تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 6 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818619842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش‌سوزی در تیپ ۲۹۲ زرهی تلفات جانی نداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آتش‌سوزی در تیپ ۲۹۲ زرهی تلفات جانی نداشته است
سرپرست فرمانداری دزفول گفت، آتش‌سوزی در تیپ ۲۹۲ زرهی این شهرستان تلفات جانی نداشته است.
آفتاب‌‌نیوز : امیر عیسی‌زاده، ‌ سرپرست فرمانداری دزفول گفت: حدود ساعت ۲۱:۱۵ وقوع حریق در زاغه مهمات تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول منجر به انفجار شد که خوشبختانه هم‌اکنون تحت کنترل قرار دارد و هیچ‌گونه صدمات و تلفات جانی در پی نداشته است.


وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی برای اطفا و مهار حریق به محل حادثه اعزام شده‌اند و مشغول انجام عملیات مهار هستند اما بابت این آتش‌سوزی نگرانی وجود ندارد.


سرپرست فرمانداری دزفول خاطرنشان کرد: با توجه به نگرانی‌های ما از حوادث احتمالی پس از وقوع این انفجار، از مردم خواسته شد که به محل حادثه نروند.


او تصریح کرد: شنیده شدن صداهای کوچکی پس از وقوع انفجار اولیه طبیعی است اما اکنون هیچ نگرانی وجود ندارد. ترافیک ایجاد شده در اتوبان دزفول- اندیمشک به دلیل تجمع خانوارهای ساکن در منازل سازمانی این یگان نظامی بود که در حال حاضر برطرف شده و تردد روان است.


در همین حال، کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان اظهار کرد: آتش‌سوزی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول هنوز مهار نشده است و هم‌اکنون کلیه نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در محل حادثه حضور دارند.


به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: در حال حاضر کلیه‌های نیروهای امدادی و خدماتی و آتش‌نشانی در محل حادثه مشغول عملیات مهار و اطفا هستند. خوشبختانه بر اساس گزارش‌های رسیده این حادثه تاکنون هیچ‌گونه تلفات و صدمات جانی در پی نداشته است.


بر اساس اعلام فرماندار دزفول، کلیه منازل در این یگان نظامی تخلیه شده‌اند.









۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن