوشنبه در شهر بافق را 102 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.  همچنین سرعت وزش توفان گرد و خاک در یزد 72 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است ضمن آنکه در مهریز ، ابرکوه و نصرآباد تفت هم به ترتیب 40، 50 و 61 کیلومتر بر ساعت باد گزارش شد.  توفان گرد و خاک و بادهای فصلی، همه ساله در اواخر و اوایل هر سال، دشت یزد - اردکان را در بر می گیرد.



 

دریافت عناوین آخرین خبرها در تلگرام


سه شنبه, 28 فروردين 1397 ساعت 11:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن