تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 6 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818570841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید رئیس جمهور از محصولات تجاری گروه سایپا +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بازدید رئیس جمهور از محصولات تجاری گروه سایپا +عکس
رئیس جمهور در "همایش طرح های نوسازی ناوگان حمل و نقل و اشتغالزایی" از نمایشگاه محصولات تولیدی و محصولات تجاری گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد.
آفتاب‌‌نیوز : در جریان بازدید دکتر حسن روحانی از نمایشگاه خودروهای تجاری کشور و گروه سایپا که در حاشیه این همایش برگزار شد، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات انجام شده در این حوزه  گفت: در سایپا برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور به لحاظ زیرساخت های تولیدی، آمادگی کامل وجود دارد.


جهرودی با اشاره به ظرفیت بالای تولید خودروهای تجاری شرکت های زامیاد و سایپا دیزل از گروه خودروسازی سایپا گفت: خوشبختانه پس از برجام گروه سایپا توانست با حضور شرکت های مطرح در حوزه تجاری، همکاری های مشترکی را شروع کند و تولید خودروهای روز دنیا در این دو شرکت از سر گرفته شده است.


وی افزود: قطعا با توانمندی موجود در این دو شرکت و حضور نیروهای متخصص در قالب همکاری با شرکای توانمند خارجی خواهیم توانست با تولید و ارائه محصولات بروز و مدرن، نقشی در نوسازی ناوگان فرسوده تجاری کشور ارائه کنیم.


جهرودی در ارائه گزارش به رئیس جمهور تصریح کرد: با توجه به اراده دولت دوازدهم  بر تسریع در جایگزینی و نوسازی خودروهای تجاری فرسوده، سایپا هم برنامه های خود را تدوین کرده است و با دستوراتی که جنابعالی صادر کرده اید، به سرعت اجرای طرح آغاز خواهد شد.


بر اساس آمار پلیس راهور و ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت،  بیش از 21 هزار اتوبوس درون شهری، 13 هزار اتوبوس برون شهری، 19 هزار کامیونت، 57 هزار مینی بوس و ون و 240 هزار کامیون و کشنده فرسوده در کشور در حال تردد هستند.


























منبع: سایپا نیوز





۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن