تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 6 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818528804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علت حوادث ۸۸ به روایت امام جمعه شهرکرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: علت حوادث ۸۸ به روایت امام جمعه شهرکرد
امام جمعه موقت شهرکرد بازخوانی فتنه 88 برای مقابله با فتنه‌های آینده در کشوررا ضروری دانست و گفت: بازخوانی فتنه 88، شناختن بهتر از گذشته است و موجب بسته شدن روزنه فتنه‌های آینده خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام و المسلمین «امیرقلی جعفری» هشتم دی ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز حماسه 9 دی، اظهار کرد: 9 دی‌ماه روز بصیرت و روز برهم زدن نقشه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است و این روز برای همیشه باید در تاریخ حفظ شود، چون در چنین روزی ملت ایران ایستادگی و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.


وی بر عبرت‌آموزی از این واقعه تاریخی 9 دی 88 تأکید کرد و گفت: این روز یکی از روزهای به یاد ماندنی برای ملت ایران است و مردم یک حماسه به یاد ماندنی را خلق کردند.


امام جمعه موقت شهرکرد افزود: علت فتنه 88 حوادث آن سال در مقطع انتخابات نبود، بلکه انتخابات فقط بهانه‌ای برای آغاز ماجرا بود و این ماجرا از سال‌ها قبل  توسط دشمنان نظام تدارک دیده شده بود.


جعفری خاطرنشان کرد: برای درک عظمت حماسه 9 دی باید به ریشه‌یابی فتنه 88 بپردازیم و ماهیت و ابعاد این توطئه بزرگ و پیچیده را مورد توجه قرار دهیم.


وی بازخوانی فتنه 88 برای مقابله با فتنه‌های آینده را ضروری دانست و گفت: بازخوانی فتنه 88، شناختن بهتر از گذشته است و موجب بسته شدن روزنه فتنه‌های آینده خواهد شد.


امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به این‌که مردم چهارمحال و بختیاری با بصیرت و هوشمندی در سال 88 پیشتاز این حماسه بزرگ بودند و در روز 8 دی‌ماه حماسه آفریدند، تصریح کرد: مردم استان همگام با دیگر استان‌ها با اعلام جهت و هویت خود دشمن را شکست دادند.


وی با اشاره به این‌که این کشور با فتنه‌های مختلفی پس از دوران انقلاب اسلامی مواجه شد، تصریح کرد: دشمنان نظام در ابتدا با آغاز فتنه‌های نظامی و جنگ تحمیلی به‌دنبال تخریب و سرنگونی این انقلاب شدند و سپس ولایت‌پذیری را نشانه گرفتند و در مقابل نظریه ولایت‌فقیه ایستادند و در مراحل بعدی نیز با ایجاد فتنه 88 و تحریم‌ها و .... برای تنزل نظام جمهوری اسلامی اقدام کردند.


جعفری با اشاره به متوقف شدن طرح آبرسانی بن - بروجن تصریح کرد: این طرح با مجوزات قانونی برای تأمین آب شرب 460 هزار نفر در چهار شهرستان سامان، بن، شهرکرد و بروجن در نظر گرفته شده بود و اکنون اجرای این طرح در ناحیه زاینده‌رود متوقف شده است و مدیران مربوطه استان باید تداوم اجرای این طرح را هرچه سریع‌تر پیگیری کنند.


وی با بیان این‌که اتمام این طرح امسال توسط رئیس‌جمهوری وعده داده شده بود، گفت: اکنون این طرح از سوی شورای تأمین استان اصفهان متوقف شده است.


امام جمعه موقت شهرکرد اظهار کرد: متأسفانه اعتبار تخصیصی به این طرح در بودجه سال 97 کاهش یافته است و نیاز به وحدت رویه نمایندگان استان در دفاع از حقوق مردم برای اجرای این طرح است.


وی خاطرنشان کرد: 33 طرح کشاورزی در استان نیز که در سال 85 مجوز دریافت کرده‌اند و معیشت حدود 20 هزار خانواده به اجرای این طرح‌ها وابسته بود اکنون متوقف شده است.
منبع: ایسنا





۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن