تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797044064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با 10 بازی‌ بتل‌رویال سال 2018 آشنا شوید


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

با 10 بازی‌ بتل‌رویال سال 2018 آشنا شوید "ترجمه شده از وب‌سایت PC Gamer" سال 2017 را می‌توان سال بتل‌رویال (Battle Royale) دانست. سبکی که با H1Z1 توجه عده‌ی زیادی را به خود جلب کرد و در سال 2017 با PUBG به نوعی به عرش رسید. PUBG در کم‌‌تر از یک سال موفق به فروش بیش‌‌تر از 30 میلیون نسخه شد و آمار بازیکنان همزمان آن اخیرا به 3 میلیون نفر رسید. مود رایگان بتل‌رویال عنوان Fortnite نیز میلیون‌ها بازیکن را به خود جلب کرد و کم‌کم در بسیاری از بازی‌ها از جمله GTA Online نیز ظاهر شد. سبک بتل‌رویال هم‌اکنون در عین محبوبیتش، سن زیادی ندارد و به نظر قرار است سال 2018 نیز سال مهمی برای آن باشد. چرا که بازی‌های از قبل منتشر شده در این سبک در حال تغییر و بهبود فرمول‌هایشان هستند و دیگر بازی‌ها نیز سعی می‌کنند - حال یا از طریق مودهای جدید یا بازی‌های مستقل از نسخه‌ی اصلی - از محبوبیت عظیم این سبک سودی ببرند. با بازی‌های بتل‌رویال سال 2018 آشنا شوید.

SOS سازنده: Outpost Games تاریخ عرضه: اوایل 2018 سبک بتل‌رویال نه فقط میلیون‌ها بازیکن، بلکه میلیون‌ها بیننده را نیز به خود جذب کرده است. SOS به این بینندگان نیز نقشی برای ایفا کردن داده و از آن‌ها استفاده می‌کند. برنده شدن در SOS تنها منوط به زنده ماندن به عنوان آخرین بازیکن نیست، بلکه می‌بایست نظر بینندگان را نیز به خود جلب کنید. در این عنوان 16 بازیکن برای رقابت با یکدیگر در یک شوی تلویزیونی شرکت کرده و در جزیره‌ای پر از هیولا، رها می‌شوند. اما این بار آیتم‌هایی که از طریق هلی‌کوپتر به پایین فرستاده می‌شوند تصادفی نیستند، بلکه بینندگان بازی از طریق Twitch تعیین می‌کنند که چه آیتمی به پایین فرستاده شود. این آیتم بسته به احساس بینندگان درباره‌ی عملکرد بازیکنان می‌تواند آیتمی مفید مانند یک سلاح یا یک آیتم بهبود سلامتی باشد یا یک بمب مرگبار. سلاح‌های گرم در بازی کمیاب بوده و در انتهای راندهای 30 دقیقه‌ای بازی، 3 بازیکن (و نه یک بازیکن) قادر به فرار از طریق هلی‌کوپتر هستند که می‌تواند به سناریوهای جالبی مانند تشکیل تیم و البته خیانت به هم‌تیمی‌ها منجر شود.

The Darwin Project سازنده: Scavenger Studio تاریخ عرضه: 2018 این عنوان که در E3 2017 معرفی شد، بازیکنان را در یک سرزمین غیرقابل سکونت یخ‌زده در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. به جای اینکه با کوچکتر شدن دایره به طور تصادفی با دیگر بازیکنان برخورد کنید، می‌توانید با دنبال‌کردن ردپای آن‌ها، پیدا کردن سرنخ‌های به‌ جا مانده در محیط و حتی با پیدا کردن نقشه‌ای که در برخی مناطق خاص یافت می‌شود، از مکان حضور آن‌ها مطلع شوید. با دادن این امکانات به بازیکنان، The Darwin Project می‌خواهد که روال همیشگی کمین کردن، مخفی شدن و صبر کردن موجود در این سبک را از بین ببرد. المان‌های بقا نیز در این عنوان وجود دارند و بازیکنان باید با روشن کردن آتش از خود دربرابر سرمای مرگبار محیط محافظت کنند. همچنین یکی از بازیکنان نیز نقش ناظر را دارد و می‌تواند به عنوان یک پهباد کوچک در محیط بازی جابجا شده و در بازی تغییراتی به وجود بیاورد؛ برای مثال قادر است نیروی جاذبه را کم و قسمت‌هایی از محیط بازی را از دسترس خارج کند.

Counter-Strike: Global Offensive (?) سازنده: Valve تاریخ عرضه: نامعلوم هنوز به طور رسمی چیزی اعلام نشده، اما ممکن است CS:GO به زودی یک مود بتل‌رویال دریافت کند. کانال یوتیوب Valve News Network در بروزرسانی‌های اخیر این عنوان کندوکاو کرده و اشاراتی به چیزهایی مانند مبارزه با مشت، افزایش دهنده‌ی آدرنالین، کمان و مپی به نام survival_island پیدا کرده است. هیچ‌کدام از این موارد هنوز در بازی استفاده نشده‌اند و وجود آن‌ها در فایل‌های بازی می‌تواند نشان‌‌دهنده‌ی قصد Valve مبنی بر اضافه کردن مود بتل‌رویال به این عنوان باشد. جالب‌ است که بازیکنان بیکار ننشسته و خود یک ماد بتل‌رویال به نام Go 4 The Kill برای این عنوان ساخته‌اند. اگر دوست دارید طعم بتل‌رویال با مکانیک‌های CS:GO را بچشید، شاید بد نباشد نگاهی به این ماد بیاندازید.

Dying Light: Bad Blood سازنده: Techland تاریخ عرضه: 2018 بعد از "تعداد زیادی درخواست توسط طرفداران" Techland تصمیم گرفته است که یک مود شبه بتل‌رویال برای عنوان جهان‌باز و زامبی‌محور خود عرضه کند. البته توقع تعداد بازیکنان PUBG یا H1Z1 را از این عنوان نداشته باشید؛ این عنوان، 6 نفره است و به گفته‌ی سازندگان برای تجربه‌ی آن نیازی به نسخه‌‌ی اصلی Dying Light نخواهید داشت. Dying Light: Bad Blood هنوز هم یک عنوان زامبی‌محور است و به همین دلیل دیگر بازیکنان تنها خطراتی نیستند که شما را تهدید می‌کنید. در حقیقت شاید بخواهید (لااقل موقتا) با آن‌ها همکاری کنید. هدف بازیکنان در Bad Blood به دست آوردن نمونه‌ی یک سرم زامبی قبل از نیمه‌شب و سپس فرار کردن از طریق هلی‌کوپتر است. می‌بایست با در راه خود با زامبی‌ها و باس‌ها (Boss) مبارزه کنید و به دلیل محدود بودن تعداد صندلی‌های هلی‌کوپتر، ممکن است ناچار شوید بازیکنی که موقتا با او هم تیمی شده بودید را از بین ببرید.

Islands Of Nyne سازنده: Define Human Studios تاریخ عرضه: نامعلوم با اینکه تعداد زیادی از مودهای بتل‌رویال در واکنش به موفقیت عظیم PUBG ساخته شدند، برخی از آن‌ها حتی قبل از معرفی شدن PUBG در دست توسعه بودند. Islands Of Nyne یک عنوان بتل‌رویال اول شخص است که قبل از عرضه‌ی PUBG بودجه‌‌ی آن از طریق کمپین Kickstarter جمع‌آوری شده بود. این عنوان ظاهری علمی تخیلی داشته و ابزاری مانند دستگاه‌های تلپورت‌کننده و یا تکنولوژی‌ ضدجاذبه در آن وجود دارند. داستان بازی این است که 100 بازیکن به وسیله‌ی بیگانگان ربوده شده و در یکی از سه زمین مبارزه‌ی بازی رها می‌شوند تا بر سر مرگ و زندگی با یکدیگر مبارزه کنند. سرورهای اول شخص در PUBG محبوبیت زیادی دارند و Islands Of Nyne نیز می‌تواند نظر این دسته از بازیکنان را به خود جلب کند. این عنوان هم‌اکنون در آلفای محدود (Closed Alpha) بوده و قرار است که در شبکه‌ی Steam نیز از طریق سرویس دسترسی زودهنگام منتشر شود.

Paladins: Battlegrounds سازنده: Hi-Rez تاریخ عرضه: 2018 سازندگان عنوان شوتر رایگان Paladins یعنی Hi-Rez Studios به تازگی یک مود بتل‌رویال برای این عنوان معرفی کردند. این مود از مقایسه با رقبا شرمی نداشته و حتی نام آن از محبوب‌ترین بازی این سبک گرفته شده است. 100 بازیکن در محیط بازی رها شده و می‌بایست سلاح پیدا کرده و با یکدیگر مبارزه کنند. در همین حال حلقه‌ی مبارزه کم‌کم به وسیله‌ی یک مه مرگبار تنگ‌تر می‌شود. در این مود اسب‌ها نقش وسایل نقلیه را ایفا می‌کنند و گفته شده که مپ آن 300 برابر مپ‌های عادی Paladins وسعت دارد.

Europa سازنده: Tencent تاریخ عرضه: 2018 توزیع‌کننده‌ی PUBG در چین یعنی Tencent خود مشغول ساخت یک عنوان بتل‌رویال به نام Europa است. با آب‌ و هوای داینامیک، امکان جستجو در زیر آب، امکان از بین بردن بازیکنان از طریق عوامل محیطی و کاورهای تخریب‌پذیر Tencent قصد دارد ویژگی‌های جالبی را وارد این سبک کند. در حال حاضر مشخص نیست که Europa در خارج از چین نیز منتشر خواهد شد یا خیر.

Stand Out: Battle Royale VR  سازنده: raptor lab تاریخ عرضه: اواسط 2018 بتل‌رویال از طریق هدست‌های واقعیت مجازی کمی عجیب به نظر می‌رسد. این سوال به وجود می‌آید که آیا یک بازی تمام آنلاین که نیاز به هدست واقعیت مجازی دارد می‌تواند آنقدری مخاطب داشته باشد که پیدا کردن بازیکن برای شروع هر راند مدت‌ها وقت نگیرد؟ اما نقدهای این بازی در شبکه‌ی Steam هم‌اکنون مثبت هستند و حداقل یک بازیکن از قاپیدن مهمات از دست مجازی دیگر بازیکنان لذت می‌برد. Stand Out را می‌توانید هم‌اکنون از طریق سرویس دسترسی زودهنگام در Steam خریداری کنید.

Pavlov VR سازنده: davevillz تاریخ عرضه: 2018 Pavlov یک شوتر چندنفره است که هم‌اکنون می‌توانید آن را از طریق سرویس دسترسی زودهنگام شبکه‌ی Steam خریداری کنید. خیلی از بازیکنان این عنوان را نزدیک‌ترین چیز ممکن به تجربه‌ی CS:GO در واقعیت مجازی می‌دانند (حداقل تا وقتی که Valve خود CS:GO VR بسازد). این عنوان هم‌اکنون از هدست‌های HTC Vive و Oculus Rift پشتیبانی می‌کند و سازنده‌ی آن اعلام کرده است که برنامه دارد در سال جاری یک مود بتل‌رویال برای آن عرضه کند.

Survival Games: Battle Royale سازنده: 2.0 Studios تاریخ عرضه: ژانویه‌ی 2018 این عنوان گرافیکی شبیه به Minecraft داشته و فرمول موفق بتل‌رویال در چند مورد کمی تغییر می‌دهد. برای نمونه، مپ‌های بازی به طور تصادفی ساخته می‌شوند و مپ‌ادیتور بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که مپ‌های دلخواه خود را بسازند. در ماه جاری منتظر بازی باشید. در همین رابطه: با 10 بازی برتر سبک بتل رویال آشنا شوید مترجم: سید مهدی میرشاهدهی



27 دي 1396





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن