تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 6 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818553297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیلوا، دی بروین و استرلینگ؛ سه‌گانه مقدس اولدترافورد (عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: تغییر تاریخی سیتی در منچستر سیلوا، دی بروین و استرلینگ؛ سه‌گانه مقدس اولدترافورد (عکس)
سیلوا، دی بروین و استرلینگ؛ سه‌گانه مقدس اولدترافورد (عکس)

با پایان دربی منچستر در ورزشگاه اولدترافورد سه ستاره سیتی در ورزشگاه رقیب تغییراتی را ایجاد کردند. به گزارش ایلنا، منچسترسیتی در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس موفق شد در خانه منچستریونایتد به برتری دو بر یک برسد تا ضمن افزایش اختلاف امتیاز در صدر جدول بازی تعیین کننده‌ای را برنده شود. پپ گواردیولا با استفاده از فاز تهاجمی سیتیزن‌ها به همراه داوید سیلوا، کوین دی بروین و رحیم استرلینگ در این بازی بخش عمده‌ای از تفکراتش را در ورزشگاه اولدترافورد پیاده کرد تا با سه امتیاز ارزشمند ورزشگاه شیاطین سرخ را ترک کند. نزدیکی درب ورودی ورزشگاه اولدترافورد مجسمه سه بازیکن بزرگ این تیم بنا شده است. مجسمه‌ای از دنیس لاو، جرج بست و بابی چارلتون که منچستری‌ها به آن «سه‌گانه مقدس» میگویند و از روی عکسی که شادی پس از گلِ دنیس لاو بوده ساخته شده است.
Untitled
پس از شکست یونایتد به سیتی، بلیچرریپورت طرحی جالبی را منتشر کرده که داوید سیلوا، کوین دی بروین و رحیم استرلینگ پس از فتح اولدترافورد جای سه گانه مقدس را گرفته‌اند!
666


۱۳۹۶/۰۹/۱۹ ۲۲:۴۵:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن