تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797880265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معمای جنایتی که به خاطر خیانت یک زن صورت گرفت، پیچیده تر شد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: معمای جنایتی که به خاطر خیانت یک زن صورت گرفت، پیچیده تر شد
روزنامه شرق نوشت: مردی که متهم است به‌خاطر خیانت همسرش مرتکب قتل شده مدعی شد قتل کار او نبوده و عموی همسرش عامل اصلی این قتل است. تحقیقات پلیسی برای افشای راز این جنایت از تابستان شش‌ سال پیش و هم‌زمان با کشف جسد مقتول در اطراف تهران آغاز شد. روز حادثه مردی با مشاهده خودروی پرایدی که در حاشیه جاده متوقف بود و راننده آن حرکت نمی‌کرد، به اوضاع مشکوک شد و به سمت راننده رفت، اما دست و پای مرد جوان بسته بود و نفس نمی‌کشید.

پس از تماس مرد رهگذر، کارآگاهان جنایی با حضور در محل، تحقیق برای کشف راز قتل را آغاز کردند. در ادامه تحقیقات پلیسی هویت مقتول که صاحب رستورانی بود شناسایی شد.

کارشناسان پزشکی قانونی نیز گفتند مرد جوان بر اثر خفگی به قتل رسیده است. مأموران در بررسی‌های خود دریافتند مقتول با زن جوانی به نام «شیرین» در ارتباط بوده که این زن پس از مرگ وی به طرز مشکوکی ناپدید شده است. با مشخص‌شدن این موضوع، این زن به‌عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه بیستم آذر ٩٢ درحالی‌که دو سال از وقوع این حادثه می‌گذشت همراه شوهرش به نام «سیاوش» دستگیر شد.
متهمان به پلیس آگاهی منتقل شدند تا اینکه شوهر شیرین به قتل با همدستی عموی همسرش اعتراف کرد.

متهم به قتل با اشاره به نحوه جنایت گفت: وقتی متوجه ارتباط پنهانی همسرم با مقتول شدم، از «شیرین» خواستم مرد جوان را به باغ بکشاند که وقتی او به باغ آمد همراه عموی همسرم مرد جوان را کشتیم.

در پی اعتراف متهم، همسرش گفته‌های او را تأیید کرد. در ادامه همدست او (عموی شیرین) نیز دستگیر شد و به همدستی با متهمان در ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

پس از تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به شعبه ١٠ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهمان پای میز محاکمه قرار گرفتند. در ابتدای جلسه، نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده شاهرخ ٤٩ساله و سیاوش ٣٧ساله متهم به مشارکت در قتل عمد مرد جوان هستند. همچنین شیرین نیز به دلیل کشاندن مقتول به صحنه قتل، متهم به معاونت در قتل است. با توجه به تحقیقات دادسرا، بازسازی صحنه قتل و گزارش پزشکی قانونی، برای متهمان تقاضای مجازات قانونی را دارم. در ادامه اولیای دم مقتول برای قاتلان تقاضای قصاص کردند.

رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به سیاوش از او خواست از خود دفاع کند که متهم با رد اعترافات قبلی خود گفت: شاهرخ وقتی متوجه شد من از همسرم به‌خاطر خیانت شکایت کرده‌ام، گفت من باید مرد جوان را در خانه‌ام می‌کشتم تا این ارتباط باعث آبروریزی نشود. روز حادثه شاهرخ از من خواست به باغ بروم و وقتی به آنجا رسیدم مرد جوان را کشته بود و جسدش داخل خودروی پراید بود. من در این جنایت هیچ نقشی نداشتم و اعترافات قبلی‌ام تحت فشار بازجویی بود.

شاهرخ در ادامه در جایگاه متهم قرار گرفت که او هم با رد اتهامش مدعی شد: من انگیزه‌ای برای قتل نداشتم و سیاوش مرتکب این جنایت شد. او و شیرین، مرد جوان را به باغ کشانده و نقشه قتل را اجرا کردند و من هیچ نقشی در ماجرا نداشتم.

شیرین نیز با رد اعترافات قبلی خود، همسرش را به‌عنوان قاتل معرفی کرد و گفت: شاهرخ در قتل بی‌تقصیر است. همسرم من را تهدید کرد و خواست با مقتول تماس بگیرم و او را به باغ بکشانم. وقتی مقتول به باغ آمد، همسرم او را خفه کرد. من در قتل نقشی نداشتم و به دلیل تهدیدهای همسرم، مقتول را به باغ کشاندم، حالا هم متهم به معاونت در قتل شده‌ام.

پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکلای آنها، قضات دادگاه وارد شور شدند و در نهایت برای رفع نواقصی که در پرونده وجود داشت جلسه رسیدگی تجدید شد. روز گذشته متهمان یک‌بار دیگر پای میز محاکمه رفتند و دو متهم اصلی پرونده همدیگر را به قتل متهم کردند و هردو اتهامشان را انکار کردند. با پایان جلسه رسیدگی قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - 05 November 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن