تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 6 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818570381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت سفارش واردات خودرو برای غیرنمایندگی‌ها از سر گرفته شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ثبت سفارش واردات خودرو برای غیرنمایندگی‌ها از سر گرفته شد
رییس انجمن واردکنندگان خودرو از آغاز مجدد ثبت سفارش واردات خودرو برای شرکتهای غیرنمایندگی رسمی پس از دو روز وقفه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : فرهاد احتشام‌زاد اظهار کرد: از امروز صبح سایت ثبت سفارش برای شرکتهای واردکننده غیرنمایندگی رسمی، مجددا فعال شد و امکان ثبت سفارش برای این دسته از واردکنندگان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در پیگیری‌های صورت گرفته دلیل توقف دو روزه ثبت سفارش واردات خودرو برای شرکتهای غیرنمایندگی رسمی را متوجه نشدیم اما به هر حال صرف برطرف شدن مشکل مهم است زیرا فعال بودن واردکنندگان غیر رسمی در کنار نمایندگی‌های رسمی خودروسازان خارجی، مثبت بوده و باعث افزایش رقابت و تعدیل قیمتها در این بازار می‌شود.

 روز گذشته - یکشنبه - رییس انجمن واردکنندگان خودرو از توقف ثبت سفارش واردات خودرو برای شرکت‌های غیرنمایندگی خبر داده بود.

احتشام‌زاد از این موضوع انتقاد و اظهار کرده بود:" هنوز دلیل رسمی در این باره اعلام نشده است و در حال پیگیری آن هستیم اما واقعیت این است که توقف ثبت سفارش برای شرکت‌های غیرنمایندگی برخلاف دستورالعمل صریح ابلاغی دولت است که براساس آن هر واردکننده‌ای می‌تواند با عقد قرارداد با شرکت نمایندگی رسمی و خرید گارانتی و خدمات پس از فروش، نسبت به ثبت سفارش و واردات خودرو اقدام کند".

منبع: ایسنا





۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن