تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 6 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818554514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این ژاپنی‌ها خودشونو مسخره کردن یا ما رو؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: این ژاپنی‌ها خودشونو مسخره کردن یا ما رو؟
مثلاً می خواین بگین وقت براتون خیلی ارزش داره؟می خواین پُز بدین که واسه ملت تون ارزش قائلین؟واسه کی می خواین قیف بیاین؟واسه ما؟
آفتاب‌‌نیوز : خبر پیچیده که یه قطار ژاپنی 20 ثانیه دیر به ایستگاه رسیده، بعد شرکت مربوطه از مردم به خاطر این تاخیر 20 ثانیه ای عذرخواهی کرده.این ژاپنی ها خودشونو مسخره کردن یا ما رو؟


به خاطر 20 ثانیه تاخیر از مردم عذرخواهی میکنی؟ ما اینجا اگه هواپیما زیر 5 ساعت تاخیر داشته باشه سوار نمی شیم چه برسه به اینکه توقع داشته باشیم ازمون عذرخواهی کنن.


20 ثانیه تاخیر قطار مترو اصن ارزش مطرح کردن داره؟چی رو میخوای ثابت کنی ژاپنی عزیز؟ هان؟


اینجا قطار مترو وقتی 20 ثانیه تاخیر می کنه، همه ی مسافرها دونه دونه از راننده ش تشکر می کنن که فقط 20 ثانیه دیر اومده.. بعد ازش تشکر می کنن که منت گذاشته اومده. وقتی هم که به ته خط میرسه باز ازش تشکر می کنن که از ریل خارج نشده و به مقصد رسیده!


مثلاً می خواین بگین وقت براتون خیلی ارزش داره؟می خواین پُز بدین که واسه ملت تون ارزش قائلین؟واسه کی می خواین قیف بیاین؟واسه ما؟


ما زندگی مونو باختیم رفیق...ما انقد باختیم که زلزله برامون نعنا روو آشه! ما صبحها قبل آفتاب یه مشما تخمه می گیریم میریم اعدام نگاه می کنیم. واسه ما خارج شدن قطار از ریل یه اتفاق ساده س که پیش میاد... اون وقت شما می خواین به ما نشون بدین که 20 ثانیه خیلی مهمه؟!


برید به قطاراتون قرص "زود ارسالی" بدین که زودتر برسن!برید آقاجون... برید خدا روزی تونو یه جا دیگه حواله کنه.این مملکت جای انتشار این خبرا نیس. هر وقت هواپیماتون 20 ساعت تاخیر کرد، هیچ غرامتی هم به مسافراتون ندادین، اون موقع بیاین!


ما اینجا هر روزمونو با یه فاجعه شروع می کنیم. اینجا جای این اخبار سوسولی نیست... 


منبع: جهان صنعت/محمدرضا ستوده




۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن