تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818685345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عربستان، شهروندان قطر را اخراج کرد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: ریاض روز دوشنبه پس از اعلام قطع رابطه با دوحه و بستن مرزهای عربستان با قطر، به شهروندان این کشور 14 روز برای ترک خاک عربستان، مهلت داد.



به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، عربستان سعودی به همراه امارات و بحرین، اعضای شورای همکاری خلیج فارس صبح امروز با اعلام قطع رابطه با قطر، عضو دیگر این نهاد، تمامی مرزهای زمینی، دریایی و هوایی خود با آن بستند.
ریاض ادعا کرد که با چشم پوشی از اقدامات دوحه، پشتیبان مردم قطر و حامی امنیت آن خواهد بود .
این در حالی است که پایگاه خبری اماراتی ارم نیوز نوشت: باشگاه فوتبال الاهلی عربستان امروز، قرارداد خود را با شرکت هواپیمایی قطر بر اساس دستور دولت عربستان و در پی متشنج شدن روابط 2 کشور لغو کرد.
باشگاه فوتبال الاهلی عربستان در صفحه توییتر خود نوشت: باشگاه الاهلی در تبعیت از اوامر دولتی، قرارداد خود را با شرکت هواپیمایی قطر، فسخ می کند.
دولت عربستان به بهانه حفظ امنیت ملی خود در برابر خطر تروریسم و افراطی گری تصمیم گرفت روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کند.
بحرین، امارات و مصر نیز، با متهم کردن قطر به حمایت از تروریسم و دخالت در امور داخلی این کشور، روابط خود را با دوحه قطع کردند.
این در حالی است که روابط عربستان، امارات با قطر در روزهای اخیر به دلیل انتشار اخباری منتسب به «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر این کشور دچار تنش و اختلافات شدید شده بود.


دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 10:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن