تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818671100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرانسه زرادخانه هسته‌ای‌اش را به‌روز رسانی می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: فرانسه زرادخانه هسته‌ای‌اش را به‌روز رسانی می‌کند
ما می‌خواهیم کمبودهای گذشته را جبران کنیم و یک ارتش به ‌روز شده، پایدار و قدرتمند بسازیم که به فرانسه امکان دهد جایگاه خود را حفظ کند.
آفتاب‌‌نیوز : فرانسه با اعلام جزئیات مربوط به برنامه افزایش بودجه نظامی خود برای سال‌های 2019 تا 2025 نشان داد که قصد دارد زرادخانه هسته‌ای‌اش را به روز رسانی کند.


 وزیر دفاع فرانسه از برنامه‌ریزی این کشور برای به‌روزرسانی زرادخانه هسته‌ای خود در هفت سال آینده، با اعتباری به ارزش 37 میلیارد یورو در قالب برنامه افزایش بودجه نظامی فرانسه به منظور تضمین جایگاه این کشور به عنوان قدرتی کلیدی در اروپا خبر داد.


ارتقاء توان بازدارندگی زمینی و دریایی فرانسه بخشی از طرح‌های افزایش بودجه دفاعی پاریس است که مجموع آن ارزشی بالغ بر 361 میلیارد یورو (370 میلیارد دلار) تا سال 2025 دارد.


این افزایش هزینه‌های نظامی سبب خواهد شد میزان بودجه نظامی فرانسه به سطح دو درصد تولید ناخالص داخلی برسد که کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) خود را موظف به آن کرده‌اند.


فلورنس پارلی، وزیر دفاع فرانسه در این باره گفت: ما می‌خواهیم کمبودهای گذشته را جبران کنیم و یک ارتش به ‌روز شده، پایدار و قدرتمند بسازیم که به فرانسه امکان دهد جایگاه خود را حفظ کند.


افزایش بودجه نظامی فرانسه در دوره امانوئل مکرون رئیس جمهور این کشور نشانه معکوس شدن سال‌ها صرفه جویی سخت در زمینه بودجه دفاعی است که سبب انتقاد آمریکا از فرانسه به علت عدم مشارکت کافی این کشور و دیگر قدرت‌های اروپایی در به دوش کشیدن بار هزینه‌های ناتو شده است.


فرانسه و انگلیس که دارای تسلیحات هسته‌ای هستند، از بزرگترین ارتش‌های اتحادیه اروپا برخوردارند.


بنابر این گزارش، طرح افزایش بودجه نظامی فرانسه شامل مطالعات در زمینه زیر دریایی‌های هسته‌ای نسل جدید و موشک‌های هسته‌ای قابل حمل توسط هواپیما خواهد بود.


منبع: ایسنا





۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن