تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796730788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارسال چند گردشگر اسپانیایی به ایران سفر کردند؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پارسال چند گردشگر اسپانیایی به ایران سفر کردند؟
روزنامه ال کنفیدنسیال نوشت: ایران درسال 2016 میزبان حدود 7 هزار گردشگر اسپانیایی بود،اما به دلیل نداشتن هتل های کافی،‌ در پاسخ به تقاضای روز افزون گردشگران ناتوان است.
آفتاب‌‌نیوز :  این روزنامه افزود: ماه نوامبر است ودمای هوا 18 درجه .مساجد ایران خالی‌ هستند و در خیابان ها ، گردشگری دیده نمی‌ شود .این یک چیز بی‌ سابقه است وقتی‌ که در نظر بگیریم که این کشور در ظرف دو سال ، شمار بازدید کنندگان خود را دو برابر کرده است.


روزنامه ادامه داد: با این حال، این کشور یکی‌ از معدود مقاصدی است که سرشار از گنجینه های معماری می‌ باشد به طوری که گردشگران می‌ توانند بدون اینکه همدیگر را هل بدهند، از این آثار عکس بیاندازند.ازدحام وجود نداردودولت ایران نیزمی‌ خواهد که این روال ادامه یابد.


این نشریه افزود: آژانس های مسافرتی، اغلب برای پوشش درخواست های روز افزون از سوی کشورهایی نظیر اسپانیا ، چه به دلیل نبود جا و چه به دلیل کیفیت آنها ، مشکل دارند زیرا بسیاری از این هتل ها یا بسیار قدیمی‌ هستند یا که نیاز فوری به مرمت و بازسازی دارند.


به نوشته ال کنفیدنسیال، فقط دو هتل پنج ستاره در مرکز تهران و دو هتل دیگر از همین دسته در اصفهان وجود دارند، هرچند که یک هتل پنج یا چهار ستاره ایران ، اغلب معادل با یک هتل سه ستاره اروپا می‌ باشد.


این روزنامه نوشت :جدا از دسته بندی هتل ها ، همه آنها چه در طول فصل و چه خارج از آن ، برگه "هتل پر است" را بر درب خود آویزان کرده ا‌ند.نبود رقبا ، به آنها اجازه می‌ دهد که در یک هتل پنج ستاره ، قیمت های بیش از حدی که از شبی 250 یورو برای هر نفر پایین تر نمی‌ آید را بگذارند .


دراین گزارش آمده است:این نرخ متوسط برای آژانس ها است اما برای افراد خصوصی دو برابر می‌ شود .هتل های زنجیره ای بزرگ بین المللی اسپانیا نظیر«ملیا» یا«ان اچ»، هنوز ساختمان های خود را در این بازار نساخته ا‌ند هرچند که سفارت ایران در اسپانیا روشن ساخته که در حال مطالعه آن می‌ باشد.


رسانه اسپانیایی ادامه داد:نتیجه فقدان رقبا این است که چند هتل اندک، یک کیک را بین هم تقسیم کرده ا‌ند و اغلب از آن سوء استفاده می‌ کنند زیرا به خوبی‌ می‌ دانند که ایران یکی‌ از پر جاذبه ترین مقاصد می‌ باشد.


این نشریه با اشاره به اینکه شمار گردشگران اسپانیایی در سال 2016 نسبت به سال گذشته با 7000 نفر در ایران، دو برابر شده ، تصریح کرد، بنابر اعلام سفارت ایران در اسپانیا ، شمار جهانی‌ بازدیدکنندگان از ایران به 7 میلیون و 500 هزار نفر رسید که اگر به اروپا اشاره شود ، کشورهای آلمان ، فرانسه ، ایتالیا ، اسپانیا و پرتغال در راس آن قرار دارند .


ال کنفیدنسیال نوشت:با این حال، ایران می‌ تواند شمار بازدیدکنندگان خود را پنج برابر کند اگر مقامات علاقمندی بیشتری به تسهیل و ترویج گردشگری داشته باشند ، هرچند که سفارت ایران در اسپانیا آشکار ساخته که دولت قصد ساختن 400 هتل چهار و پنج ستاره را دارد و مشتاق است که در سال 2025، میزبان 20میلیون گردشگر خارجی‌ باشد.


این روزنامه با اشاره به اینکه به رغم تمامی این مشکلات، ایران در حال حاضر دهمین مقصد درخواست شده از سوی اسپانیایی ها درسفرهای فاصله متوسط است، تصریح کرد که به دیدنی های تهران یا زیبایی شهرهای منحصر به فرد نظیر اصفهان یا یزد باید ثروت های فرهنگی‌ این کشور مانند مهربانی مردمش که همیشه آماده همراهی گردشگران سربه هوا با یک لبخند هستند، را نیز باید اضافه کرد.


نشریه ادامه داد :افزون برآن ، به گفته توراپراتورهای اسپانیایی، بی‌ ثباتی خاورمیانه، درگیری های مسلحانه یا بمب گذاری هایی که گاهی‌ وقتها به مصر ضربه وارد می‌ کنند، گردشگری را به سوی کشورهای امن نظیر ایران سوق داده ا‌ند.


رسانه تصریح کرد:به گفته شرکت هواپیمایی "ترکیش ایرلاین"، ارزان بودن قیمت ها نیزتاثیرمی‌ گذارد.یک سفر سازماندهی شده ازطریق یک آژانس مسافرتی (با پرواز، هتل ها ، سفر بین شهرها و غذا)، تنها بین 1800 تا2300 یورو برای هر نفر در ایران هزینه دارد.


این شرکت هواپیمایی که از شهرهای مادرید ، بارسلون ، والنسیا ، بیلبائو یا مالاگا به شهرهای تهران ، اصفهان یا شیراز پرواز می‌ کند، یک سهم 70 درصدی در این بازار دارد و به گفته آنها ، درخواست پروازها به ایران در هفت سال گذشته ، پنج برابر شده است.


در گزارش آمده است :35آژانس مسافرتی‌ اسپانیایی که سفر به ایران را ارائه می‌ دهند، تنها باپیشنهاد کم هتل ها و کندی همکاری سازمان گردشگری ایران روبرو نیستند.به رغم اینکه ایران زیرساخت های قابل قبول و ناوگان خوب اتوبوس دارد ، در ایران یک کمبود راهنماهایی که به زبان اسپانیایی صحبت کنند ، وجود دارد و این یک مشکل است.


**آیا ایران مقصد امنی‌ است ؟ 


ال کنفیدنسیال اشاره دارد که اسپانیایی ها ترس از ایران را از دست داده ا‌ند اما هنوز هم معمول است که نخستین پرسش بسیاری ازمسافرانی که به آژانس ها برای کسب اطلاعات مراجعه می‌ کنند، درمورد این باشد که آیا ایران، مقصد امنی‌ است یا نه ؟ 


این روزنامه تصریح کرد:برخلاف همسایگانش ، ایران از حملات تروریستی کمی‌ رنج برده و می‌ شود گفت که یک کشور امن است ، جایی‌ که می‌ شود با آرامش در خیابان های آن قدم زد.


به گزارش ایرنا،به نوشته این نشریه، بیشترین خطر که درایران گردشگران را تهدید می کند، عبور از خط عابر پیاده است. جاده ها ، تنها مکانی هستند که ایرانی ها ، کار را برای گردشگر آسان نمی‌ کنند و این بر خلاف آنچه که گردشگر در بازارها ، باغ ها ، آرامگاه ها ، چای خانه ها و یا هر گوشه کنار دیگری پیدا می‌ کند است .افراد مهمان نواز ، خوشرو ، مودب ، که عادت کمی‌ دارند که غربی ها را ببینند و سعی‌ دارند که هم نوع خود را خشنود کنند .








۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن