تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818669698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز فروش اقساطی پژو 508 /قیمت قطعی آبان 96


واضح آرشیو وب فارسی:گیل نگاه:

گیل نگاه:ایران خودرو زمان فروش فوری پژو ۵۰۸ برای اولین بار و قیمت قطعی و شرایط فروش اقساطی آن را اعلام کرد.باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و سیاست‌های فروش شرکت ایکاپ، شرایط فروش اقساطی محصول پژو ۵۰۸ جدید Line GT مدل ۲۰۱۷ برای اولین بار به صورت اقساطی جهت بهره‌برداری صاحبان امتیاز و یا مدیران نمایندگی‌های مجاز از روز سه شنبه مورخ ۹۶/۰۸/۱۶ تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول زیر است:

نکات و قواعد مهم :– خودرو در رهن شرکت ایران خودرو است.– پس از ثبت نام، به هیچ وجه امکان تغییر رنگ و یا انصراف از قرارداد میسر نخواهد بود.– تحویل خودرو در نمایندگی های منتخب ایکاپ است.شرایط فروش فروش اعتباری :در این روش فروش صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که فاقد هرگونه چک برگشتی باشند. از این رو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش ثبت نام، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند ثبت نام و واریز وجه امکان پذیر خواهد بود. ضمنا نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان و امکان ادامه ثبت نام به نمایندگی اطلاع رسانی خواهد شد.– در این بخشنامه، تنظیم صلحنامه قابل اجرا نیست.– شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع ثبت نام اقدام کند.– پس از انعقاد قرارداد، مشتری به هیچ وجه حق انصراف ندارد.زمان فعال سازی بخشنامه ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۹۶/۰۸/۱۶ است.
۱۶ آبان ۱۳۹۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: گیل نگاه]
[مشاهده در: www.gilnegah.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن