تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 6 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818653471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تذکر به بیمارستان‌ها درباره استفاده از داروی ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تذکر به بیمارستان‌ها درباره استفاده از داروی ایرانی
سخنگوی وزارت بهداشت، بر ضرورت حمایت از تولیدات داخلی در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: تا موقعی که داروی ایرانی وجود دارد، هیچ بیمارستانی مجاز نیست داروی خارجی استفاده کند.
آفتاب‌‌نیوز : دکتر ایرج حریرچی در برنامه نبض شبکه خبر، حمایت‌ها از کالا‌های تولید داخل را نیازمند حرکت جهادی دانست و افزود: همه باید به این وظیفه دینی و ملی عمل کنند.


وی افزود: ساماندهی تقاضا، سطح بندی خدمات تشخیصی و درمانی، زمینه سازی و تسهیل صادرات تولیدات داخل در حوزه دارو از جمله راه‌های حمایت از تولیدات داخلی در حوزه سلامت است.


معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: تا موقعی که داروی ایرانی وجود دارد هیچ بیمارستانی مجاز نیست داروی خارجی استفاده کند.


حریرچی افزود: در خصوص استفاده از تجهیزات پزشکی ایرانی هم، از مجموع ۴۴ هزار تخت بیمارستانی که بازسازی شده بیش از ۹۵ تا ۱۰۰ درصد از تولیدات داخلی و تجهیزات ایرانی استفاده شده است.


وی با تاکید بر حمایت وزارت بهداشت از تولیدکنندگان دارو و تجهیزات پزشکی، گفت: به تولید کنندگان توصیه می‌کنم مراقب تله قیمت‌ها باشند و بازار را طوری تنظیم کنند و کالای شان را با قیمتی عرضه کنند که مشتریان بتوانند بخرند.


منبع: خبرگزاری مهر





۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن